*halaan*
Siis oliko sulla tänään sitten joku palaveri/keskustelu siellä vai mikä tilanne?
Mutta jos nyt oikeesti pysähdyt ajattelemaan tota sun tilannetta, opiskelujasi ja etenemistäsi niissä, niin...on se vaan pidettävä kiinni omista oikeuksistaan. Ja uskallettava vain sanoa ja antaa kritiikkiä silloin kun on sen paikka, ja nyt oikeesti on!, koska vain silloin voi kehittyä - myös toi sun oppimispaikkas. Eihän ne muutoin tiedä, mitä opiskelija haluaa heiltä, jos ei siitäkin sano - saati että sun oppilaitos ei tiedä siitä, että toi paikka ei kenties olekaan kelvollinen jatkossa työssäoppimispaikaksi (tuolle paikallehan käsittääkseni koulu maksaa myös jotain korvausta).
Toisinaan vaan on oltava lujana ja ärähtää, jotta saa sen minkä itselleen kuuluukin. Ja nyt on, nainen, sun tulevaisuudestasi kyse ja sinusta
- älä siis ollenkaan vähättele omaa arvoasi ja panostasi tai sitä mitä sinä tarvitset nyt. Sun tulevaisuus on tärkeä juttu
, siihen pitää kaikkien tahojen panostaa. Nyt et anna periksi siellä ollenkaan vaan nostat sen pääs pystyyn ja sanot itelles siellä, että "Mä ansaitsen parempaa. Mä haluan parempaa. Koska kyseessä on mun elämä ja se on tärkeä!!".