The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
no oikeestaan ei tosta mut siitä joka johti tohon...mutta kun ei ole todisteita. toimisto meinas et rikosilmotusta sit vaan mutta milläs teet kun ei ole todisteita. en mä sellasta rupee tekee kun ei kerta voi todistaa mitään.
Paskamainen juttu ja tilanne jokatapauksessa. Tosi harmillista ja tuohan toi sitä inhottavaa epäluuloisuutta mukanaan runsaasti, mikä kyllä syö omia voimavaroja... Toivottavasti moinen loppuu, ei kait muuta auta ajatella, tai sitten jos siinä oleminen rupee käymään oikeesti hankalaksi, niin sitten ryhdyt tsekkaamaan muita kämppiä :)

Pää pystyyn siellä, tinkuliininen vaan :)!
 
Tosi ärsyttävää. Kuuluvuuskartan mukaan oon täydellisellä kuuluvuusalueella, läppärillä 3G ja kännykässä 4G, mut kumpikaan ei tahdo toimia tässä talossa. Ihan kotipihassakin toimii moitteettomasti, mut en tiiä mikä helvetin betonibunkkeri tää talo on ku sisällä on paskat yhteydet ja puhelutki pätkii ja kuuluu tosi huonosti :mad:
 
Tosi ärsyttävää. Kuuluvuuskartan mukaan oon täydellisellä kuuluvuusalueella, läppärillä 3G ja kännykässä 4G, mut kumpikaan ei tahdo toimia tässä talossa. Ihan kotipihassakin toimii moitteettomasti, mut en tiiä mikä helvetin betonibunkkeri tää talo on ku sisällä on paskat yhteydet ja puhelutki pätkii ja kuuluu tosi huonosti :mad:
Ikkunalasi suottaapi estää signaalin.
 
Tosi ärsyttävää. Kuuluvuuskartan mukaan oon täydellisellä kuuluvuusalueella, läppärillä 3G ja kännykässä 4G, mut kumpikaan ei tahdo toimia tässä talossa. Ihan kotipihassakin toimii moitteettomasti, mut en tiiä mikä helvetin betonibunkkeri tää talo on ku sisällä on paskat yhteydet ja puhelutki pätkii ja kuuluu tosi huonosti :mad:
I feel for ya, sister - mulla on ihan samoja ärsytyksiä menossa parhaillaan, kiitos tämän betonibunkkerin. Nyt läppäri toimii tällähaavaa ihmeen hyv..*kopkopkop*...mutta kännykkä ei. Ite asiassa huomasin, että kaikista parhaiten se toimii tässä betoniboxihässäkässä tuolla ulkosalla :D eli ulkoruokintaa tyrkkäis...

No, kohta helpottaa sitten...sen kännykän osalta.
 
..vai pukkia odotellessa :rolleyes::D...ihanaa kun joulu tulee aikaisemmin tänä vuonna :) <3
:rolleyes:
Aika paljonkin etuajassa :)

No, eipä ole koskaan ennen tällaisia treffejä ollutkaan.
Kysyin tulenko lauantaina niin toinen sanoi ei ei ei vaan perjantaina jo :D
Mietin menenkö bussilla vai autolla, mutta omalla autolla pääsee nopeammin karkuun jos tarve vaatii :D
Mistä tietää vaikka olis joku hullu ja lukitsee mut kellariin :eek::D
 
:rolleyes:
Aika paljonkin etuajassa :)

No, eipä ole koskaan ennen tällaisia treffejä ollutkaan.
Kysyin tulenko lauantaina niin toinen sanoi ei ei ei vaan perjantaina jo :D
Mietin menenkö bussilla vai autolla, mutta omalla autolla pääsee nopeammin karkuun jos tarve vaatii :D
Mistä tietää vaikka olis joku hullu ja lukitsee mut kellariin :eek::D
Oiiiii...siellä on toinenkin ihan intona kuin ilmapallonen :)...

Omalla autolla vaan, pääsee paremmin ja nopeemmin :) ja...njoo, karkuunkin mutta tuskinpa sellaista tilannetta tulee...
 
Oiiiii...siellä on toinenkin ihan intona kuin ilmapallonen :)...

Omalla autolla vaan, pääsee paremmin ja nopeemmin :) ja...njoo, karkuunkin mutta tuskinpa sellaista tilannetta tulee...
Sillai kai :D

Niin pääsee. Molemmissa omat hyvät puolensa. Autolla pääsee kätevästi pihasta pihaan, bussissa voi vaan olla. Mutta sitten pitää mennä niiden aikataulujen mukaan.
Eikä siinä mitään, tykkään kyllä autolla ajamisesta.

Joo, en nyt usko että sellaista tilannetta tulee :)
 
Mä en oo ennen syöny. Pelästyin et se määrää mulle Voltaren Rapidia, ku mulla joskus oli, mut maha ei siitä oikee tykänny.

Noissa on normiannostus 1/päivä, mut mulle määrättiin 2 :D
Tai sitten tuota saattoi olla äidilläkin. Jossain vaan olen tuollaisen paketin nähnyt. Hyvä muisti mutta erittäin lyhyt :D

Mulla ei ole ollut esim selkä kuin kerran kipeä, eksällä oli aina välillä.

Yksilöllisiähän nuo "annokset" ovat.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä