Opettaja kolmasluokkalaisille: "Homous on SAIRAUS" ????

• Viestiketjun aloittaja ärtynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti
kuunnelkaa!
Surullista että kovinkaan moni ei enää usko raamattuun, vaikka Jumalan Sana ei muutu koskaan. Jumala sanoo raamatussa että: "Minä (Jumala) olen sama eilen, tänään ja iankaikkisesti". Mun mielestä tämä ei ole mielepideasia, vaan raamattu on absoluuttinen totuus. Lukekaa raamatustanne kirje Roomalaisille 1. luku ja jakeet 25-28..."He ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen, he ovat kunnioittaneet ja palvelleet luotua eivätkä Luojaa - Olkoon Hän ikuisesti ylistetty, aamen. Siksi Jumala on jättänyt heidät häpeällisten himojen valtaan. Naiset ovat vaihtaneet luonnollisen sukupuoliyhteyden luonnonvastaiseen ja miehet ovat samoin luopuneet luonnollisesta ehteydestä naisiin ja heissä on syttynyt himo toisiaan kohtaan. Miehet ovat harhautuneet harjoittamaan keskenään säädyttömyyttä ja saavat ansaitsemansa palkan. Koska he eivät ole antaneet arvoa Jumalan tuntemiselle, on Jumala jättänyt heidät arvottomien ajatusten valtaan, tekemään sellaista mikä ei sovi."

"mie"
Oon itse ope ja mielestäni todella ajattelemattomasti sanottu siltä opelta (monta vuotta sitten näköjään, kun on tosi vanha ketju). Miksette muuten uskalla ottaa yhteyttä opeihin, kaikki ovat vaan heti rehtorille soittelemassa.

"Reiska"
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras täälläkin;13362640:
Homous poistettiin sairausluokituksesta jo vuosia sitten. Eli opettaja on väärässä. :) Mä olisin jo mennyt lankoja pitkin rehtorin luo.
Homojen tietoisen propagandan ja yleiseen mielipiteeseen vaikuttamisen takia sairausluokitus on poistettu. En osaa sanoa itsekään varmuudella onko sairaus mutta se on varmaa että luonnollista se ei ole. Ei myöskään voi olla tuntematta inhoa ajatellessaan asiaa omalla kohdallaan. Tunnen myös vastenmielisyyttä jos näen kahden miehen tai naisen hiplaavan ja suutelevan toisiaan. Tämä on mielestäni täysin luonnollinen reaktio eikä mitään fobiaa. Luonnoton on luonnotonta vaikka mitenkä asiaa puolustelisivat. Propaganda ja aivopesu ja homojen tekeytyminen viattomiksi uhreiksi alkaa tosiaan tympiä ja muiden mielestäni täysin perusteltavissa olevien asiaa vastustavien mielipiteiden julkituominen on ihan oikein ja tasa-arvoa ja demokratiaa. Pieni marginaaliryhmä ei saa terrorisoida enemmistöä, se ei ole demokratiaa. Rasistiset räyhäävät homot väittävät olevansa suvaitsevaisia ja nimittelevät toisin ajattelijoita pilkkanimillä. Kukaan lääkäri ei voi tuomita normaalia heteroa jostain hiton homofobiasta joka on yleisin termi jolla halvennetaan normaaleja kansalaisia. Tuskin homoutta voi perustella normaaliksi, jos olisi niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon aikoja sitten. Minä menisin lankoja pitkin kieltämään Setan propagandan ja homosteluohjeiden tuputamisen alaikäisille oppilaille.

Kake
[QUOTE="yksi näkökulma";27124652]Miettikää nyt vaikka kansanedustaja Jani Toivolaa. Onko se teidän mielestä normaali?[/QUOTE]

Homous ei ole mikään luonnollinen asia eikä normaalia. On myös väärin kasvattaa lapsia pitämään sitä normaalina ja tuputtaa heille homouden hienouksia kouluissa johon Toivola on osallistunut. Jani Toivola järkyttyy herkästi ja sitten vielä tyrmistyy usein jotan ei se ainakaan ole hyväksi hänen sydämelleen. Toivottavasti lapsi antaa hänelle hyvän fiiliksen ja olon. Ei minulla mitään häntä vastaan ole, jotenkin ihan symppiskin omalla tavallaan mutta en pidä homoilua normaalina vaan sairaana.

Kake
Alkuperäinen kirjoittaja Kovajänis;13362525:
Voi jessus, mä ottaisin kyllä yhteyttä koulun rehtoriin tuollaisesta "opetuksesta" :eek:
Minä ottaisin myös rehtoriin yhteyttä ja kehuisin että hyvä kun joku opettaja uskaltaa sanoa kristillisen ja oikean perustelun eikä ole pelkuri ja homopropagandan aivopesemä vaan uskaltaa ottaa kantaa terveiden asioiden puolesta.

Mätä hedelmä
No tässähän se on oikein malliesimerkki epävarmasta identiteetistä. Kaikki, jotka näin raivokkaasti hyökkäävät kohti asiaa, joka ei heille millään tavalla kuulu (jokainen pitäköön huolen omasta suuntautumisestaan) ovat itse vähän epävarmoja siitä mihin suuntautuvat. Tai ovat kokeneet viehätystä omaan sukupuoleen ja kokevat siitä pelästystä ja kiukkua itselleen.

Mutta aloittajalla vastatakseni, rehtorille soiton lisäksi soittaisin varmasti myös paikkakunnan koosta riippuen paikallislehteen. Luulisi viimeistään sen jälkeen sivistystointa kiinnostavan korjata moinen mätä hedelmä pois muuta ammattikuntaa pilaamasta. Saman tekisin myös, jos opettaja puhuisi tunnustuksellista uskoa tai muuta luomissoopaa verorahoilla kustannetussa koululuokassa.
Huvittavaa tuo epävarmuus identiteetistä, ei kukaan terve mies voi ajatellakan homostelua tuntematta inhoa! Ihan tahallista ärsyttämistä nämä fobia syytökset ja epävarmat identiteetit. Eikö nämä homostelun puolesta riehuvat tajua miten iljettävää homostelu on normaalin miehen ja naisenkin mielestä. Siis ihmisten jotka tajuavat mikä on luonnollista ja mikä ei. Opettaja joka sanoi homouden sairaudeksi on sankari ja on hyvä ettei kaikki ihmiset ole tämän homopropagandan aivopesemiä idiootteja ja pelkureita vaan uskaltavat sanoa asiat suoraan ilman että ovat kakan hajun turruttamia kaiken sairaan saasteen ihailijoita.

"Reiska"
[QUOTE="vieras";25714888]Ei niitten tarvikaan. Jokainen saa ajatella mitä tykkää, ja mennä ajamaan asiaansa vaikka perussuomalaisten kansanedustajaksi jos vaan pääsee.

Mutta kouluopetuksen pitäisi olla opetussuunnitelman mukaista, ja pelkäänpä ettei tuollaista sieltä löydy. Rehtori valistanee optettajaa asiasta kunkan kuulee millaista opetusta on tarjottu.[/QUOTE]

Homous on sairasta ja opettaja sanoi totuuden! Hyvä ettei kaikki suomalaiset ole Setan ja muiden ritariyhdistysten aivopesemiä ressukoita!

mhuh
Kaikki jotka puolustavat asioita historialla, raamatulla tai luonnollisuudella ovat poikkeuksetta ihmisiä, jotka eivät tunne historiaa, raamattua tai luontoa.

Homous on ollut historiallisesti hyväksyttyä, raamatussa ei kielletä homoja ja luonnossa olevissa eläimissä on kyllä homoseksuaalisuutta niin että tyrät rytkyy.

"Kukka"
On monenlaisia seksuaalisia suuntautumisia. Olen usein miettinyt, millä perusteella osassa noista suuntautumisista on kyse sairaudesta ja osassa ei. Millä perusteella näin on? Millä perusteella jokin viehtymys on sairas tunne ja joku toinen ei?

mhuhaaaa
[QUOTE="Kukka";30464513]On monenlaisia seksuaalisia suuntautumisia. Olen usein miettinyt, millä perusteella osassa noista suuntautumisista on kyse sairaudesta ja osassa ei. Millä perusteella näin on? Millä perusteella jokin viehtymys on sairas tunne ja joku toinen ei?[/QUOTE]

mikään muu ei ole sairasta, kun haluta väkisin jotain mitä se toinen ei sinulta halua.

Lasta, eläintä, naapurin liisaa lenkillä.

Kaksi toisiaan rakastavaa ja haluavaa ihmistä ei ole sairaita. Vai oletko sinä ja puolisosi?

Pohdiskelija
No JOS nyt ajateltaisiin että homous on sairaus niin onko se erillinen, jonkinlainen ultimate- sairaus, vai voiko sitä verrata esim. masennukseen tai muihin neurologisiin sairauksiin? Jos, niin tokihan silloin olisi kiellettävä myös näiden muiden sairaiden avioituminen?

