The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mitäpä turhaan noita partsikalusteita kaivelee esiin tuolta suojusten alta kun tänää paistaa ja seuraavan kerran aurinko näyttäytyy viikon päästä:confused: niin turha noita on tänä kesänä laittaa siihen malliin että siellä viettäis aikaansa.
 
Lapset jätetty kunnialla pappalle. Ehkä hivenen jännittää, että mitenkä se selvii "rauhallisista" 5,6 ja 7-vuotiaista pojista, mut kai se jotenkin onnistuu :D

Mä poikkesin matkalla ABC:lle salaatille ku mieli teki jotain syödä, nii ehkä mä nyt nautin rauhallisuudesta kera pöperön :)
 
Lapset jätetty kunnialla pappalle. Ehkä hivenen jännittää, että mitenkä se selvii "rauhallisista" 5,6 ja 7-vuotiaista pojista, mut kai se jotenkin onnistuu :D

Mä poikkesin matkalla ABC:lle salaatille ku mieli teki jotain syödä, nii ehkä mä nyt nautin rauhallisuudesta kera pöperön :)
onhan se selvinny aikonaan sustakin joten eiköpä nuo mini-atm:t menne samalla konstilla
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
First world problem. Mun tekis ihan kauheesti mieli siivota ja nakella turhia tavaroita näkyviltä piiloon, mut en tiiä yhtään mistä alottaisin ja mihin hittoon mää ne tavarat tungen. Mul on viä muuttolaatikotki kaapissa jemmassa ja ne vie kaiken tilan. Häkkivarastoonkaan ei mahdu enää mitään. Joku lipasto/senkki olis kiva, johon sais laatikkoon tavaroita. Mut eipä mulla semmostakaan oo. On tää elämä vaan hankalaa :cry:
 
Moikka moi :)!

Ai että - mä oon sitten tosi makee tyyppi:rolleyes:...ainakin jos pitää päätellä noista ihunista kutipateista pjärziissäni :D, tais olla koko metän kaikki itikat meikäläisen kimpussa, kun nopeesti vielä poimin kaiken muun touhun ohessa pari litraa mustikoita :). Voipihan olla että illalla viimeistään toivotan ne siivekkäät kyllä mitä pikaisempaan sukupuuttoon...!

Hirveetä härdelliä muuten aamulla, voi ryönä! Vaan niin sain auton pakatuksi vermeitä ja ipanoita myöten jotta päästiin möksälle. Ja yllätys - esikoinen äityi olemaan jälleen herttaisena...kyllä, oi kyllä - meille on kotiutunut todellakin teininen tapaus :) <3. Poika vaan meinas heittäytyä urputuksessaan tosi hankalaksi, niin piti hiukan topakammin sitten vääntää rautalangasta mallikuvaa....ja aikansa meuhkattuaan ja kivia potkittuaan tapahtuikin sitten ihme; poika asettui ja rupes hommiin :)(y)

Kellon kans mä kyllä naimisissa olen vielä sujuvasti, mä karkasin hommista keskimmäisen kans talolle koska pukkaa synttäreitä, esikoinen ja kuopus jäi isänsä kanssa tekemään puuhommia, tosin tirpana tais jäädä sinne poimimaan lisää mustikoita - ihana pulisija olikin, kun mun kanssa oli seurana poimimassa, kyllä juttua piisas ja iloista naurua :) - ja lääniä oli ihan tarpeeksi näemmä koska hyvin me kaikki onnistuimme jopa toimimaan :)....

Vaan nyt menoksi jälleen, poika juhlimaan ja hankkimaan sokerihumalaa ja mä lähden sinkoilemaan autollani taas maaseutuajelulle ja haen laatikollisen mansikoita pakkaseen. Ja johonkin väliin lenkkeilyä jajaja...onneksi noita kahta ipanaa ei tartte lähteä hakemaan vaan kotiutuvat sitten joskus isänsä kyydissä :)

Ihanaa, aurinkoisen lämmintä lauantaita kaikille :)! Pitäkää hauskaa ja nauttikaa päivästä :)
 
Lapset jätetty kunnialla pappalle. Ehkä hivenen jännittää, että mitenkä se selvii "rauhallisista" 5,6 ja 7-vuotiaista pojista, mut kai se jotenkin onnistuu :D

