Nieletkö vai et?
Vastausvaihtoedot ovat KYLLÄ tai EI.
Voi vastailla näsäviisaasti että nielet juodessasi limsaa tms. tai sylkiessäsi saadessa karvaan makua suuhun. Mutta poistettan "kakka" sun juttejesi välistä, eli se on KYLLÄ tai EI:
Tässä kysymyksessä se on vain kyllä tai ei.
Oon mä omien muksujen antanut katsoa Muumeja ja nykymuumit on kivoja (Muumit Rivieralla oli hauska) mutta voi Tove Janssonilla/Muumien tekijöillä olla ollut jotain piiloviestiä.Mitä ajattelet tästä; uskovainen tuttuni sanoi että Muumit on saatanasta koska kiŕjailija oli lesbo ja "lesbouden henki" hallitsee Muumi kirjoissa?
Paikkaa en kerro, lainaa on jonkin verran (alle 50t), okt maalla.Missä sä asut (kaupunki)?
Paljonko asuntosi on maksanut ja milloin ostit sen?
Paljonko on lainaa vielä jälkellä?
Millainen on mieleisesi asuinympäristö?
muropohjalle sorry echo häivyn sun huoneesta släm.Kuuluuko sun mielestä mustikkapiirakka tehdä pullataikinaan vai piirakkapohjalla? Joka vuosi vääntöä tästä miehen kanssa...
Samaa sanoo mun mies. Mutta mun mielestä oikea mustikkapiirakka on pullapohjainen! Niin mun mummikin teki.muropohjalle sorry echo häivyn sun huoneesta släm.
noh teette vuoron perään toistenne ohjeilla?Samaa sanoo mun mies. Mutta mun mielestä oikea mustikkapiirakka on pullapohjainen! Niin mun mummikin teki.
Se olisikin kiva mutta mies ei itse leivo. Pyytää mua tekemään mieleistään piirakkaa. Mä tekisin mieluummin mummini ohjeella. Lapset tykkää yhtä lailla oli kumpi pohja vaan.noh teette vuoron perään toistenne ohjeilla?
nooh vaihtelu virkistää ja muista viel vaniliajätski sopii paremmin piirakan kaa mielestäni.Se olisikin kiva mutta mies ei itse leivo. Pyytää mua tekemään mieleistään piirakkaa. Mä tekisin mieluummin mummini ohjeella. Lapset tykkää yhtä lailla oli kumpi pohja vaan.
No teen ens kerralla niin. Tänään tein mummin ohjeella. Kai sitten pitää alkaa vuorotella ohjeiden kanssa, niin loppuisi tämä vääntö asiasta!nooh vaihtelu virkistää ja muista viel vaniliajätski sopii paremmin piirakan kaa mielestäni.
No teen ens kerralla niin. Tänään tein mummin ohjeella. Kai sitten pitää alkaa vuorotella ohjeiden kanssa, niin loppuisi tämä vääntö asiasta!
ja sit suosittelen kokeilees mustikka mansikka komboo ja rahkaa niin munkin mummi teki hei ku sä teet sillä pulla hässäkällä ni veätko siihen mustikoitten päälle viel ne ohuet viivat sillä taikinalla?No teen ens kerralla niin. Tänään tein mummin ohjeella. Kai sitten pitää alkaa vuorotella ohjeiden kanssa, niin loppuisi tämä vääntö asiasta!
Muropohjalla.Kuuluuko sun mielestä mustikkapiirakka tehdä pullataikinaan vai piirakkapohjalla? Joka vuosi vääntöä tästä miehen kanssa...
Juu aikalailla joutuu kuskina olemaan, vaikka onneksi tuo koulu on sen verran lähellä että pyörälläkin pääsee.Miten sun lapset pääsee kouluun/päiväkotiin? Tunnetko itsesi taksikuskiksi? Oletko aina asunut "maalla"? Minkälaista työtä teet ja miten pitkä työmatka?
Voi. Tiedän useampia suurperheitä ja hyvin ovat pärjänneet. On tosi paljon vanhemmista kiinni, väsähtänyt vanhempi ei jaksa hoitaa kunnolla vaikka olisi se yksikin lapsi.Mitä ajattelet perheestä jossa on 8 lasta? Voiko sellainen toimia?
Heitän aamulla suihkun jälkeen jonkun kosteus/päivävoiteen, sit mattameikkivoiteen, ripsaria ja välillä kajaalia. Juhliin luomiväriä.Millaiset on sun päivittäiset kauneudenhoito rituaalit, siis mitä kosmetiikkaa käytät päivittäin? Entä viikottain?
Kiitti vinkistä. En laita niitä viivoja. Mun mielestä ne on liikaa. Ja kun mummikaan ei laittanut niitä...ja sit suosittelen kokeilees mustikka mansikka komboo ja rahkaa niin munkin mummi teki hei ku sä teet sillä pulla hässäkällä ni veätko siihen mustikoitten päälle viel ne ohuet viivat sillä taikinalla?