Mitä adoptio- oikeuteen tulee niin en tiedä miten se voisi lasta vahingoittaa että kaksi täysin tervettä ihmistä rakastaa ja hoitaa lasta joka on mitä luultavimmin heteroseksin aikaansaama, hylätty tai laiminlyöty lapsi. Viimeaikaisia uutisia lukiessani on nämä heterot olleet niitä jotka ovat pahoinpidelleet yhdessä tai erikseen lapsiaan (OMIA lapsiaan).

Ei kai rakkaus voi olla sairaus?

Itse olen hetero, mutta en voi käsittää miten toisten rakkaus ja onni voi olla joidenkin mielestä niin vastenmielistä että sitä sairaudeksi kutsutaan. Seksi on kuitenkin vain osa parisuhdetta ja jos kaksi ihmistä sitä vapaasta tahdostaan toistensa kanssa harrastaa niin miten se voi olla joillekkin niin paha asia?

Ja nämä raamatun taakse piiloutuvat voisivat ensin ottaa selvää kuinka se raamattu on saanut nykyisen muotonsa ennenkuin toitottavat näitä tekstejä kokototuutena.

"tero"
[QUOTE="Tytti";27105383]Ei lesboilu ole yhtään sen terveempää kun homoilu.[/QUOTE]

Lepsoilussa ei ole niin paha haju vaikka ei nyt varmaan niin hyväkään. Homostelussa on se kauhea paskan käry joka voi tunkeutua naapuriinkin ilmanvaihtokanavia myöten kerrostalossa, kauheaa löyhkää. Siksi homostelu on pahempi minusta ja saastaisempaa jos paskakikkareita roiskuu tapeteille ja joka paikkaan, kauheata!

Tosiasia
[QUOTE="vieras";25714668]No, sinulla on tuollainen rajoite elämässä. Jollakin toisella jotain muuta. Näillä mennään.[/QUOTE]

Mikähän se rajoite sitten on jos ei pidä homoutta normaalina? Eihän se mitään normaalia ole eikä rajoita mitenkään ihmistä joka ei sitä normaalina pidä. Tajuaahan sen jo lapsikin ettei homous ole normaalia, tosiasia, eikä mikään rajoite!

sairasta
No tässähän se on oikein malliesimerkki epävarmasta identiteetistä. Kaikki, jotka näin raivokkaasti hyökkäävät kohti asiaa, joka ei heille millään tavalla kuulu (jokainen pitäköön huolen omasta suuntautumisestaan) ovat itse vähän epävarmoja siitä mihin suuntautuvat. Tai ovat kokeneet viehätystä omaan sukupuoleen ja kokevat siitä pelästystä ja kiukkua itselleen.

Mutta aloittajalla vastatakseni, rehtorille soiton lisäksi soittaisin varmasti myös paikkakunnan koosta riippuen paikallislehteen. Luulisi viimeistään sen jälkeen sivistystointa kiinnostavan korjata moinen mätä hedelmä pois muuta ammattikuntaa pilaamasta. Saman tekisin myös, jos opettaja puhuisi tunnustuksellista uskoa tai muuta luomissoopaa verorahoilla kustannetussa koululuokassa.

Opettaja oli malliesimerkki rohkeasta ihmisestä joka ei kumartele homomyönteisten sairaita seksitapoja myötäilevien mielipiteitä! Kaikki kannustus tällaisille suorasanaisille ihmisille jotka ei myötäile sairasta homosaastetta. Yhtään veroeuroa en haluaisi laitettavan iljettävän homosaasten tuputtajille kouluissamme, on käsittämätöntä että tuollaista saastaa saa tyrkyttää lapsille muka normaalina asiana! Vähemmistöjen sairaita perversioita opetetaan rakkautena, oksettavaa. Nykyään vanhemmat eivät ajattele millaista propagandaa heidän lapsilleen tuputetaan kouluissa!

Tämä Pennie joka ei hyväksy luomisoppia kouluissa verovarojen väärinkäyttönä voi pitää mielipiteensä ihan vapaasti. Mielestäni sairasta ja lapsellisen naurettavaa evoluutio potaskaa ei pitäisi opettaa verovaroilla myöskään koska se on täyttä soopaa. Jos joku kuvittelee että alkumössö jysähti, kala syntyi itsekseen, kasvatti jalat ja sanoi että nyt mä muutun apinaksi, hyppäsi maalle ja puuhun ja hyppäsi alas ja sanoi että haluankin olla ihminen ja niin edespäin niin on todella naurettavan lapsellinen ihminen. Ilmankos nämä ateistit kehottavatkin pilkkaamaan uskovia kun eivät reppanat pysty puolustautumaan. Kun tieto loppuu pilkka alkaa.

palkinto
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä;13362733:
Rehtorille ilmoitus. Jos ei tule toimenpiteitä, niin sitten koulutoimenjohtajalle.

Palkita tuo opettaja pitäisi eikä haukkua. Hyvä että joku uskaltaa sanoa totuuden eikä valheellista homopropagandaa!

vierailija
Homous on sairasta eikä muut millään aivopesulla eikä propagandalla miksikään muuksi. Toki ihmisiin propaganda vaikuttaa mutta itse asia pysyy sairaana ja luonnottomana sanoivat nämä homoilun kannattajat mitä hyvänsä. Vedotaan usein että me elämme sentään 2015 lukua joten ihminen on sivistynyt kun kannattaa homoilua. Kyllä asia on niin että jos joskus 1500 luvulla homoilua pidettiin epänormaalina niin nyt 2015 luvulla ymmärretään että se on yhtä epänormaalia kuin 1500 luvullakin. Tarja Halonen on eri mieltä mutta hän onkin väärässä sillä hän kannattaa lepsostelua ja homostelua. Seta on sairaus ja se pitää lopettaa kokonaan muuten ei hyvä seuraa. Jari Tervo luulee olevansa viisas mutta ei ole koska hänkin kannattaa ruskeaa reikää niin kuin moni muukin. Stubb on myös ruskean reiän ihailija koska yritti saada kaikki eduskunnassa äänestämän homostelun puolesta ja homostaa kanssamme. Kaikki vaan koettaa homostaa kaikkea ja Seta on kohta se mikä sanoo mitä pitää sanoa ja ajatella ja ellei ole samaa mieltä kuin seta ja Arhinmäki niin voi joutua linnaan siis vankilaan. Papitkin homostelee ja lespostelee ja se on kuulemma oikein. Irja askola on marsun oloinen ja lepsouden kannattaja samoin Kari Mäkinen arkkipiispa haluaa homostaa maamme ja homostelun kannattajakin hän on. kaikki vaan homostelee se valtaojaki nsanoi että jos ei homostele niin imeköön moloaan. Onko se viisas vai ei se Valtaoja on sillä hieno parta. Sakke Kuosmanen sanoi että homot takaisin kaappiin ja seta suutti sille ja antoi sille kunniarotta palkinnon. Minusta se Sakke on viisas ja ymmärtää ettei saa homostella koska se on sairaus ja paha paha, hyi homous hyi hyi hyi paha homostella ei saa homostella . Se päivi Räsänenkin on eri mieltä kuin tämä Jari Tervo joka on huvittavan näköinen ja kauhean viisas ei saa homostella eikä suvaita simmottia asioita ku se lebpso.

Aikuinen Nainen
Kiehuu ja pahasti. Poika kertoi koulussa tapahtunutta: Jostain oli tullut puheeksi homous koulussa ja opettaja oli (kysyttäessä) kertonut, että homous on sairasta, johtuu lapsuuden traumoista ja on parannettavissa oleva sairaus! Taivaan isä on meidät kuulemma luonut mieheksi ja naiseksi ja muu ei ole luonnollista. MITÄ???!?!?!? Kyseessä on vielä aika nuori, parin vuoden sisään valmistunut opettaja. Nyt poika on ihan pihalla mitä uskoa ja keskustelu lähti siis siitä, että onko kummisetä muka sairas kun ope puhu tällasta koulussa. Kyseessä ei ilmeisesti ollut opetustilanne kuitenkaan vaan välitunnilla tms. open kanssa käyty keskustelu, mutta sama se!

Ymmärrän että ihmisillä on mielipiteitä, mutta onko tuo oikeasti edes sallittua sanoa lapsille noin. Ja kolmasluokkalaiset ottaa vielä open sanan totuutena, eikä osaa ajatella kaikesta että muitakin mielipiteitä on. Keskustelu opettajan kanssa on takuulla edessä kunhan selviän tästä raivostuneisuudesta!!

Onko tämä yleistä koulussa? Miten mä voin ottaa asian rauhallisesti open kanssa esiin?
Poikasi opettaja on täysin oikeassa, homous on iljettävä sairaus ja synti, josta joutuu armotta Helvettiin!

vierailija
Poikasi opettaja on täysin oikeassa, homous on iljettävä sairaus ja synti, josta joutuu armotta Helvettiin!
ei edes danten mukaan joudu helvettiin vaan kiirastuleen? .

sinällään omituista jos jumala rakastaa meitä kaikkia ja olemme yhdenvertaisia niin sallimmeko kaikkien elää? tästä nyt otetaan ne pois tietty jotka tekee toisille pahaa joka ei ole hyväksyttävää.

siis jos maailmassa olisi ihmisten lait kaikille sama? vähentäiskö se yhteis elon sotkuisuutta?

Yhteistyössä