Toukokuiset 2025

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Toinen varhaisultra käytynä ja molemmilla kaikki hyvin ja vastaavat viikkoja edelleen
Kun kerroin että vatsa on ollut ns tyhjemmän olonen ja sen takia myös kävinkin uudestaan. Niin veikkaili että horminaalinen turvotus laskenut ja sen vuoksi olo ns tyhjempi.
Vierähti kyllä taas yks kivi harteilta, koska oon ressannut asiaa ihan hulluna.
onnea kaksosista myös sinne ja ihana, että oli kaikki hyvin ☺ ite on vieläkin ihan pyörällä päästä
 
#130 täällä, piti ihan rekisteröityä. Ihania uutisia siellä monilla 😊 täälläkin huominen varhaisultra jännittää kamalasti. Toivon niin kovasti että siellä olisi kaikki ok. 7+0 tuntuu myös jo "isolta" luvulta! Täällä on vähän sellainen olo, että ei nyt ehkä voi sanoa pahoinvoinniksi, mutta ei tekisi oikein mieli syödä, tai tekee mieli vain hyvin rajatusti jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukija534402
Hyvä, että Tyttö1983 hoito on edennyt hyvin ja varmasti vauvan kaipuu jäi! Toivotaan, että asia kääntyy parhain päin<3

Onpas täällä nyt kaksosia, ihanaa! Itse unohdin ihan kokonaan stressata sitä asiaa eilisessä varhaisultrassa, meillä tosiaan olisi jopa ollut sukurasitetta ollut kaksosiin :D Mutta yksi pieni otus vain löytyi! Hedew, ainakin minulle varhaisultrassa sanottiin, että jos syke näkyy 7. viikolla niin ollaan jo ihan eri tilanteessa, kuin vko 5-6 milloin keskenmenon riski on huomattavasti suurempi!
 
Täällä väsymys eskaloitunut ihan järjettömälle tasolle. Jaksan olla sängyn ulkopuolella n 6h päivästä. Etätöitä sängyssä ja pari 15min torkkua työpäivän aikana ja työpäivän jälkeen vielä parit 30-60min päikkärit. Yöunet 7-9h.

Huomenna pitäisi mennä toimistolle pitkästä aikaa. Vähän stressaa nälän ja väsymyksen piilottelu. Uutena himona Navel appelsiinit, jotka piristävät, kun etova olo. Tänään 7+3.
 
Heippa! Uskaltautuisiko sitä tänne jo liittyä. Täällä tänään 9+2. Ensimmäinen neuvola reilu viikon päästä, jossa myös mahdollisesti ultraavat mikäli ultra on vapaa 🤞🏼

Mulla on ollut todella epäsäännölliset kuukautiset monta vuotta ja en uskaltanut toivoa, että raskautuisin kovin helposti.. Mutta niin vain kävi ja ekasta yrityksestä tärppäsi 🥹 Epäilen myös, että epäsäännölliset kuukautiset vaikuttavat viikkoihin ja la tulee muuttumaan vielä 🙈

Meille siis esikoinen tulossa ja toivon niin kovasti, että kaikki menisi hyvin loppuun asti. 🫶🏼 Pahoinvointi alkoi pari viikkoa sitten. Todella heikko olo lähes koko ajan ja sais olla syömässä koko ajan, jotta sais pidettyä olon ok:na. Joku ruoka saattaa maistua tänään, mutta huomenna se ei maistu sitten ollenkaan.. Mies paistoi pekonia yksi ilta, siinä oltiin kyllä lähellä, että oksennus ois tullut. Se haju oli hirveä 😅 Vielä olen kuitenkin säästynyt oksentamiselta 🤞🏼 Myös jotkut ajatukset saavat voimaan pahoin.. onko muilla ollut tätä? 🙈
 

Yhteistyössä