Mä kuuntelen kanavaa jossa ei tuollaista pelkoa olemää vaihdan kanavaa jos radiosta tulee keekkiä
Mä kuuntelen kanavaa jossa ei tuollaista pelkoa olemää vaihdan kanavaa jos radiosta tulee keekkiä
siis täh, et kuuntele aamulypsyä?Mä kuuntelen kanavaa jossa ei tuollaista pelkoa ole
on oikeen hyvä asu, tosin tuo kolttu on aika pitkäMoiks! Nyt tarttis pikasta analyysiä... tai oikeestaan mielipidettä .. onko tää sopiva asu, kun oon menossa miehen kans treffeille
Mut sit näkyis sukkanauhat jos ois lyhyempi Ääks, pitäis ilmeisesti laittaa hiuksetkin jotenkin.. niin miehen ei tarvi ainakaa hävetä kun lähetään ihmisten ilmoilleon oikeen hyvä asu, tosin tuo kolttu on aika pitkä
no siinä tapauksessa tollanen poikkeuksellisen pitkä lienee nippanappa hyväksyttävissäMut sit näkyis sukkanauhat jos ois lyhyempi Ääks, pitäis ilmeisesti laittaa hiuksetkin jotenkin.. niin miehen ei tarvi ainakaa hävetä kun lähetään ihmisten ilmoille
stringit, mitkä sopii verkkosukkiinno siinä tapauksessa tollanen poikkeuksellisen pitkä lienee nippanappa hyväksyttävissä
stringit vai kokonaan ilman?
semmoset verkkostringit on varmaan mukavan ilmavatstringit, mitkä sopii verkkosukkiin
Juu ohan nää muksat päällä katotaan sit mitä mielt mies onsemmoset verkkostringit on varmaan mukavan ilmavat
Moiks! Nyt tarttis pikasta analyysiä... tai oikeestaan mielipidettä .. onko tää sopiva asu, kun oon menossa miehen kans treffeille
http://aijaa.com/3cveG4
aukiSit toinen kyssä.. hiukset auki vai puol huolimattomast kiinni osittain? Kyl Mettäkylää ny jännittää!
En siedä sitä räkättäjä-ämmää. Repii verisuonet päästä jos joutuu kuuntelemaan aamukuudelta. Myös Jaajon ja Perälän jutut on kuultu, ne ei keksi mitään uuttasiis täh, et kuuntele aamulypsyä?
ihme tyyppi
Siis oletko tuoreeltaan vaihtanut vai vaihtamassa miestä vai miksi moista murehdit?Sit toinen kyssä.. hiukset auki vai puol huolimattomast kiinni osittain? Kyl Mettäkylää ny jännittää!
En tietenkään oo vaihtamassa ku meil on aihetta juhlaan.. mun synttäreit, koht vuospäivä ja sit kun toinen osaa hurmata mut joka päivä uudelleen ja joskus on kiva muutenki vähä ehostaaSiis oletko tuoreeltaan vaihtanut vai vaihtamassa miestä vai miksi moista murehdit?
Sit toinen kyssä.. hiukset auki vai puol huolimattomast kiinni osittain? Kyl Mettäkylää ny jännittää!
Täällä ohjelmassa hermojen menetystä eli Kreikka-Suomi potkupalloaSe on Poirotti- ilta tänään. TV1 klo 21.25
voin kertoo että Suomi häviääTäällä ohjelmassa hermojen menetystä eli Kreikka-Suomi potkupalloa
Sittenhän säkin voit katsoa Poirottia.voin kertoo että Suomi häviää
Miksi tehdä muuta jos voi katsoa Poirottia?Täällä ohjelmassa hermojen menetystä eli Kreikka-Suomi potkupalloa