The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Voi viikonloppu..
Lapset haluis välttämättä huomenna mennä mummolaan yöks, päivällä käytäis ensin mummon ja lasten kans uimassa. Mies taas on yövuorossa. Jäänkö yksin kotiin yöks vai menenkö mummolaan miekin?
 
Voi viikonloppu..
Lapset haluis välttämättä huomenna mennä mummolaan yöks, päivällä käytäis ensin mummon ja lasten kans uimassa. Mies taas on yövuorossa. Jäänkö yksin kotiin yöks vai menenkö mummolaan miekin?
Ehdotan että jäät yksin ja teet kaikkea kivaa mitä et lasten ja miehen "häiriessä" voi tehdä. Vähän herkkuja ja silleen :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Millasta rytkyy ristiäisiin laitetaan....siitä on jo 5v kun oon viimeks ollu ja nyt iskee paniikki kun ei mulla ole mitään!
Jotain ees suht siistiä, jos housut niin ei farkut..joku toppi, ei liian avonainen ja siihen päälle joku bolero/huivijutska?
Tai joku kiva mekko, ei liian lyhyt :)

Riippuu siitäkin onko kirkossa vai kotona..ja tietty kastettavan perheestä, onko miten tiukat pukeutumiskoodit..
 
Jotain ees suht siistiä, jos housut niin ei farkut..joku toppi, ei liian avonainen ja siihen päälle joku bolero/huivijutska?
Tai joku kiva mekko, ei liian lyhyt :)

Riippuu siitäkin onko kirkossa vai kotona..ja tietty kastettavan perheestä, onko miten tiukat pukeutumiskoodit..
Epäilisin että kirkossa koska koti on melko pieni ja en usko että vuokrattaisiin joku muu paikka ellei sitten joku näitä kirkon omia tiloja....en tiedä. ja muutenkin pienellä porukalla et perheet ja kummit ja muutama läheisin ystävä. Rentoja ihmisiä.
 
Voi herran ja jestas.

Jäi telkkari auki ja sieltä tulee jokin V***n puhelinmyyjät. En paskaa ohjelmaa sinänsä ihmettele, paskaa on telkkari täynnä.

Mut onneksi ittelläni on nykyään nimetön ja jäljittämätön pre- paid- liittymä, niin tosiaankin välttyy tommoisten soitteluilta. Mimmi myy sähköliittymää ja langan päässä uhri vastaa, että mulla on yösähkö, niin mimmi ihmettelee, et mikä v***u se on.

Firman dirika on tyyppi joka jos tulis mun nurkkabaariini sais turpiinsa alle kymmenen sekunnin. Mä odottaisin viistoista sekuntia, mut tuskin tarttis.

Miloin mulle puhelinmyyjät viimeksi soittelivat, niin löin vaan kylmästi luurin korvaan. Tota ohjelmaa edes pätkän nähtyäni kehitän vastaisuuden varoiksi uuden taktiikan, alan puhumaan säästä:

Pirrr... Päivää, kiinnostaisiko tei...
- päivää päivää, kiva kun joku soittaa
- nii kiinnostaisiko tei...
- täällä paistaa aurinko, mut huomiseksi on luvassa puolipilvistä

Jos mulla aikaa sattuu olemaan, niin voin roikkua puhelimessa vaik vuorokauden. Kummaltahan kärsivällisyys loppuu ensin?
 
Voi herran ja jestas.

Jäi telkkari auki ja sieltä tulee jokin V***n puhelinmyyjät. En paskaa ohjelmaa sinänsä ihmettele, paskaa on telkkari täynnä.

Mut onneksi ittelläni on nykyään nimetön ja jäljittämätön pre- paid- liittymä, niin tosiaankin välttyy tommoisten soitteluilta. Mimmi myy sähköliittymää ja langan päässä uhri vastaa, että mulla on yösähkö, niin mimmi ihmettelee, et mikä v***u se on.

Firman dirika on tyyppi joka jos tulis mun nurkkabaariini sais turpiinsa alle kymmenen sekunnin. Mä odottaisin viistoista sekuntia, mut tuskin tarttis.

Miloin mulle puhelinmyyjät viimeksi soittelivat, niin löin vaan kylmästi luurin korvaan. Tota ohjelmaa edes pätkän nähtyäni kehitän vastaisuuden varoiksi uuden taktiikan, alan puhumaan säästä:

Pirrr... Päivää, kiinnostaisiko tei...
- päivää päivää, kiva kun joku soittaa
- nii kiinnostaisiko tei...
- täällä paistaa aurinko, mut huomiseksi on luvassa puolipilvistä

Jos mulla aikaa sattuu olemaan, niin voin roikkua puhelimessa vaik vuorokauden. Kummaltahan kärsivällisyys loppuu ensin?
Kannattaa myös sanoa että kiva kun soitit, saanko kertoa sinulle Jeesuksesta

Kuulemma. Isoppoja taas.
 
Voi herran ja jestas.

Jäi telkkari auki ja sieltä tulee jokin V***n puhelinmyyjät. En paskaa ohjelmaa sinänsä ihmettele, paskaa on telkkari täynnä.

Mut onneksi ittelläni on nykyään nimetön ja jäljittämätön pre- paid- liittymä, niin tosiaankin välttyy tommoisten soitteluilta. Mimmi myy sähköliittymää ja langan päässä uhri vastaa, että mulla on yösähkö, niin mimmi ihmettelee, et mikä v***u se on.

Firman dirika on tyyppi joka jos tulis mun nurkkabaariini sais turpiinsa alle kymmenen sekunnin. Mä odottaisin viistoista sekuntia, mut tuskin tarttis.

Miloin mulle puhelinmyyjät viimeksi soittelivat, niin löin vaan kylmästi luurin korvaan. Tota ohjelmaa edes pätkän nähtyäni kehitän vastaisuuden varoiksi uuden taktiikan, alan puhumaan säästä:

Pirrr... Päivää, kiinnostaisiko tei...
- päivää päivää, kiva kun joku soittaa
- nii kiinnostaisiko tei...
- täällä paistaa aurinko, mut huomiseksi on luvassa puolipilvistä

Jos mulla aikaa sattuu olemaan, niin voin roikkua puhelimessa vaik vuorokauden. Kummaltahan kärsivällisyys loppuu ensin?
Mä en oo tota katsonut ku ehkä 10min joskus ja sekin vain sen takia että tapailin yhtä tyyppiä joka tota sarjaa seurasi:eek:
En ymmärrä kyllä että miksi:alien:
Itehän en jaksa kuunnella puhelinmyyjiä että jos ne ei kerta kiellosta tajua niin sit lyön luurin korvaan.Ne vaan höpöttää taukoomatta niin sit on pakko.
 
Mie taijan kohta - ihan varmaan niin :D - laittaa nämä aivot tai niitten rippeet narikkaan ja oon ihan vaan pöllönä :)(y)..no, muutosta kauheesti ei tämän päivän tekemisiini kyllä tapahtuis, miten tää voikin olla nyt tämmöstä kouhotusta...

Esikoinen on taas ollut niin herttaisen haasteellisen rakastettava pakkaus <3..tai siis minä, kun en näemmä enkä kuulemma ymmärrä mistään mitään. Totta varmaan tommosen 11veen silmin katottuna mutta kyllähän mä sen näin että toista ahdistaa ja patittaa ja ärsyttää ja voi kiesus sentään miten kovin kenkuttikaan...kun ei taas maailma suostunut tiettyihin uomiinsa taipumaan, vaan pojan piti niin kovin taipua...

Mutta helpotusta tuli ja sitä riemua ja iloa - pääsi kuin pääsikin pärräämään :). On se toi polte vaan kova ja onhan tuota innostusta ja kiinnostusta niin ihana katsella, kun koko poika elää siinä jutussansa ja puhua kujertaa asiasta ja haluaa tietää ja kokea enemmän ja...meikäläisenkin pitää tässä joku päivä tulla montulle tekemään "tyypityksiä" :D... Hetken ehti poika olla kotona ennen kuin kutsuttiin toisaalle pärräämään, kaveri kotiutunut reissultansa niin heti otti yhteyksiä :). Varaudun siis siihen että kurapyykkiä on taas tulossa :)

Mua on sitten tänään kiusattu urakalla. Pöh. Joka kerta kun oon joutunu pomppimaan tuolla ulkona asioita toimittamassa, niin kyllä, oi kyllä - taivas on revennyt auringon paisteeseen ja hetkessä on tullut niin lämmintä ja ihanaa ja energistä ja kultamaisemaa...vaan annas olla, kotia kun ehdin ja oon jo lenkkivermeet päälle sujahtaneena ulko- ovella niin.../¤%&"&%#¤(/&(#¤/%¤#/%¤#/&% Sataa. Ihan kaatamalla. Pomppuvettä. Kämmenen kokoisilla pisaroilla. Kits.

Että onko sitten olotilat kohdillansa mulla täällä:confused:..oon yrittänyt parhaani mukaan lievittää niitä tuolla musan määrällä, oon jorannut ja jammaillut ja ketkutellut, oon tehnyt vatsoja ja selkälihaksia ja punnerruksia ja kyykkyjä mutta....huoooh, pimpula pampula ei se oo sama asia kuin lenkillä kropan rääkkääminen ja pään tyhjentäminen. Että. Koettakaapa kestää nyt sitten meikäläistä tässä:barefoot:...

Ja @kahvikirahvi - mä tein sitä sun pizzaa, se on kohta valmiina mutta tässä vaiheessa mä jo kiitän sua tosta ohjeesta. Mä oon sata varma että siitä tuli namistusta. Ja kiitos - hurahdin aivan täpöllä halloumiin :)

Mutta nyt mä hilpasen tästä saunaan ja toivon että se tekee temput terävät eli rauhottaa ja tasottaa :)
 
Voi viikonloppu..
Lapset haluis välttämättä huomenna mennä mummolaan yöks, päivällä käytäis ensin mummon ja lasten kans uimassa. Mies taas on yövuorossa. Jäänkö yksin kotiin yöks vai menenkö mummolaan miekin?
No et nyt mene minnekään mummolaan, vaan otat sitä omaa aikaa ihan huolella :). Nautit olostasi, hilpase vaikka tuopilla jossain tai sitten hommaat itelles jotain ihanaa herkkua ja otat leffailua, tai mistä ikinä tykkäätkään :)

Joskus on vaan niin ihanaa olla itekseen ja antaa hiljaisuuden hyväillä ja vaikka äksäillä keskellä olohuoneen lattiaa ja keskittyä vain hengittämiseen ja olemiseen :). Kyllä säkin tarviit sitä omaa aikaasi, jolloin et ole kenellekään muulle tekemässä yhtään niin mitään vaan huolehdit ja paapot vain itseäsi :) <3
 
Ja @kahvikirahvi - mä tein sitä sun pizzaa, se on kohta valmiina mutta tässä vaiheessa mä jo kiitän sua tosta ohjeesta. Mä oon sata varma että siitä tuli namistusta. Ja kiitos - hurahdin aivan täpöllä halloumiin :)

Mutta nyt mä hilpasen tästä saunaan ja toivon että se tekee temput terävät eli rauhottaa ja tasottaa :)
Eipä kestä, aina on ilo jakaa uoka-asioita :D Kokeileppa joskus paistettua, makealla chilikastikkeella ja mustapippurilla maustettua halloumia salaatin sekaan. Voin kertoo, että se jos mikä on taivaallista. Ja jähdytetty curryriisi salaatin sekaan.

Hitsi, tässähän tulee ihan nälkä :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä