Moi tipsutinDimmu *huiskuttaa kovasti*
Eipä ihmeitä...olin lyhyellä reissulla ja tänää kotiuduin ja pitäs mennä nukkuu mut ei oikeen nukuta kun torkahdin aiemmin. Niin ja huomenna pitäs tavata viikonloppukaveri ja vähän yrittää selvittää et mikä tää homman nimi on. Että ei tänne mitään uutta.Moi tipsutin
Mitä kuuluupi?
Hauskoja treffejä sitten vaanEipä ihmeitä...olin lyhyellä reisulla ja tänää kotiuduin ja pitäs mennä nukkuu mut ei oikeen nukuta kun torkahdin aiemmin. Niin ja huomenna pitäs tavata viikonloppukaveri ja vähän yrittää selvittää et mikä tää homman nimi on. Että ei tänne mitään uutta.
Kiitos vaan Saa nähä miten muijan käyHauskoja treffejä sitten vaan
Täälläkin pitäis nukkua, ollut pitkiä ja rankkoja päiviä ja jatkuu vielä... Mutta jostain syystä ei nukuta kuitenkaan. No, ehtii sitä myöhemminkin
Juu no kohta saa levätä ainaskin kuukauden . Loppuunpalaminen ollut kyllä tosi lähellä, mutta pahin on jo ohi... Kyllä Didi aina pärjää.Kiitos vaan Saa nähä miten muijan käy
Sä teet ihan liikaa duunia...palat vielä loppuun .
No mut sit otat niin rennosti kun vaan ikinä voi...et tee yhtikäs mitään ja nautit vaan jalat ylhäällä ja olet kuin ellun kanaJuu no kohta saa levätä ainaskin kuukauden . Loppuunpalaminen ollut kyllä tosi lähellä, mutta pahin on jo ohi... Kyllä Didi aina pärjää.
Se on vähän suunnitelmissakinNo mut sit otat niin rennosti kun vaan ikinä voi...et tee yhtikäs mitään ja nautit vaan jalat ylhäällä ja olet kuin ellun kana
Mä taidan nyt kattoo tulisko jotain leffaa tms ja kellahdan kumoon jossain vaiheessa. Hyvää yötä dinskupinsku
Hyvin se sujuu Ihkunen - sie osaat ja tiiä mitä teet, ja jos vaikka et tietäs jotain, niin osaat kysyäNonni, töihin valmistautumaan..hitto kun nipistelee mahassa vaikka ei tän pidempää taukoa ole ollu..
Huomenia, teillä sentään on kesäaikaankin uimahalli avoinna, se on hyvä juttu se !Huomenta Sadepäivä eli taisi tulla uimahallikeikka.
Kyllä nyt yksi uimahalli vuorollaan on auki.Huomenia, teillä sentään on kesäaikaankin uimahalli avoinna, se on hyvä juttu se !
Täällä ei ole ja koskapa kelit ovat olleet mitä ovat, niin - edelleenkin ootellaan niitä ihania huolettomia rantsupäiviä, jolloin saa vain olla vedenäärellä ja nauttia elosta ja lasten riemusta
Onnittelut etukäteen tulevalle kummitustädille!Päivää! Tätä neitiä itketettiin sitte heti aamusta kunnolla. Sain maailman ihanimman kysymyksen, jota tässä tilanteessa vaan voi...
Mua pyydettiin kummiksi marraskuussa syntyvälle nyymille en ehkä kestä tätä onnea ja iloa
Toihan on ihan hulpeeta ! Silloin todellakin kannattaa käyttää moista hyödyksi ympäri vuoden, vesi elementtinä vain on niin mahtava kaikinpuolin - se virkistää joskin myös rauhoittaa, on nivelystävällinen puhumattakaan siitä että uimataito nyt vain on yksi sellainen taito, mitä ei ikinäkoskaan pitäisi väheksyä ja jättää hankkimatta.Kyllä nyt yksi uimahalli vuorollaan on auki.
Oi miten ihanaa, onnittelut uunituoreelle tulevalle kummitätsylle !Päivää! Tätä neitiä itketettiin sitte heti aamusta kunnolla. Sain maailman ihanimman kysymyksen, jota tässä tilanteessa vaan voi...
Mua pyydettiin kummiksi marraskuussa syntyvälle nyymille en ehkä kestä tätä onnea ja iloa
Tai kurahousutPitää näköjään varautua Hämeenlinnan-reissuun kumisaappain ja kertsisadetakilla. Se jos mikä on rokkenrollia.