The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :coffee:

Ai ruutis on mun reviirillä. Mitenhän tähän pitäis suhtautua. :ninja:
Käy kiiruusti kaikki kaupungille virittelemäs kamerat läpi ja tsekkaa onko miten päivityksiä tullut ja onko muutenkin taajuudet ja yhteydet kunnossa..ja koskapa ilmassa on runsaasti lapinlisää (piti oikein pysähtyä tuon sanan edessä ja ottaa pieni hiljennysmomentti) niin otapa sen vaikutus kans huomioon....ja runsaasti sitä kahvia sitten, koskapa materiaalia jos jonninmoista vois olla tyrkyllänsä :)

Huomenta sinnekin :)
 
Jaahas, meikäläisen seuraa kaivataankin yllätäen toisaalla :)...eli mä lähden tästä pomppimaan ja pirskahtelemaan pöwwöni kanssa ja toivottelen sulle mitä rennompaa ja sujuvaa, hassunhauskaa perjantaipäivän jatkoa :)

Muistapa hymyillä ja helliä sitä sydäntäs :)
 
Avioseksikö tylsää? Viisi syytä, miksi se on parasta!
Keskiviikko 15.7.2015 klo 21.51

Good Housekeeping -lehden mukaan avioseksi päihittää sinkkuseksin monessa suhteessa.

1. Ei huolta siitä, mihin suhde on etenemässä

Sinkku joutuu pohtimaan, harrastaako seksiä uuden kumppanin kanssa liian varhain. Pitäisikö odottaa? Eteneekö suhde? Vai voisiko vain heittäytyä? Naimisissa seksi on osa suhdetta, eikä silloin tarvitse pohtia, onko nyt oikea aika seksille.

2. Ei tarvitse pähkäillä, kumman luokse mennään

Sänky on taatusti tuttu, ja kaikki mitä tarvitset löytyy varmasti kylppärin kaapista.

3. Vähemmän stressiä ulkomuodosta

Tutun kumppanin kanssa ei tarvitse ottaa ulkonäköpaineita. Anna karvojen rehottaa, jos siltä tuntuu tai käytä pussittavia kalsareita. Puoliso hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.

4. Vähemmän ehkäisystressiä

Sinkku joutuu kantamaan vastuun omasta ehkäisystään. Parisuhteessa asiasta keskustellaan yhdessä, sillä olette samaa joukkuetta.

5. Ei tarvitse pohtia, onko toinen se oikea

Olette jo sitoutuneet toisiinne, joten asia lienee selvä.
Varmaan tähänkin uusia asioita pursuilevaan infopakettiin on nimetty joku tutkijaryhmä ja apuraha
 
Varmaan tähänkin uusia asioita pursuilevaan infopakettiin on nimetty joku tutkijaryhmä ja apuraha
Lehdissäkin on kesähessut hommissa ja uutisista on pulaa, niin muutama jokakesäinen seksi"tutkimus” ei ole yllätys.

Mä voisin tehdä tutkimuksen maistuuko olut parhaalle pullosta, lasista vai tölkistä. Jos tutkimusmateriaali raahattais ovelle. Tohon vois kysyä vaik kolmevuotista tutkimusrahaa.

Voisin tietty tehdä seksitutkimuksenkin, mut tutkimusmateriaalin raahaaminen ovelle on laissa kielletty.
 
Lehdissäkin on kesähessut hommissa ja uutisista on pulaa, niin muutama jokakesäinen seksi"tutkimus” ei ole yllätys.

Mä voisin tehdä tutkimuksen maistuuko olut parhaalle pullosta, lasista vai tölkistä. Jos tutkimusmateriaali raahattais ovelle. Tohon vois kysyä vaik kolmevuotista tutkimusrahaa.

Voisin tietty tehdä seksitutkimuksenkin, mut tutkimusmateriaalin raahaaminen ovelle on laissa kielletty.
mä voisin tehdä tutkimuksen lihottaako kesägrillaaminen ja siiderin litkiminen

:whistle:
 
Mitäs se ihmisroiske nyt on keksinyt?
Oli tossa hiljattain vetäny pienet päiväkännit ( =lue, perseet olalle) ja sievästi unohtanut, et siellä päässä asuva lapsi oli tulossa mummolasta kotiin samana päivänä parin tunnin sisällä. Ja vähän kaikkee muutakin epämiellyttävää, mut ne menee jo strippaliinan henkilökohtaisten asioiden puolelle, niin jääköön kertomati.
 
Oli tossa hiljattain vetäny pienet päiväkännit ( =lue, perseet olalle) ja sievästi unohtanut, et siellä päässä asuva lapsi oli tulossa mummolasta kotiin samana päivänä parin tunnin sisällä. Ja vähän kaikkee muutakin epämiellyttävää, mut ne menee jo strippaliinan henkilökohtaisten asioiden puolelle, niin jääköön kertomati.
Kauanko keräilit leukaasi lattialta kun kuulit tuon yllättävän uutisen?
 
Huomenta:D

Näiin sitten unta...ei niin kivaa unta. Piti heti kun sai silmät auki tarkistaa onko tullut viestejä...mutta onneksi ei ja olikin vain unta.
Muistan kanssa kun näin joskus ajat sitten jotain unta että mulle on tullut viesti ja luinkin sen ja kun herättyäni katsoin puhelinta että olisin lukenut sen uudestaan, ei siinä mitään viestiä ollutkaan :D
Enkä unessakaan sitä poistanut.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä