NiinpäEn mee kipeenä töihin. Oon jo alkanu oppia pikkuhiljaa tässä et ton selän kaa ei parane pelleillä.
Oma terveys ensin, työt sitten
NiinpäEn mee kipeenä töihin. Oon jo alkanu oppia pikkuhiljaa tässä et ton selän kaa ei parane pelleillä.
Paskamainen juttu ja tilanne jokatapauksessa. Tosi harmillista ja tuohan toi sitä inhottavaa epäluuloisuutta mukanaan runsaasti, mikä kyllä syö omia voimavaroja... Toivottavasti moinen loppuu, ei kait muuta auta ajatella, tai sitten jos siinä oleminen rupee käymään oikeesti hankalaksi, niin sitten ryhdyt tsekkaamaan muita kämppiäno oikeestaan ei tosta mut siitä joka johti tohon...mutta kun ei ole todisteita. toimisto meinas et rikosilmotusta sit vaan mutta milläs teet kun ei ole todisteita. en mä sellasta rupee tekee kun ei kerta voi todistaa mitään.
Ikkunalasi suottaapi estää signaalin.Tosi ärsyttävää. Kuuluvuuskartan mukaan oon täydellisellä kuuluvuusalueella, läppärillä 3G ja kännykässä 4G, mut kumpikaan ei tahdo toimia tässä talossa. Ihan kotipihassakin toimii moitteettomasti, mut en tiiä mikä helvetin betonibunkkeri tää talo on ku sisällä on paskat yhteydet ja puhelutki pätkii ja kuuluu tosi huonosti
Joillakin tarve näyttää, että mä oon pomo. Aika typerää touhua pomolta.Se on pomotusta. Minä iso pomo, sinä sihteeri, hyppää kun käsketään. En ole sihteeri enkä hypi käskystä.
I feel for ya, sister - mulla on ihan samoja ärsytyksiä menossa parhaillaan, kiitos tämän betonibunkkerin. Nyt läppäri toimii tällähaavaa ihmeen hyv..*kopkopkop*...mutta kännykkä ei. Ite asiassa huomasin, että kaikista parhaiten se toimii tässä betoniboxihässäkässä tuolla ulkosalla eli ulkoruokintaa tyrkkäis...Tosi ärsyttävää. Kuuluvuuskartan mukaan oon täydellisellä kuuluvuusalueella, läppärillä 3G ja kännykässä 4G, mut kumpikaan ei tahdo toimia tässä talossa. Ihan kotipihassakin toimii moitteettomasti, mut en tiiä mikä helvetin betonibunkkeri tää talo on ku sisällä on paskat yhteydet ja puhelutki pätkii ja kuuluu tosi huonosti
Njoo, tottapa tuokin . Varmaan ihan tapaus- ja paikkakohtaista.kyllä niillä lippulappusilla on toimistohommissa oma tilauksensa
ihmisiä on monesti vaikea tavoittaa silmästä silmään
no aika herkkähipiäinen on toinenki osapuoliJoillakin tarve näyttää, että mä oon pomo. Aika typerää touhua pomolta.
...awwwwww...siellä on aamukampa käytössä ....ihunaaihunaa, hiljaksiin lähtee perhostasot nousuun ja sykkeet kans ...Tasan viikko
Ensi viikolla sitten enemmänkin...awwwwww...siellä on aamukampa käytössä ....ihunaaihunaa, hiljaksiin lähtee perhostasot nousuun ja sykkeet kans ...
motifene dualItsellä meni muutama vuosi sitten selästä välilevy, prolapsia. Mitä lääkettä sait?
eips,panemiset on hoitunut muuallaoot siis saanu taloyhtiössä heippalappuja?
äänekkäästä panemisesta arvatenkin?
pukkia pukkaaEnsi viikolla sitten enemmänkin
Kuten toinen sanoi, vähän kuin pukkia odottaisi kun päiviä laskee
..vai pukkia odotellessa ...ihanaa kun joulu tulee aikaisemmin tänä vuonna <3Ensi viikolla sitten enemmänkin
Kuten toinen sanoi, vähän kuin joulupukkia odottaisi kun päiviä laskee
Ans kattoo nyteips,panemiset on hoitunut muualla
pukkia pukkaa
Onneksi muutti tapojaan, mutta miusta ei hyvällä pomolla ei oo tarvetta pomottaa ketään. Joskus kyllä paperilappuset on ok, jos ei työntekijää saa kiinni ja asia on tärkeä.no aika herkkähipiäinen on toinenki osapuoli
sitäpaitsi pomo muutti tapojaan
..vai pukkia odotellessa ...ihanaa kun joulu tulee aikaisemmin tänä vuonna <3
olikohan toi pomottaminen nyt ihan korrekti tulkinta kuvatusta tilanteestaOnneksi muutti tapojaan, mutta miusta ei hyvällä pomolla ei oo tarvetta pomottaa ketään. Joskus kyllä paperilappuset on ok, jos ei työntekijää saa kiinni ja asia on tärkeä.
Tuttu nimi. En vaan muista onko tuota ollut mulla vai eksällä.motifene dual
Oiiiii...siellä on toinenkin ihan intona kuin ilmapallonen ...
Aika paljonkin etuajassa
No, eipä ole koskaan ennen tällaisia treffejä ollutkaan.
Kysyin tulenko lauantaina niin toinen sanoi ei ei ei vaan perjantaina jo
Mietin menenkö bussilla vai autolla, mutta omalla autolla pääsee nopeammin karkuun jos tarve vaatii
Mistä tietää vaikka olis joku hullu ja lukitsee mut kellariin
Mä en oo ennen syöny. Pelästyin et se määrää mulle Voltaren Rapidia, ku mulla joskus oli, mut maha ei siitä oikee tykänny.Tuttu nimi. En vaan muista onko tuota ollut mulla vai eksällä.
Sillai kaiOiiiii...siellä on toinenkin ihan intona kuin ilmapallonen ...
Omalla autolla vaan, pääsee paremmin ja nopeemmin ja...njoo, karkuunkin mutta tuskinpa sellaista tilannetta tulee...
Tai sitten tuota saattoi olla äidilläkin. Jossain vaan olen tuollaisen paketin nähnyt. Hyvä muisti mutta erittäin lyhytMä en oo ennen syöny. Pelästyin et se määrää mulle Voltaren Rapidia, ku mulla joskus oli, mut maha ei siitä oikee tykänny.
Noissa on normiannostus 1/päivä, mut mulle määrättiin 2