The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eipä ihmeitä...olin lyhyellä reisulla ja tänää kotiuduin ja pitäs mennä nukkuu mut ei oikeen nukuta kun torkahdin aiemmin. Niin ja huomenna pitäs tavata viikonloppukaveri ja vähän yrittää selvittää et mikä tää homman nimi on. Että ei tänne mitään uutta.
Hauskoja treffejä sitten vaan :)

Täälläkin pitäis nukkua, ollut pitkiä ja rankkoja päiviä ja jatkuu vielä... Mutta jostain syystä ei nukuta kuitenkaan. No, ehtii sitä myöhemminkin :D
 
Juu no kohta saa levätä ainaskin kuukauden :D. Loppuunpalaminen ollut kyllä tosi lähellä, mutta pahin on jo ohi... Kyllä Didi aina pärjää.
No mut sit otat niin rennosti kun vaan ikinä voi...et tee yhtikäs mitään ja nautit vaan jalat ylhäällä ja olet kuin ellun kana:D

Mä taidan nyt kattoo tulisko jotain leffaa tms ja kellahdan kumoon jossain vaiheessa. Hyvää yötä dinskupinsku
 
IhQ
Huomenta!

Taas heräsin ennen kelloa. Kahdesti.
Töihin sit, kympin maissa. Onneks en ollu maanantaina, on sillä vakkarilla ollu varmaan selvittelemistä ku pitkästä aikaa töihin tuli.
 
Huomenta...

...rauhallista ja hidastempoista aamua kaikille :)

Sade ropisee niin kauniisti ja koko seutukunta on yhtä vihreyttä ja pysähtyneisyyttä <3...puhdistaa ja raikastaa taas hienosti :)

Nukkunut oisin taas vaikka ja kuinka pitkään - mikähän ihmeen unitauti mulla on, ihan outo ilmiö - mutta kiskoin itteni ylös kahdeksalta, jopa :)! Ipanatkin kumman aikaisin kuppelehtimassa, vaikka luulis että sateessa sitä nukkuiskin pitkään huolella...no, ehditäänpä tänäänkin tehdä ja nähdä ja kokea isosti :)

Nautitaanpa tästäkin päivästä, ollaan jo keskiviikossa menossa eli pikkulauantain tunnelmia herätellään eli tää viikko on jo niin hyvällä mallilla :)

 
Kyllä nyt yksi uimahalli vuorollaan on auki.
Toihan on ihan hulpeeta :)! Silloin todellakin kannattaa käyttää moista hyödyksi ympäri vuoden, vesi elementtinä vain on niin mahtava kaikinpuolin - se virkistää joskin myös rauhoittaa, on nivelystävällinen puhumattakaan siitä että uimataito nyt vain on yksi sellainen taito, mitä ei ikinäkoskaan pitäisi väheksyä ja jättää hankkimatta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä