The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...pitemmän kaavan kautta ja todella pitkitetyn aamupalanautinnon jälkeen (hoidin kyllä aimo kasan puhelinliikennettäkin, plaah, mutta onneksipa oli sujuvaa asiointia ja ehdin mä pienesti lörpötelläkin :)) olo on kuin kuningattarella :)...ipanatkin - toistaiseksi - jopa ihan iisipiiseinä, eka satsi leffailua menossa lupsakkaalla tunnelmalla :)

Mutta jännä juttu on se, että vaikka mä kuinka tuijottelen tota vaateläjää tossa, mikä selkeesti huutaa kaappeihin menemistä, niin - ei ne vaan siitä viikkaannu ja sujahda oikeisiin kohteisiinsa...

No, laitan musat korviin soimaan ja ei muuta kuin päivän hommiin kiinni, taustahörhöilen siis toistaiseksi :)...
 
Selailen koulun sivuilla kurssitarjotinta ja koitan päästä mukaan syksyisiin opiskelufiiliksiin. Ekassa jaksossa on aika nihkeästi mulle kelpoisia kursseja, mutta enköhän mä pari äidinkieltä ja englantia sinne ota sitten. Meikä on ihan silleen et takas kouluun reilun kuukauden päästä <3_<3
31.8 alkaa eka jakso, voisin ilmotella tarhaan jos puolikas alottelis viikkoa aikasemmin, et hän pääsis palautumaan vähän rytmiin ennenko arki alkaa ihan oikeesti.
 
Ajankuluksi putsasin parvekukat kunnolla ja (huvikseni) revin kaiken pyyhekoukkuja myöten pois vessan seiniltä. Kohta on pakko maalata :rolleyes:

.."...kultaaaa... hupsista keikkaa, otin nämä pyyhkeet tästä pestäviksi, niin katos kummaa kun ihan itekseen tipahteli nämä koukutkin....kyllä tää nyt vaatii jotain laittamista, kun kohta tässä seinätkin on pian niskassa...onneksi muuten meillä sattuukin olemaan tota maalia, eikös toi satu tännekin ihan kivasti, niin saa tuonkin purkin tyhjäksi eikä sekään jää jalkoihin pyörimään...kyllä me vaan ollaan semmoinen tehotiimikaksikko, eikö ollakin :) *räpsytiräpsyti*..."...

..pieni ote toffolassa käydystä tilanteesta :)...


Jees, ei muuta kuin rapaten ja roiskien (y)
 
.."...kultaaaa... hupsista keikkaa, otin nämä pyyhkeet tästä pestäviksi, niin katos kummaa kun ihan itekseen tipahteli nämä koukutkin....kyllä tää nyt vaatii jotain laittamista, kun kohta tässä seinätkin on pian niskassa...onneksi muuten meillä sattuukin olemaan tota maalia, eikös toi satu tännekin ihan kivasti, niin saa tuonkin purkin tyhjäksi eikä sekään jää jalkoihin pyörimään...kyllä me vaan ollaan semmoinen tehotiimikaksikko, eikö ollakin :) *räpsytiräpsyti*..."...

..pieni ote toffolassa käydystä tilanteesta :)...


Jees, ei muuta kuin rapaten ja roiskien (y)
Mikä sattuma, että ostin seinämaalia muutama päivä sitten :D Edelleen, mies on tyytyväinen kunhan sänky löytyy omalta paikalta työvuoron jälkeen.
 
Selailen koulun sivuilla kurssitarjotinta ja koitan päästä mukaan syksyisiin opiskelufiiliksiin. Ekassa jaksossa on aika nihkeästi mulle kelpoisia kursseja, mutta enköhän mä pari äidinkieltä ja englantia sinne ota sitten. Meikä on ihan silleen et takas kouluun reilun kuukauden päästä <3_<3
31.8 alkaa eka jakso, voisin ilmotella tarhaan jos puolikas alottelis viikkoa aikasemmin, et hän pääsis palautumaan vähän rytmiin ennenko arki alkaa ihan oikeesti.
Miten kauan sulla vielä lukio kestää? Kirjoitit eilen jatko-opinnoista ja muuttohaaveista. Muuta tänne Espooseen. Kaikki koulutustarjonta lähellä ja ihana luonto merenrannasta aarniometsään tarjolla.
 
Mikä sattuma, että ostin seinämaalia muutama päivä sitten :D Edelleen, mies on tyytyväinen kunhan sänky löytyy omalta paikalta työvuoron jälkeen.
..miten lie sekin seinämaali silmiin osunut:rolleyes::D

Joo, sänky olkoon pyhitettynä omalle paikallensa, jonkinlainen turvasatama se Mr Toffosellakin pitää olla, että huomaa jostain olevansa kuitenkin oikeassa osoitteessa :)
 
vierailija
Selailen koulun sivuilla kurssitarjotinta ja koitan päästä mukaan syksyisiin opiskelufiiliksiin..
:)
Marylandin yliopistossa psykologian professori Dylan Selterman on lisännyt kokeisiinsa ärsyttävän lisäkysymyksen. Kyseinen kysymys on esiintynyt Seltermanin kokeissa vuodesta 2008. Tähän mennessä vain yksi luokka on onnistunut saamaan kysymyksen avulla lisäpisteitä.

Kysymys kuuluu: Sinulla on mahdollisuus saada loppukokeeseen lisäpisteitä. Valitse haluatko 2 lisäpistettä vai 6 lisäpistettä. Huomioi kuitenkin: Jos enemmän kuin 10 % luokasta valitsee 6 pistettä, silloin kukaan ei saa yhtään lisäpistettä. Vastauksesi on anonyymi lopulle luokasta, vain sinä näet tuloksen.

Julkisuuteen kysymys vuosi yhden oppilaista ladattua se Twitteriin. Tähän mennessä se on jaettu huimat 7700 kertaa.
 
Miten kauan sulla vielä lukio kestää? Kirjoitit eilen jatko-opinnoista ja muuttohaaveista. Muuta tänne Espooseen. Kaikki koulutustarjonta lähellä ja ihana luonto merenrannasta aarniometsään tarjolla.
Jos kaikki käy hyvin ja pysyn suunnitelma-aikataulussa, kirjoitan hajautetusti 2016 keväällä ja syksyllä.
Oikeastihan sitä muuttoa on ihan turha stressata vielä, koska pääsen hakemaan kouluihin aikaisintaan 2017 keväällä. Haen kaikkiin kolmeen kaupunkiin ja muutan sitten sinne, mihin mut huolitaan opiskelemaan. Jos huolitaan.
 
Taitaa olla kiireetön koulun alku luvassa. Ekassa jaksossa on neljä mua kiinnostavaa ja/tai hyödyttävää kurssia ja ne on kaikki tyhmästi päällekäin niin, et pääsisin osallistumaan max. kahteen niistä.
Äh, toi on kyllä niin ylen kenkkua, että pitää sitten vetää hatusta ja arpoa mihin suunnilleen menis, kun kaikki kiinnostais ja ois hyviä. No, täytyy vain aatella, että onneksi edes kaksi voi ottaa tarjottimelleen :)
 
Äh, toi on kyllä niin ylen kenkkua, että pitää sitten vetää hatusta ja arpoa mihin suunnilleen menis, kun kaikki kiinnostais ja ois hyviä. No, täytyy vain aatella, että onneksi edes kaksi voi ottaa tarjottimelleen :)
Taidan tyytyä yhteen englantiin ja yhteen äikkään. Toinen enkku saa odottaa, ja pidättäydyn halustani aloittaa historian opiskelun.. :D Miks mua kiinnostaa joku historia, oon aina vihannu ko. ainetta.
 
Taidan tyytyä yhteen englantiin ja yhteen äikkään. Toinen enkku saa odottaa, ja pidättäydyn halustani aloittaa historian opiskelun.. :D Miks mua kiinnostaa joku historia, oon aina vihannu ko. ainetta.
..mutta toisaalta taas historiahan on ihan sairaan mielenkiintoista, että jos on poltetta löytymässä niin ota ihmeessä :). Mun mielestä on kuitenkin hyvä tietää edes jotain historiasta koska kyllähän se vaikuttaa elämänmenoon nykyäänkin ja on ollut luomassa suuresti pohjaa kaikelle tälle olemassa olevalle.

Sitä paitti vanhemmiten sitä osaa laittaa eri tavalla asioita perspektiiviin kuin joskus yläasteella...
 
Meinaatko jotain päänsäryn tapaista :D
Jos sitä niin ei, olo on hyvä :)
Tuli juotua vettäkin jonkin verran. Ehkä 2 tai 3 tuopillista.

Nukkuun tuli tosin mentyä puoli 5 aikaan :D
No hjuva juttu (y), sitä on oltu fiksusti liikenteessä kun ei kärsimystä ole havaittavissa :)

..nooo, tänään on hyvä päivä elbailla ja äksäillä ja ottaa päikkäreitäkin, kun sataa vettä :)
 
..mutta toisaalta taas historiahan on ihan sairaan mielenkiintoista, että jos on poltetta löytymässä niin ota ihmeessä :). Mun mielestä on kuitenkin hyvä tietää edes jotain historiasta koska kyllähän se vaikuttaa elämänmenoon nykyäänkin ja on ollut luomassa suuresti pohjaa kaikelle tälle olemassa olevalle.

Sitä paitti vanhemmiten sitä osaa laittaa eri tavalla asioita perspektiiviin kuin joskus yläasteella...
Historian kurssi menee myös päällekäin noiden muiden kurssien kanssa, et en ainakaan tähän ekaan jaksoon sitä saa. Mut ehkä johonkin seuraavaan jaksoon sitten.. :D


Oon muuten rikkonu periaatteeni siitä, etten ikinä halua lapsia, en ikinä lähde Viroon viniaralliin, en ikinä lähtis mun veljen kanssa mihinkään, en ikinä menis lukioon, en ikinä ajais Helsingissä autolla, en ikinä muuttais Helsinkiin (mut nyt aion hakea sinne kouluun). Kohta varmaan huomaan syöväni hiki päässä lenkkimakkaraa, äänestän persuja ja syrjin homoja.
 
No hjuva juttu (y), sitä on oltu fiksusti liikenteessä kun ei kärsimystä ole havaittavissa :)

..nooo, tänään on hyvä päivä elbailla ja äksäillä ja ottaa päikkäreitäkin, kun sataa vettä :)
Niin on oltu. Käytiin syömässä kun kaupunkiin pääsin ja toki sitten vielä yölläkin :D
Ehkä vaikutti asiaan. Ei vaan, en usko että muutenkaan olis tullut.
Aika harvoin aiheuttaa onneksi päänsärkyä :)

Päikkäreitä ei ehkä tarvitse kun yhteensoista tuli nukuttua :)
Tänään perhostellaan ja mennään vaatekaappia läpi ja mietitään mitä sieltä otetaan mukaan (n):D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä