Ihan toi nettisivun osoite saa kysymään, että missä menee hyvän maun raja?
Välilihassa.
Ihan toi nettisivun osoite saa kysymään, että missä menee hyvän maun raja?
Ei houkuttele syömään.Mä en ymmärtänyt nyt mikä tossa oli hauskaa tai kauhisteltavaa...meni yli.
Noi ei houkuttele mutta en mä nyt tajunnu mikä tossa oli niin kauheeta muuten muutakun et en söis tollasia ja nettisivun nimi aika pöljä.Ei houkuttele syömään.
Älä sure. Huhtikuusta alkaen on toitotettu että helteet tulee ihan just ens viikolla tai viimeistään ens kuussa ja hiljasta on ollutMelkeen koko ensviikko taas sataa En haluu hellettä mutta meneekö koko loma nyt vesisateessa ja kun menee takas töihin niin alkaa varmaan helteet.
Ehdotan että jäät yksin ja teet kaikkea kivaa mitä et lasten ja miehen "häiriessä" voi tehdä. Vähän herkkuja ja silleenVoi viikonloppu..
Lapset haluis välttämättä huomenna mennä mummolaan yöks, päivällä käytäis ensin mummon ja lasten kans uimassa. Mies taas on yövuorossa. Jäänkö yksin kotiin yöks vai menenkö mummolaan miekin?
Luin eka et kirahvinkEltaisia ihmisiä sais olla enemmän. Se vois olla paljon hauskempaa.Täältä kans!
Kirahvin kaltaisia ihmisiä saisi olla enemmänkin
Tuut tietty mun kaa vetelee vähän lääkkeitä ja hengaileeVoi viikonloppu..
Lapset haluis välttämättä huomenna mennä mummolaan yöks, päivällä käytäis ensin mummon ja lasten kans uimassa. Mies taas on yövuorossa. Jäänkö yksin kotiin yöks vai menenkö mummolaan miekin?
Jotain ees suht siistiä, jos housut niin ei farkut..joku toppi, ei liian avonainen ja siihen päälle joku bolero/huivijutska?Millasta rytkyy ristiäisiin laitetaan....siitä on jo 5v kun oon viimeks ollu ja nyt iskee paniikki kun ei mulla ole mitään!
Harmi että oot muutama sata kilsaa väärällä suunnalla.Tuut tietty mun kaa vetelee vähän lääkkeitä ja hengailee
pojat menee pappalle yökylään.
Epäilisin että kirkossa koska koti on melko pieni ja en usko että vuokrattaisiin joku muu paikka ellei sitten joku näitä kirkon omia tiloja....en tiedä. ja muutenkin pienellä porukalla et perheet ja kummit ja muutama läheisin ystävä. Rentoja ihmisiä.Jotain ees suht siistiä, jos housut niin ei farkut..joku toppi, ei liian avonainen ja siihen päälle joku bolero/huivijutska?
Tai joku kiva mekko, ei liian lyhyt
Riippuu siitäkin onko kirkossa vai kotona..ja tietty kastettavan perheestä, onko miten tiukat pukeutumiskoodit..
Kauheudesta en sanonut mitään. Vaan että ei maistuisi.Noi ei houkuttele mutta en mä nyt tajunnu mikä tossa oli niin kauheeta muuten muutakun et en söis tollasia ja nettisivun nimi aika pöljä.
Kannattaa myös sanoa että kiva kun soitit, saanko kertoa sinulle JeesuksestaVoi herran ja jestas.
Jäi telkkari auki ja sieltä tulee jokin V***n puhelinmyyjät. En paskaa ohjelmaa sinänsä ihmettele, paskaa on telkkari täynnä.
Mut onneksi ittelläni on nykyään nimetön ja jäljittämätön pre- paid- liittymä, niin tosiaankin välttyy tommoisten soitteluilta. Mimmi myy sähköliittymää ja langan päässä uhri vastaa, että mulla on yösähkö, niin mimmi ihmettelee, et mikä v***u se on.
Firman dirika on tyyppi joka jos tulis mun nurkkabaariini sais turpiinsa alle kymmenen sekunnin. Mä odottaisin viistoista sekuntia, mut tuskin tarttis.
Miloin mulle puhelinmyyjät viimeksi soittelivat, niin löin vaan kylmästi luurin korvaan. Tota ohjelmaa edes pätkän nähtyäni kehitän vastaisuuden varoiksi uuden taktiikan, alan puhumaan säästä:
Pirrr... Päivää, kiinnostaisiko tei...
- päivää päivää, kiva kun joku soittaa
- nii kiinnostaisiko tei...
- täällä paistaa aurinko, mut huomiseksi on luvassa puolipilvistä
Jos mulla aikaa sattuu olemaan, niin voin roikkua puhelimessa vaik vuorokauden. Kummaltahan kärsivällisyys loppuu ensin?
Mä en oo tota katsonut ku ehkä 10min joskus ja sekin vain sen takia että tapailin yhtä tyyppiä joka tota sarjaa seurasiVoi herran ja jestas.
Jäi telkkari auki ja sieltä tulee jokin V***n puhelinmyyjät. En paskaa ohjelmaa sinänsä ihmettele, paskaa on telkkari täynnä.
Mut onneksi ittelläni on nykyään nimetön ja jäljittämätön pre- paid- liittymä, niin tosiaankin välttyy tommoisten soitteluilta. Mimmi myy sähköliittymää ja langan päässä uhri vastaa, että mulla on yösähkö, niin mimmi ihmettelee, et mikä v***u se on.
Firman dirika on tyyppi joka jos tulis mun nurkkabaariini sais turpiinsa alle kymmenen sekunnin. Mä odottaisin viistoista sekuntia, mut tuskin tarttis.
Miloin mulle puhelinmyyjät viimeksi soittelivat, niin löin vaan kylmästi luurin korvaan. Tota ohjelmaa edes pätkän nähtyäni kehitän vastaisuuden varoiksi uuden taktiikan, alan puhumaan säästä:
Pirrr... Päivää, kiinnostaisiko tei...
- päivää päivää, kiva kun joku soittaa
- nii kiinnostaisiko tei...
- täällä paistaa aurinko, mut huomiseksi on luvassa puolipilvistä
Jos mulla aikaa sattuu olemaan, niin voin roikkua puhelimessa vaik vuorokauden. Kummaltahan kärsivällisyys loppuu ensin?
No et nyt mene minnekään mummolaan, vaan otat sitä omaa aikaa ihan huolella . Nautit olostasi, hilpase vaikka tuopilla jossain tai sitten hommaat itelles jotain ihanaa herkkua ja otat leffailua, tai mistä ikinä tykkäätkäänVoi viikonloppu..
Rennot ja siistit vaatteet, joissa sun on hyvä olla . Ja ihan varmasti sun kaapista löytyy tuohonkin tilaisuuteen sopivat vaatteetMillasta rytkyy ristiäisiin laitetaan....siitä on jo 5v kun oon viimeks ollu ja nyt iskee paniikki kun ei mulla ole mitään!
Eipä kestä, aina on ilo jakaa uoka-asioita Kokeileppa joskus paistettua, makealla chilikastikkeella ja mustapippurilla maustettua halloumia salaatin sekaan. Voin kertoo, että se jos mikä on taivaallista. Ja jähdytetty curryriisi salaatin sekaan.Ja @kahvikirahvi - mä tein sitä sun pizzaa, se on kohta valmiina mutta tässä vaiheessa mä jo kiitän sua tosta ohjeesta. Mä oon sata varma että siitä tuli namistusta. Ja kiitos - hurahdin aivan täpöllä halloumiin
Mutta nyt mä hilpasen tästä saunaan ja toivon että se tekee temput terävät eli rauhottaa ja tasottaa
Musta ne on herkullisen näköisiä, kyllä mä söisinKauheudesta en sanonut mitään. Vaan että ei maistuisi.