Eikö uskovaisille mikään riitä? Vihaatte jo niitäkin olentoja, joiden olemassaoloa ei ole vielä todistettuNjaa. No varsinkin niitä alieneja saakin pelätä kun ovat alakerran porukkaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikö uskovaisille mikään riitä? Vihaatte jo niitäkin olentoja, joiden olemassaoloa ei ole vielä todistettuNjaa. No varsinkin niitä alieneja saakin pelätä kun ovat alakerran porukkaa.
Eikö uskovaisille mikään riitä? Vihaatte jo niitäkin olentoja, joiden olemassaoloa ei ole vielä todistettuJoko maanpinnalta loppui kaikki asiat joita vihata? Onko homot, naispapit ja naapurit loppuunkaluttu?
Et oo kuullut koskaan PhotoShopista?Hmm, Arkhimedes oli kyllä keksijänero, mut miten hän liittyy avaruuteen?
Ei täältä niin vain voi heitellä joitain kaiverrettuja metallikippoja eikä ne kuulu astronauttien valikoimaan. Avaruusromua on mut suurin osa siitä pysyttelee Maan vetovoiman piirissä.
Sit mietin että voisko tuo olla joku Nasan tekemä pilaversio, mut sit olisivat joutuneet menemään johonkin missä on punaista maaperää.
Juu, rukouksessa on kanava Taivaaseen auki. Mut pitää katsoa että sen kanavan laittaa Jeesus-taajuudelle eikä johonkin New Age-kanavalle.![]()
Mahtaa olla levollista ja rakkaudentäyteistä elämää.Eikö uskovaisille mikään riitä? Vihaatte jo niitäkin olentoja, joiden olemassaoloa ei ole vielä todistettuJoko maanpinnalta loppui kaikki asiat joita vihata? Onko homot, naispapit ja naapurit loppuunkaluttu?
Niinpä niin, jaapa jaa, trallallallallaa.On sulla outo jumala kun kaikki paitsi sä ja sun pieni seurakuntasali on jumalan valittuja ja kaikki muut miljardit otukset on saatanan kätyreitä.
Jeesus suuttui muistaakseni just sunkaltaisista tekopyhistä dorkista.
Jepjep. Aikuinen olen. Mua ei lasketa enää edes nuoriin aikuisiin.Anteeksi kysymys, mutta oletko ihan tosissasi tuon B vaihtoehdon kanssa? Voisiko joku oikeasti uskoa noin? Aikuinen?
Olen ennenkin sanonut että jos SÄ et ole jotain kokenut, niin se ei tarkoita sitä etteikö sitä olisi olemassa tai muut olisi kokeneet. Oli kyseessä sitten Jumala tai ufo-demonit.Eikö uskovaisille mikään riitä? Vihaatte jo niitäkin olentoja, joiden olemassaoloa ei ole vielä todistettuJoko maanpinnalta loppui kaikki asiat joita vihata? Onko homot, naispapit ja naapurit loppuunkaluttu?
Mäpä en vihaa ketään ihmistä vaan sitä pahuutta joka jyllää ihmisissä.Mahtaa olla levollista ja rakkaudentäyteistä elämää.
Minusta ei ole loogista että demonit tarvitsisivat fyysisiä rakennuksia tai aluksia.
Sen sijaan voisi olla ymmärrettävää että demonit voivat esiintyä milloin minäkin tilanteen mukaan. Ylipäätään niiden esiintymiseen täytyisi olla jokin syy, pelottelu tai ihmisen mielenkiinnon ohjaaminen pois Jumalasta.
Mä oon ajatellut aina, että Jumala on voinut luoda muitakin maailmoja, muitakin sivilisaatioita. Ehkä niillä voisi kaikilla olla omat pelastajansa, tai ehkä jossain onnistuttiin olla ottamatta sitä omenaa.
En kylläkään usko avaruusolentoihin mutta tälleen ajatusleikkinä. Toisekseen jos uskoisimme raamatun mukaisesti, ei voitaisi tietää, ovatko ihmiset voineet käydä avaruudessa muinaisina aikoina, kun löytyy kertomusta mm kielten sekoittamisesta joka johtui siitä että ihmiset olivat mielestään jumalan kaltaisia ja rakensivat rakennuksia taivaaseen asti (?)
Mä teen tässä välissä vadelmatortun, kirjottelen sit...Miksi tää alakerran väki (oletan että demoneista on puhe) tarvitsisivat jotain pyramideja paikoikseen? Mä oon aina ajatellut, että ne juhlii jonkun kehossa, jonkun sellaisen kehossa, joka on kokonaan vallattu.
Olipa taas meriselitys.Mäpä en vihaa ketään ihmistä vaan sitä pahuutta joka jyllää ihmisissä.
Jostainhan se paha tulee, ja aina sille ei ole psykologista selitystä.
Muslimit ei ikinä pääse mihinkään Marsiin tai muuallekaan avaruuteen kun niiden teknologia rajottuu varmaan johonkin veitsienterotus tahkoihin ja kangaspuihin joilla tehdään paksua mustaa kangasta.Tarkotitko sillä "antikristillisten voimien bilepaikoilla" että muslimit on pitäneet orgiat Marsissa?
Voi olla.Muslimit ei ikinä pääse mihinkään Marsiin tai muuallekaan avaruuteen kun niiden teknologia rajottuu varmaan johonkin veitsienterotus tahkoihin ja kangaspuihin joilla tehdään paksua mustaa kangasta.![]()
Niin olettaisin. Ajattelen jotenkin itse, ettei demonit tarvitse rakennuksia. Ihmiset tarvii rakennuksia. Demonit kai tykkää kumminkin kehoista. Siis jos uskoo ylipäätään sellaiseen.Voi olla.
Mitä se antikristillinen sitten tarkottaa, jotain
yliluonnollisia demoneja?
Mitenhän burkhan vois sulloa astronautin pukuun.Muslimit ei ikinä pääse mihinkään Marsiin tai muuallekaan avaruuteen kun niiden teknologia rajottuu varmaan johonkin veitsienterotus tahkoihin ja kangaspuihin joilla tehdään paksua mustaa kangasta.![]()