Mitäpä turhaan noita partsikalusteita kaivelee esiin tuolta suojusten alta kun tänää paistaa ja seuraavan kerran aurinko näyttäytyy viikon päästä niin turha noita on tänä kesänä laittaa siihen malliin että siellä viettäis aikaansa.
Mulla kans tämä vuorokausi menee eilisillä silmillä. Tiedän, että ei yhtään lohduta.
onhan se selvinny aikonaan sustakin joten eiköpä nuo mini-atm:t menne samalla konstillaLapset jätetty kunnialla pappalle. Ehkä hivenen jännittää, että mitenkä se selvii "rauhallisista" 5,6 ja 7-vuotiaista pojista, mut kai se jotenkin onnistuu
Mä poikkesin matkalla ABC:lle salaatille ku mieli teki jotain syödä, nii ehkä mä nyt nautin rauhallisuudesta kera pöperön
Itseasiassa se ei kyllä juuri ikinä ollu mun kanssa ku olin pieni. Mut hyvä että nykysi on jo järkeä enempi päässä, enkä mäkään jaksa kantaa kaunaa. Eiköhä tuo pärjääonhan se selvinny aikonaan sustakin joten eiköpä nuo mini-atm:t menne samalla konstilla
Oi, kyllä se sujuu ja hyvin sujuukin ! Lapset on niin vinkeitä vimpuloita, että kun pääsevät toisaalle niin se ymmärryskin kohtaa eli osaavat olla. Sitten kotona voikin taas huolella pistää hiukan enempi ranttaliksi ja kiukutellakin, koska - se on koti . Ei kait sitä kukaan viitti kylässä ja varsinkaan tommosessa spessupaikassa kuin pappalassa kimpoilla seinille, koska sitten ei välttämättä oliskaan saumaa enää toiseen kertaan tai ainakaan pikaisesti tapahtuvaan sellaiseen.Lapset jätetty kunnialla pappalle. Ehkä hivenen jännittää, että mitenkä se selvii "rauhallisista" 5,6 ja 7-vuotiaista pojista, mut kai se jotenkin onnistuu
Mä poikkesin matkalla ABC:lle salaatille ku mieli teki jotain syödä, nii ehkä mä nyt nautin rauhallisuudesta kera pöperön
Juu, neuvoin, vaikkei ole minun lapseni. -Eikä kyllä miehenkään.Joo, mut jos lapsestaan yhtään välittää, niin neuvoo pysymään tommoisista loitolla.
Pitkäkaula! nyt meni nussinnan puolelleMää ostin eilen herraties kuinka pitkän ajan jälkeen pussillisen karkkia. Oli muuttunu pussin sisältö. Ihan paska ostos, napostelen siis jatkossakin vaan pähkinöitä ja hedelmiä. Tuli vaan huono olo ja paha mieli. Reklamoin fazerille huonosta uudistuksesta ja huomautin siinä ohimennen, et aarrearkku on yhdyssana.