Mä poikkesin matkalla ABC:lle salaatille ku mieli teki jotain syödä, nii ehkä mä nyt nautin rauhallisuudesta kera pöperön :)
Oi, kyllä se sujuu ja hyvin sujuukin :)! Lapset on niin vinkeitä vimpuloita, että kun pääsevät toisaalle niin se ymmärryskin kohtaa eli osaavat olla. Sitten kotona voikin taas huolella pistää hiukan enempi ranttaliksi ja kiukutellakin, koska - se on koti :). Ei kait sitä kukaan viitti kylässä ja varsinkaan tommosessa spessupaikassa kuin pappalassa kimpoilla seinille, koska sitten ei välttämättä oliskaan saumaa enää toiseen kertaan tai ainakaan pikaisesti tapahtuvaan sellaiseen.

Nyt vain ite nautit olostasi ja elostasi ja siitä hiljaisuudestakin ja otat sitä omaa aikaa toipumiseen sekä kaiken mielekkään homman parissa :).
 
Mitvit???
Mun puhelimeni soi???
Numeron tasan tarkkaan tietävät vain neljä lastani, äitini, isäni ja kaksi siskoani, niin ja ex- rouvakultani. Yhdeksän.
Niinpä mulle ei tule ainuttakaan puhelua häiritsemään rauhaani mistään oudosta numerosta.

Jos joku luulee, että vastaan outoon numeron, niin siinähän luulee.
 
Ainii Ihqsugarille piti sanoman, että minäkin aloittelen uudelleen vamppyyrit ja oon niitä lataillu torrentteina. Ja jos teksteille on tarvetta niin subseach on paikka josta voipi niitä latailla.
Niitä jaksoja saattas näkyä ihan silleenki, että laitat googlen videohakuun, mutta niissä ei oo tekstejä.
Damon on tässä uudessa tulevassa seasoniassa taas hyvin paha poika.:love:
Johan mä malttamattomuuttani oon menny lukemaan juttua uuesta siisönistä.:sneaky::p
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Kesäpäivän reissu tehty...nythän se vetikin sitten jo sen näköseks että tiedä vaikka vettä tulis jossain vaiheessa. Reissu oli ihan kiva mutta olis se kaivannu reissukaveria...tylsää oli yksin ihailla maisemia ja käydä terassilla juomassa limu mutta ainakin on nyt oltu ulkona ja päästy muualle kuin kotinurkille.Olis tehnyt mieli syödäkin siellä kun suurin osa muistakin söi mutta en sitten viitisinyt kun himalandiassakin on eillisiä ruokia kaapit täynnä. Ja päivän päätteeksi eräs komea mies huikkasi moit ja väläytti ihanan hymynsä:)
 
IhQ
Knääh..käytiin kaupassa ja päiväminä oli tähänkin aikaan viel vauhdissa..kaduttaa jo nyt, heti kotiin palattua, en ostanu yhtään mitään herkkuja!! Iltaminä tulee olemaan vielä känkkyräisempi mut no, keskenänihän mie sit saan känkkyillä..lapset on sit nukkumas ja mies töissä.
Voi pölö..vieläköhän tässä ajaltais tohon lähikaupalle..
 
Mää ostin eilen herraties kuinka pitkän ajan jälkeen pussillisen karkkia. Oli muuttunu pussin sisältö. Ihan paska ostos, napostelen siis jatkossakin vaan pähkinöitä ja hedelmiä. Tuli vaan huono olo ja paha mieli. Reklamoin fazerille huonosta uudistuksesta ja huomautin siinä ohimennen, et aarrearkku on yhdyssana.
 
Mää ostin eilen herraties kuinka pitkän ajan jälkeen pussillisen karkkia. Oli muuttunu pussin sisältö. Ihan paska ostos, napostelen siis jatkossakin vaan pähkinöitä ja hedelmiä. Tuli vaan huono olo ja paha mieli. Reklamoin fazerille huonosta uudistuksesta ja huomautin siinä ohimennen, et aarrearkku on yhdyssana.
Pitkäkaula! nyt meni nussinnan puolelleo_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä