The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olet Naantali! Olet oikea Varsinais-Suomen ilopilleri, yksi Suomen aurinkoisimmista kunnista. Kaikki rakastavat sinua ja aurinkoisuuttasi. Olet oikea unelmanaapuri. Jos naapurinsa voisi valita, kaikki valitsisivat sinut! Naapurit-pelin voitoillasi kustantaisit kaikki ystäväsi hemmotteluhoitoon kylpylään.
Kahvit näppiksellä :ROFLMAO:

Vieressä näkyy nutturapäinen pitsi ja siihen Naantali. Ilopilleri ja tuo kuva :LOL:.

Tuo kuva ei kyllä sovi pitsille. Hapannaama tiukkapipo on kaukana pitsistä (y).
 
Mulla on ilmestynyt ihan pientä näppyä varpaiden päälle tänää jossain vaiheessa...ei niitä kunnolla näe mutta ne sattuu ja kutisee vaikka kuinka rasvais.Pitää hakee varmaan jotain sopivampaa rasvaa niihin huomenna.Mistälie tullu kun ei niitä aamulla ollu et tossa päiväl rupes tuntuu ja sit huomasin et jalas kauheesti pientä näppyy.
 
Mulla on ilmestynyt ihan pientä näppyä varpaiden päälle tänää jossain vaiheessa...ei niitä kunnolla näe mutta ne sattuu ja kutisee vaikka kuinka rasvais.Pitää hakee varmaan jotain sopivampaa rasvaa niihin huomenna.Mistälie tullu kun ei niitä aamulla ollu et tossa päiväl rupes tuntuu ja sit huomasin et jalas kauheesti pientä näppyy.
Varmaan aurinkoihottumaa tai helteestä johtuvaa
 
En mä mihinkään sitte jaksanukaa liikahtaa, jumiuduin lukemaan tota ketjua pieleen menneistä treffeistä ja jäin koukkuun, niin että piti lukea koko ketju yhdeltä istumalta läpi :D

Nyt oon tyytyväinen kyllä siihen, että jäin kotiin. Alkaa väsy painaa sen verran, että laitan koneen kiinni ja siirryn netflixin syövereihin ja näin ollen aamulla heräävä ATM kiittää, kerrankin fiksusti toiminutta ilta/yö ATM :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä