NÖYYYYYYYYY!Pitäiskö mennä kurkkaamaan mitä nurkkabaariin kuuluu?
Retorinen kysymys
NÖYYYYYYYYY!Pitäiskö mennä kurkkaamaan mitä nurkkabaariin kuuluu?
Retorinen kysymys
no nyt oon taas se oikea haarukka-auki pitsiOn todella pits-olo, kökötän sohvalla villasukat jalassa ja popsin muroja vaniljajugurtilla. Villiä menoo.
Tsihiäkään en jaksanut, keitin pannullisen kahvia
ainahan sulla onMiten täällä nyt on näin hiljaa...koittakaas nyt vähän yritäää....huomenna tietty taas kauhee jengi koos kun mulla on ehkä rehvit.
ai mite ni aina?ainahan sulla on
Kahvit näppikselläOlet Naantali! Olet oikea Varsinais-Suomen ilopilleri, yksi Suomen aurinkoisimmista kunnista. Kaikki rakastavat sinua ja aurinkoisuuttasi. Olet oikea unelmanaapuri. Jos naapurinsa voisi valita, kaikki valitsisivat sinut! Naapurit-pelin voitoillasi kustantaisit kaikki ystäväsi hemmotteluhoitoon kylpylään.
Kuvastakin näkyy että oon oikea vtun päivänsädeKahvit näppiksellä
Vieressä näkyy nutturapäinen pitsi ja siihen Naantali. Ilopilleri ja tuo kuva .
Tuo kuva ei kyllä sovi pitsille. Hapannaama tiukkapipo on kaukana pitsistä .
Näyttääkö se naantalimaisen aurinkoiselta?Kyllä mulla näkyy pitsin pipari
Vtun päivänsäteeltäNäyttääkö se naantalimaisen aurinkoiselta?
Kyllä sillä sellanen hymy onNäyttääkö se naantalimaisen aurinkoiselta?
Pystysuora hymyKyllä sillä sellanen hymy on
Sanoisin ennemminkin viivasuoraPystysuora hymy
Aww Tepsu on mummo
Varmaan aurinkoihottumaa tai helteestä johtuvaaMulla on ilmestynyt ihan pientä näppyä varpaiden päälle tänää jossain vaiheessa...ei niitä kunnolla näe mutta ne sattuu ja kutisee vaikka kuinka rasvais.Pitää hakee varmaan jotain sopivampaa rasvaa niihin huomenna.Mistälie tullu kun ei niitä aamulla ollu et tossa päiväl rupes tuntuu ja sit huomasin et jalas kauheesti pientä näppyy.
20.7.2015 mulla on lapsivapaailta ja kaikin muinkin tavoin vapaa ilta niin tervetuloa! Selvis eilen.Tsih!
LuultavastiTodennäköisesti.
En vaan tiedä. Kävin noukkimassa nuoren parin lentokentältä ja palatessa pudottivat meikäläisen nukkumaluukun kohdalla ulos.
Ai oot vaino nyt oon taas se oikea haarukka-auki pitsi
Aa,eli mun eka lomapäivä. Sitte pitää varmaan pakata parit tsihit mukaan ja tulla20.7.2015 mulla on lapsivapaailta ja kaikin muinkin tavoin vapaa ilta niin tervetuloa! Selvis eilen.
Iltaa! Olin ystävien kanssa muutamalla, oli kivaa.
Ai siltikin vaikka vaan vettä sataa kaiken aikaaVarmaan aurinkoihottumaa tai helteestä johtuvaa