Hyvä atm,tajusitAi niinku et kauppaan ja sit ajelen taas terden ohi, et jos näkyis ihmisiä Tietty toikin vois olla hyvä idea..
jaaKun avaat videon niin siellä alhaalla oikealla lukee youtube, klikkaat siitä niin aukeaa uuteen välilehteen.
muoks. videoita ei saa niin että tulis vaan linkkinä vaan ne tulee tähän suoraan
Heiii...miten sä sait ton linkin tohon??
kopsaat sen tähän eikä tuonne pikkulokeroonHeiii...miten sä sait ton linkin tohon??
Tähän mä sen oon aina kopsannut enkä lokeroon. En tajuu.Käsikopsaat sen tähän eikä tuonne pikkulokeroon
I'm in, ilmota ku ollaan menossa!Olet Helsinki! Sinulla on kova ulkokuori, mutta kun sinut kerran sulattaa, alta kuoriutuu lempeä ja naapuriystävällinen ihminen. Sinulta voi pyytää apua asiassa kuin asiassa. Olet luotettava ja aina auttamassa. Mutta sinun kanssasi ei kannata riitaantua, sillä sinä et lepy helposti. Ja sinulla on pitkä muisti. Naapurit-pelin voitoillasi veisit lähimmät ystäväsi samppanja-ajelulle maailmaanpyörään.
Joko uusi hoitokeikka tuli samantien sovittua?Koiranhoitopesti päättyi.
Takaisin nukkumaluukussa.
Mä luulen että sulla on joku kikka tohon
Syyskuuta ehdottivat...Joko uusi hoitokeikka tuli samantien sovittua?
JooI'm in, ilmota ku ollaan menossa!
Sekosko koira tassuihinsa kun isäntäväki palas?Koiranhoitopesti päättyi.
Takaisin nukkumaluukussa.
eipäs ku nutturaqueenpitsMjaha. Taas ollaan toosa levällään. Klassinen madonna/huora-tapaus. Jekyll&Hyde.
Todennäköisesti.Sekosko koira tassuihinsa kun isäntäväki palas?
On todella pits-olo, kökötän sohvalla villasukat jalassa ja popsin muroja vaniljajugurtilla. Villiä menoo.eipäs ku nutturaqueenpits