The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Historian kurssi menee myös päällekäin noiden muiden kurssien kanssa, et en ainakaan tähän ekaan jaksoon sitä saa. Mut ehkä johonkin seuraavaan jaksoon sitten.. :D


Oon muuten rikkonu periaatteeni siitä, etten ikinä halua lapsia, en ikinä lähde Viroon viniaralliin, en ikinä lähtis mun veljen kanssa mihinkään, en ikinä menis lukioon, en ikinä ajais Helsingissä autolla, en ikinä muuttais Helsinkiin (mut nyt aion hakea sinne kouluun). Kohta varmaan huomaan syöväni hiki päässä lenkkimakkaraa, äänestän persuja ja syrjin homoja.
..kuulostaa lupaavalta :), anna mennä vaan kerran kiinnostusta tuntuu löytyvän :D

Ja jees, toi "ikinäkoskaanmilloinkaan"- lauseviritelmät on heti alkujaansa tuhoontuomittuja, jotta onneksi olkoon vaan - sitä tiiäkään vielä että kuinka joudut lipeemään huomaamattas periaatteistasi :D...toikin niin ihanaa eteenpäin menemistä ja kehittymistä :)
 
Niin on oltu. Käytiin syömässä kun kaupunkiin pääsin ja toki sitten vielä yölläkin :D
Ehkä vaikutti asiaan. Ei vaan, en usko että muutenkaan olis tullut.
Aika harvoin aiheuttaa onneksi päänsärkyä :)

Päikkäreitä ei ehkä tarvitse kun yhteensoista tuli nukuttua :)
Tänään perhostellaan ja mennään vaatekaappia läpi ja mietitään mitä sieltä otetaan mukaan (n):D
Eli mitä ilmeisimmin kannatti taas jälleen kerran lähteä ja pitää hubaa :), aivan loistavaa - irtiotot kannattaa aina koska siitä saa sitä potkua!

Ja oioioioioi....!!! Todellakin, sulla on siellä niin ihunat olotilat menoillansa...rennosti vaan sen vaatepähkäilyn kera, kyllä sieltä ne oikeet vermeet löytyy kun oikein pistät ittes likoon ja fiilistelet, niin huomaamattaan sieltä käsi valitsee ne sopivimmat :)

Perhostele ja jänskäpänskättele ja asu tuossa ihastumisen kepeässä tunteessa :) <3
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Eli mitä ilmeisimmin kannatti taas jälleen kerran lähteä ja pitää hubaa :), aivan loistavaa - irtiotot kannattaa aina koska siitä saa sitä potkua!

Ja oioioioioi....!!! Todellakin, sulla on siellä niin ihunat olotilat menoillansa...rennosti vaan sen vaatepähkäilyn kera, kyllä sieltä ne oikeet vermeet löytyy kun oikein pistät ittes likoon ja fiilistelet, niin huomaamattaan sieltä käsi valitsee ne sopivimmat :)

Perhostele ja jänskäpänskättele ja asu tuossa ihastumisen kepeässä tunteessa :) <3
Joo, kannatti lähteä:)
Tiistai-illaksi/yöksi oli yllättävän paljon ihmisiä liikenteessä. Ehkä päivän sää vaikutti ja sai ihmisiä lähteen terasseille yms.

Juu, kyllä tuolta jotain mukaan löytyy :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
..kuulostaa lupaavalta :), anna mennä vaan kerran kiinnostusta tuntuu löytyvän :D

Ja jees, toi "ikinäkoskaanmilloinkaan"- lauseviritelmät on heti alkujaansa tuhoontuomittuja, jotta onneksi olkoon vaan - sitä tiiäkään vielä että kuinka joudut lipeemään huomaamattas periaatteistasi :D...toikin niin ihanaa eteenpäin menemistä ja kehittymistä :)
Annan itelleni kaiken anteeks niin kauan, ko en huomaa seisovani alttarilla väittämässä tahtovani.

Mut nyt ruuanvärkkäilypuuhiin. Aattelin tehä salaattia, linssipihvejä ja uunilohta kermaviilikastikkeella. Pottujaki vois keittää.
 
Annan itelleni kaiken anteeks niin kauan, ko en huomaa seisovani alttarilla väittämässä tahtovani.

Mut nyt ruuanvärkkäilypuuhiin. Aattelin tehä salaattia, linssipihvejä ja uunilohta kermaviilikastikkeella. Pottujaki vois keittää.
...toi onkin paha rasti :D...mutta sitäkään kun ei tiiä, että mitä kummaa toi kummallinen kuminaama, jota elämäksikin kutsutaan, on järjestänyt itekunkin pään menoksi...

Mulla on muuten suunnitteilla loppuviikoksi tehdäväsätä sitä sun pizzaa, missä oli halloumia ja pepperonia jajaja...hiisi, muistikapasiteetti on rajallinen, pitääkin ettiä täältä jostain se sun pizzatäyteviesti :)
 
No kun kaikki tommoset vakavasmieliset keslustelut..ja sekoilen sanoissani jo muutenkin. Puolet mitä piti sanoa,unohtuu ja jää sanomatta jne jne.
Otat ihan rauhassa vaan, hengität syvään vaikka kesken lauseen ja tasaannutat ittes - ihmisiä nekin vaan on, ei sen kummempia :)

Ja - sä oot tekemässä itelles siellä hyvää asiaa eteenpäin, nyt oot vaan ansaitusti itsekkäänä siellä ja aattelet omaa parastas! Ei siellä sitä, valitettavasti, kukaan muu tee. Tilanne haltuun - ja mitä väliä jos menee senat sakaisin, sotkee ja sählää ne isommatkin herrat :)

Pystyt sie siihen :)(y)*tumps - hellä mutta eteenpäin nätisti tuuppaava läpsäsy peffalles*
 
Paheksuttavaa päivää:mad:
No mikäs se puristaa *halaa*..mutta niin muuten onkin ihan paheksuttavan hapatuspäivä menossa, vaikka mä niin kovin vesisateesta tykkäänkin mutta tuolla tulee niin kovasti, ettei edes sekaan mahdu...mutta jos toi iltaan mennessä vähän vaikka ymmärtäs hiipua niin pääsis uloskin...

Mutta niin, silotappa niitä ottanahkas kurtturuttuja ja murise ulos paheksunta. Napsutellaan sitten paheksuvasti yhdessä suitamme :)...
 
...toi onkin paha rasti :D...mutta sitäkään kun ei tiiä, että mitä kummaa toi kummallinen kuminaama, jota elämäksikin kutsutaan, on järjestänyt itekunkin pään menoksi...

Mulla on muuten suunnitteilla loppuviikoksi tehdäväsätä sitä sun pizzaa, missä oli halloumia ja pepperonia jajaja...hiisi, muistikapasiteetti on rajallinen, pitääkin ettiä täältä jostain se sun pizzatäyteviesti :)
Aurinkokuivattu tomaatti, rucola, mozzarella, punasipuli, paprika, jauheliha? :D En muista itekään, heittelin vaan kaikkee mitä kaapista löyty.
 
..silittäminen on oikeestaan ihan jees- puuhaa kun samalla jammailee ja hoilottaa menemään musat korvilla :)...ja samalla saa -näemmä- pidennettyä ainakin ipanoiden elinikäennustetta huomattavasti :D(y)

Että on se kiva kun talossa on tämmönen hörhö, joka olemuksellansa aiheuttaa huomattavia tutinoita muissa katon alla asujissa :D

Laitankin ihan musiikkia tähänkin tulemaan, menee aika hyvin ainakin mun jalan alle *lähtee joraamaan toviksi*...

 
Täähän on varsin mielenkiintoista. Oon aamusta saakka koittanu soittaa pomolle, ku se pyysi mua ilmoittamaan tänään, että mitenkä sen huomisen työvuoron kanssa, niin "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Enpä muuta keksiny ku laittaa työkaverille viestiä, että mahtaakohan mein pomo ees olla töissä ku en saa sitä kiinni. Kerto sitte, että sillä oli menny puhelin rikki, eikä saanu vielä uutta, oishan tietty voinu siitä mullakin ilmoittaa, jostain mistä lie sen tällä hetkellä kiinni saakaan, mut työkaveri sit lupas välittää viestin eteenpäin pomolle, että oon yrittäny saada sitä kiinni, nii kai se sitte soittelee mulle sieltä päin jossain vaiheessa.

Tää alkaa oleen jo hivenen outoa ja ehkä pelottavaakin, jos mulla on jalat suorana (istun/makaan) niin mulla puutuu jalat. Jos istun ns. kunnolla mulla sattuu selkään, seisominenkin sattuu. Pieni liike on ok, mut ei pitkiä aikoja. Huomenna mulla on lääkäriaika alue ylilääkärille, luulis että sillä jo pikkuhiljaa alkais oleen jotain tietoa, että mikä mua vaivaa..
 
Aurinkokuivattu tomaatti, rucola, mozzarella, punasipuli, paprika, jauheliha? :D En muista itekään, heittelin vaan kaikkee mitä kaapista löyty.
Joo, hei, mä löysinkin sen viestis ja nappasin ainekset ylös heti, ipanoille taidan suosiolla laittaa tuota jauhelihaa ja sitten kattelen noi muut tykötarpeet...:)...onpas helppoa kun on sapuskaa tiedossa loppuviikollekin ja uutta tekemisen meininkiä :), kiitti sulle vaan :)
 
Täähän on varsin mielenkiintoista. Oon aamusta saakka koittanu soittaa pomolle, ku se pyysi mua ilmoittamaan tänään, että mitenkä sen huomisen työvuoron kanssa, niin "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä". Enpä muuta keksiny ku laittaa työkaverille viestiä, että mahtaakohan mein pomo ees olla töissä ku en saa sitä kiinni. Kerto sitte, että sillä oli menny puhelin rikki, eikä saanu vielä uutta, oishan tietty voinu siitä mullakin ilmoittaa, jostain mistä lie sen tällä hetkellä kiinni saakaan, mut työkaveri sit lupas välittää viestin eteenpäin pomolle, että oon yrittäny saada sitä kiinni, nii kai se sitte soittelee mulle sieltä päin jossain vaiheessa.

Tää alkaa oleen jo hivenen outoa ja ehkä pelottavaakin, jos mulla on jalat suorana (istun/makaan) niin mulla puutuu jalat. Jos istun ns. kunnolla mulla sattuu selkään, seisominenkin sattuu. Pieni liike on ok, mut ei pitkiä aikoja. Huomenna mulla on lääkäriaika alue ylilääkärille, luulis että sillä jo pikkuhiljaa alkais oleen jotain tietoa, että mikä mua vaivaa..

Oi saaplari sentään, noi sun oireet kuulostaa ihan oikeesti tosi huonoilta. Lääkärille kun menet niin magneettikuviin, kiitosta vaan! Ettei vaan kuitenkin ois välilevynpullistumasta kyse, noi sun oirehtimiset vaan kuulostaa turhan tutuilta, kun tolla yhdellä oli tommosta menoa, mikä sitten ehti pahentuakin kun lääkärit vaan sanoivat levon ja tulehduskipulääkkeiden ja ajan tekevän tehtävänsä...juu, teki kyllä, meni todella huonoon kuntoon ja joutuikin sitten puukolle.
 
Ei mutta mä lähden ja nostan kytkintä, taijan tehdä sen kohta ihan kirjaimellisestikin...mutta taputellaan päivää pinoon ja pompitaan kuralätäköissä :)!

Tilu lilu lii, nyt tää tuutti meni - vihdoinkin :D - kii!! *vilkuttaa*
 
Oi saaplari sentään, noi sun oireet kuulostaa ihan oikeesti tosi huonoilta. Lääkärille kun menet niin magneettikuviin, kiitosta vaan! Ettei vaan kuitenkin ois välilevynpullistumasta kyse, noi sun oirehtimiset vaan kuulostaa turhan tutuilta, kun tolla yhdellä oli tommosta menoa, mikä sitten ehti pahentuakin kun lääkärit vaan sanoivat levon ja tulehduskipulääkkeiden ja ajan tekevän tehtävänsä...juu, teki kyllä, meni todella huonoon kuntoon ja joutuikin sitten puukolle.
No jotain tollasta mä alan itekki epäilee. Magneettikuvat maksaa ja kaikki maksaa, sit ku käyn työterveyslääkärillä yksityisen kautta, nii ne ei oo kauheen halukkaita maksamaan mistään tollasista, mut luulis et se on työnantajankin etu et hoitaisivat nopeesti mut työkuntoiseksi.

Tota pullistumaa ne epäili sillon jo ekalla kerralla sairaalassa, mutta kukaan ei kuitenkaan tehny asialle mitään, oon koittanu niit venytyksiä ja liikkeitä tehä, mut ei ne nyt tunnu auttavan ja tällä hetkellä en niihin ees kykene, alkaa vaan kiukuttaan ja ärsyttään tällanen lääkärissä hyppääminen, jatkuvasti vielä eri lääkäri ja aina joutuu selittään kaikki alusta.
 
FreezeCat harmaana
No jotain tollasta mä alan itekki epäilee. Magneettikuvat maksaa ja kaikki maksaa, sit ku käyn työterveyslääkärillä yksityisen kautta, nii ne ei oo kauheen halukkaita maksamaan mistään tollasista, mut luulis et se on työnantajankin etu et hoitaisivat nopeesti mut työkuntoiseksi.

Tota pullistumaa ne epäili sillon jo ekalla kerralla sairaalassa, mutta kukaan ei kuitenkaan tehny asialle mitään, oon koittanu niit venytyksiä ja liikkeitä tehä, mut ei ne nyt tunnu auttavan ja tällä hetkellä en niihin ees kykene, alkaa vaan kiukuttaan ja ärsyttään tällanen lääkärissä hyppääminen, jatkuvasti vielä eri lääkäri ja aina joutuu selittään kaikki alusta.

Ei muuta kuin kovaa kovaa vastaan!!! Vaadit, että pääset magneettikuvauksiin, niissä tuon yhdenkin selkä sitten vihdoin ja viimein todettiin olevan jo sitten siinä kunnossa, että leikkuriin joutui... Asiassa pitää päästä ehdottomasti eteenpäin ja saada sut kuntoon, koska sä oot kohta siinä kunnossa että oikeesti, vaan kontaat eteenpäin. Noi hierojat ja fysioterapeutit tuossa tilanteessa auttaa vain hetkellisesti, mutta sitten se taas repsahtaa.. Voi kiesus sentään, en yhtään ihmettele, että rupee jo ärsytyskynnys kohoamaan ja vitutuskin, tosin aivan aiheesta kyllä.

Pidähän huoli itestäsi siellä *halaan varovasti*...nyt moikat :)!
 
harmaa ihq
Otat ihan rauhassa vaan, hengität syvään vaikka kesken lauseen ja tasaannutat ittes - ihmisiä nekin vaan on, ei sen kummempia :)

Ja - sä oot tekemässä itelles siellä hyvää asiaa eteenpäin, nyt oot vaan ansaitusti itsekkäänä siellä ja aattelet omaa parastas! Ei siellä sitä, valitettavasti, kukaan muu tee. Tilanne haltuun - ja mitä väliä jos menee senat sakaisin, sotkee ja sählää ne isommatkin herrat :)

Pystyt sie siihen :)(y)*tumps - hellä mutta eteenpäin nätisti tuuppaava läpsäsy peffalles*
Nii,kai se vaan pitäs. Ääh.
 
Kiitti tsempeistä ja haleista.
Niihän se tarvis vaan laittaa kova kovaa vasten, mutta se on helpommin sanottu, kuin tehty. Lääkärin kaa on vaikee ja kamala alkaa inttää vastaan tai pakottaa tekeen jotain. Pitää huomenna vaan silti jostain kaivaa sitä sisua millä sais sanottua sille tiukasti.

Eniten mua tässä pelottaa se, että mun selkä menee siihen kuntoon, että joudun luopuun mun työstäni, nyt ku oon löytäny mahtavan työn ja työpaikan, jossa oikeesti tykkään olla, niin se ei nyt voi kaatua siihen, että mun selkää ei saada kuntoon, tai ees viitsitä niin hirveemmin sitä tutkia vaan, jokainen lääkäri keksii oman diagnoosinsa ja lähettää lääkereseptin ja saikkulapun kanssa kotio odottamaan seuraavaa kertaa.
 
IhQ
Emmie tänään uskaltanu mitään sanoa.
Olis pitäny jo sillon aikoja sitten patistaa niitä enemmän et olisin saanu sen yhden osan jo suoritettua...tai yrittää ees sitä.
Nyt ne sitten kasaantuu ja kasaantuu ja paniikki ja ahistus sen kun lisääntyy. Mie tarvin kohta hermolomaa kaikesta..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä