The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mäpä keitin jo toisen pannullisen kahvia. :p

Ja siitäpä tulikin mieleeni valitella nuorenherran uusimpaa ideaa. Se siis päätti tuhlata osan tienesteistään johonkin zinzino-kahvihömpötykseen. Siis että on sit talvikaudellakin jotain duunia. Ja nyt kun se on tovin ehtinyt miettiä niitä sumppejaan (ite se ei ees juo kahvia) se on jo melkein miljonääri. Tai siis ainakin tienaa kaksitoista tonnia joka kuukaudessa. Ja arvattavasti normiduuni ei sit oikein maita enäää... Ellei toi pian ala toeta, saa painua kotiinsa ja me hankitaan uusi aliurakoitsija.
 
Mä olin yleensä yövuoron päälle ihan tööt. Simissä vilisi eikä edes uni tullut kun koko kroppa kävi ylikierroksilla. Olisin kai saanut sydänkohtauksen jos silloin olisin salille...

Mut joo, e mä kyllä illallakaan olisi viitsinyt.
Kävin silti saatana :mad:
Myönnettäköön tosin, ettei tuo kyllä kaikkien aikojen pisin tai kovin treeni ollu mut räpistelinpä jotain :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Kuinka ollakaan. Hyppäsimme linkkaan, matkustajia koko autossa ehkä viis kappaletta, ja tietty ainoo känniääliö istui meidän välittömään läheisyyteen ja mölisee tossa itseksiin jotain paskaa. Ai saatana :mad:
Alastulo muute huijaa, ei se antanu mun siivota niin paljon ko oisin halunnu :cautious: Täytyy varmaa kotona heiluttaa moppia.


Ja nyt tää deeku sit alko höpöttää puolikkaalle, ne löysi heti yhteisen sävelen. Voi helvetti.
 
Ja huomenta sekalainen seurakunta!

Nyt luistaa hyvin :D Lähemmäs tunnin putsasin läppärin näppäimistöä ja nyt kiiltää ja sormet luistaa niinkuin luistinradalla olis. Tollasella desinfoivalla jutulla et sen piti aina antaa vaikuttaa 10-15min ja sitten pyyhkiä jne. Viime kerrasta on kyllä aikaa kun oli jo aika paskaset näppäimet:oops: Mutta nyt on hyvä :)
ja pyykkikonekin pyörii. Aurinko paistaa ja ....no eikai sitten mitään muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Osaakse leikata tukkaa? Käske hakea töihin sinne topless-kampaamoon (y)
Mä viimeksi leikkasin hiuksia inttiaikana. Taitoa ei kysytty vaan tarpeeksi lyhyttä jälkeä, että pääsee lomatrkastuksesta läpi.

Oma tukkani leikattiin viimeksi nurkkabaarissa. Antti ilmoitti, että "mä en tota sun hippilettiäsi kato hetkeäkään" ja että istu tohon ja odota hetki. Kävi kotoaan hakemassa koneen ja 20m jatkoroikan. Oikein siisti kesätukka tulikin. Harvassa parturissa tuodaan tuoppi terassille.
 
Mä viimeksi leikkasin hiuksia inttiaikana. Taitoa ei kysytty vaan tarpeeksi lyhyttä jälkeä, että pääsee lomatrkastuksesta läpi.

Oma tukkani leikattiin viimeksi nurkkabaarissa. Antti ilmoitti, että "mä en tota sun hippilettiäsi kato hetkeäkään" ja että istu tohon ja odota hetki. Kävi kotoaan hakemassa koneen ja 20m jatkoroikan. Oikein siisti kesätukka tulikin. Harvassa parturissa tuodaan tuoppi terassille.
Hippiletti?

Palvelu kyllä kieltämättä oli loistavaa ja tässä tilanteessa saattoi olla plussaa ettei parturi ollut topless
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
käsittääkseni tiibii oli maininnut pöllöpäälle että zinzinistä olis viisain pysyä erillään
Joo, mut tommoisessa kandeis käytää sitä "äidinvoimaa".

Aikanaan siskonpoika keksi itselleen loistavan bisnesidean kesätyöksi. Hän kun osaa nää tietokonehommelit, niin vois kopioida ja myydä pelejä. Siin tarvittiin mä kertomaan, että bisnesideansa on laiton.
 
Oon pessyt tänään 3 koneellista pyykkiä ja ne on vasta käyttövaatteet. Vielä ois lakanat ja pyyhkeet pestävänä.

Mistä tota pyykkiä kasaantuu, oon kumminkin ollut puolet viikosta yksin täällä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä