The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Mäki jo puol tuntia ollu hereillä ja tietääkseni ainaki laukku ois lähtövalmiina :D se mitä unohtu, ei tarvita.

Siivosin mun sohvasängyn pois ku pojat tulee huomenna kotii nii on aika nukkuu taas omassa sängyssä :)

Tää aamu ATM on muute erittäin tyytyväinen ettei ilta ATM lähtenykää mihinkään vaan jäi kotiin nukkumaan. Tuli nukuttua hyvin sen 6,5h. Kerran taisin herätä vähä ennen kellon soittoa.

Tällä biisillä fiiliksiä tähän aamuun :love:

 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Bitch
Huomenta. Mäki jo puol tuntia ollu hereillä ja tietääkseni ainaki laukku ois lähtövalmiina :D se mitä unohtu, ei tarvita.

Siivosin mun sohvasängyn pois ku pojat tulee huomenna kotii nii on aika nukkuu taas omassa sängyssä :)

Tää aamu ATM on muute erittäin tyytyväinen ettei ilta ATM lähtenykää mihinkään vaan jäi kotiin nukkumaan. Tuli nukuttua hyvin sen 6,5h. Kerran taisin herätä vähä ennen kellon soittoa.

Tällä biisillä fiiliksiä tähän aamuun :love:


Heeei, toi on ihanan pirteä biisi ja pojukin näemmä söpö ko mikä!
 
Heeei, toi on ihanan pirteä biisi ja pojukin näemmä söpö ko mikä!
Mä tykkään kyl noista Tiisun parista muustakin kappaleesta (elämältä turpiin sain ja suomalaisen suurin riesa on sisu) Oli pieni yllätys kun kuulin tän biisin, olin ihan varma, et on Tiisua äänen perusteella, mutta tyyli vähän yllätti, mut tää on kyllä ihana korvamato, vielä ku ei oo kulutettu loppuu :)

Mä otin tällasen aamupuhteen itelleni ku oottelen A:ta. Tyhjennän luuria kuvista, jumalauti mikä homma. Alkanu huomaamaan oireita, että käy vähän hitaalla ku avaa galleriaa tai kameraa, kummakos tuo kun tuhansia kuvia....
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja TiiBii
IhQ
Huomenta..

Uus tuttavuus oli toi Tiisu miullekin. Ihan ok, tosiaan päähän soimaan jäävä ainakin tuo yks.

Tänään pitäs pestä pyykkiä ja mies vissiinkin lähtee jokavuotiselle kalareissulle mökille yöks.

Laitoin eilen uudet lakanat, ne mitä tilasin H&M:lta..ne näyttää ihanilta. Ne on semmoiset neulotun näköset.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Huomenta..

Uus tuttavuus oli toi Tiisu miullekin. Ihan ok, tosiaan päähän soimaan jäävä ainakin tuo yks.

Tänään pitäs pestä pyykkiä ja mies vissiinkin lähtee jokavuotiselle kalareissulle mökille yöks.

Laitoin eilen uudet lakanat, ne mitä tilasin H&M:lta..ne näyttää ihanilta. Ne on semmoiset neulotun näköset.
Joo taidan olla liian väsynyt, luin tuon että "jokavuotisille kalsareille". Ehdin jo miettiä et pitäsköhän sun ostaa sille vaihtopari :eek::ROFLMAO:
 
Hivenen ärsyttävää. Tytär soitti että pääseekö kyydissä kauppaan ja voidaanko samalla käydä eläinkaupassa hakemassa ötököille ruokaa. Napsahti välitön korvamato "Musti ja Mirri ja pikkuinen pirri on riihelle saapuneet" :devil:
 
Hivenen ärsyttävää. Tytär soitti että pääseekö kyydissä kauppaan ja voidaanko samalla käydä eläinkaupassa hakemassa ötököille ruokaa. Napsahti välitön korvamato "Musti ja Mirri ja pikkuinen pirri on riihelle saapuneet" :devil:
Mulla soi yöllä töissä monta tuntia putkeen päässä Pullava-mainos. Oisin voinu vaihtaa sen jopa Mustiin&Mirriin. Että hupsis-tupsis vaan sullekin :LOL:
 
Huomenta!

Kylläpäs uni maistuikin,olin vaan kai yli väsynyt kun menin nukkumaan niin ei meinannu uni tulla vaikka olin ihan väsynyt mutta kyllä se sit jossain vaiheessa on taju lähtenyt. Aamusta sain vähän siivottuakin vielä olis lisääkin mutta ajattelin istua hetkeksi(big mistake). No ainakin sälät on pois ja pyykit koneessa ja vähän avaramman näköstä taas.
Sitten jänskätääkin että onko tänään rehvit vai ei...vai onko vasta huomenna. Vai onko tänää ja huomenna vai onko ollenkaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä