Pitääköhän mun antaa sitten sulle kun nähään.......en tiedä monesko kerta se sitten jo on että vaatiiko se sitten vielä jotain vielä enemmänMe ollaan treffattu ainakin kolme kertaa, enkä oo saanu vieläkään
johtuu siitä että meikä on niin nuloMe ollaan treffattu ainakin kolme kertaa, enkä oo saanu vieläkään
syytä olisPitääköhän mun antaa sitten ruutikselle jos joskus nähään.......
Kolme tuoppia ja nukkumaluukkuun.Tulipa silti katsottua
No sulle tulee pupu pöksyyn,et uskalla kuitenkaan.syytä olis
olipa kauniisti puettu väite että ei sulla kummiskaan seisoNo sulle tulee pupu pöksyyn,et uskalla kuitenkaan.
no seisooko sulla?olipa kauniisti puettu väite että ei sulla kummiskaan seiso
just nyt EI seisono seisooko sulla?
voi eijust nyt EI seiso
Frukrut pitää uskalluksensa tehokkaasti kurissa ja hyvä just niin.No sulle tulee pupu pöksyyn,et uskalla kuitenkaan.
Ei pidä ottaaa kaikkia heittoja niin tosissaan. Kyllä mä tiedän varsin hyvin että ruutis on ukkomies.Frukrut pitää uskalluksensa tehokkaasti kurissa ja hyvä just niin.
Meikäläiselle heitettynä tommoinen "etpäs uskalla" olis ärsyke.
Mä olen tunnetusti kauheen vakava ja huumorintajuton.Ei pidä ottaaa kaikkia heittoja niin tosissaan. Kyllä mä tiedän varsin hyvin että ruutis on ukkomies.
No täällä ollaan, kaffekupin ja Hesarin kanssa!Mis kaikki ovat mä olen jo ihan pirteä. Heeeeeräääätyys!
Huomenta!No täällä ollaan, kaffekupin ja Hesarin kanssa!
Huomenta vaan!!
Olen itse valvonut taas koko yön.Mis kaikki ovat mä olen jo ihan pirteä. Heeeeeräääätyys!
Hyttyset kuulemma käy eniten sellaisten kimppuun jotka tykkää seksistä. Tämmönenkin tutkimus on tehty.Huomenta!
Meille ei tuu lehteä niin tässä selailen päivän uutisia koneelta. Ikävin (mua koskettava) uutinen kai se, että hyttysiä arvioidaan lähipäivinä syntyviksi ihan kamalan paljon.
Eikun sellaisten, jotka sillä hetkellä haluaisivat naida.Hyttyset kuulemma käy eniten sellaisten kimppuun jotka tykkää seksistä. Tämmönenkin tutkimus on tehty.
Jaaha. Tää uutinen aiheuttaa aviokriisin. Ne pirulaiset on sankoin joukoin mun kimpussa ja ukkokulta saa olla ihan rauhassa.Eikun sellaisten, jotka sillä hetkellä haluaisivat naida.
Mut eikse oo loogista? Inisijä tajuaa, että tota panettaa, kohta se laskee housunsa ja pari pyöreää paljasta suorastaan odottaa imaisua.
Meillä menee toisinpäin. Miehen ympärillä parveillaan... Mutta onneksi siihen oli muitakin syitä. Lämminhän houkutti enemmän, samoin se joka on nauttinut alkoholia...Jaaha. Tää uutinen aiheuttaa aviokriisin. Ne pirulaiset on sankoin joukoin mun kimpussa ja ukkokulta saa olla ihan rauhassa.
Meillä menee toisinpäin. Ukkon ympärillä parveillaan... Mutta onneksi siihen oli muitakin syitä. Lämminhän houkutti enemmän, samoin se joka on nauttinut alkoholia...