...ihan vaan ohimennen laitan tän tähän....ei ole omistettu erikseen kellekkään....
Joo, nyt rentoudut töiden jälkeen ja otat yhtä rennosti kuin rietas pitsi
Aina mun pitää siivota! Aina mun pitää pyykätä! Aina mun pitää ajaa nurmikko!
Taidan korkata tsihin ja heittäytyä sohvalle. Huomenna on päivä uus
Terdellä käymäänVoi hitsi voi harmi ku iski toi pakkopuolikas tähän saumaa. Kone meni särki ja maanantaina saadaan vasta korjaaja, työkaverilla on kimppakyytiläinen nii ei voi lähteä aikasemmin nii sano et mä voin sit lähtee et hälle riittää siivoomista loppuillaks ku aloitettiin sit viikkosiivous tänää ku maanantaisi normaalisti tehää.
Nyt en sit tie ku aurinkokin paistais että pitäiskö sitä käydä suihkussa ja mennä terdellä käymää.. pakata ainaki pitää ko en aamust saanu aikaseks
meil ei kyl kukaan tai mikään viihdy noin kauaaKaks viikko se tais tossa nurkassa olla puoliks koottuna...nyt sain sen paikallensa,kenkäteline siis
Ei passaa seikkailla tänää ko A tulee aamusta 8 hakee mut..pakkaa atm nopsaan ja sit hilpaset terdelle,tiedä mihin seikkailuun vielä päädyt
Ainahan sitä voi käydä yhden, pari, muutaman hörppäämässäEi passaa seikkailla tänää ko A tulee aamusta 8 hakee mut..
Mä täs ny Emmin vielä et viittinkö yksinäni lähtee sin vai en...
Ai nurkassameil ei kyl kukaan tai mikään viihdy noin kauaa
yks ei ole koskaan yksiAinahan sitä voi käydä yhden, pari, muutaman hörppäämässä
Joo ja hupsistakeikkaa ko läks lapasesta ja 5 aamusti kotiiAinahan sitä voi käydä yhden, pari, muutaman hörppäämässä
sama joensuu tuli tännetein uudestaan...tää sopii muhun paremmin...kai...omasta mielestä ainakin..
Olet Joensuu! Olet lupsakka pohjoiskarjalainen. Olet tunnettu vieraanvaraisuudestasi ja jos sinuun kerran tutustuu, saa ikuisen ystävän. Vieraanvaraisuutesi ulottuu myös perheeseesi ja kaikkiin ystäviisi. Naapurit-pelin voitot käyttäisit järjestämällä yltäkylläiset pihajuhlat ystävillesi, joista eivät tarjoilut varmasti lopu kesken.
yks ei ole koskaan yksi
viime viikonloppuna yhet pojat(miehet) oli lähteneet yhelle niin siinä oli muutama enemmän kun lähettiin kiertelee terasseja....kai mä olin sellasta seuraa ettei ne kestänyt mua selvinpäin
Silläpä laitoin eri vaihtoehtojaJoo ja hupsistakeikkaa ko läks lapasesta ja 5 aamusti kotii
Mulle ei siis oo koskaan käyny silleen, mut oon isoilta pojilta kuullu juttuja, että niinkin saattaa käydä...
Mukavaa iltaa sitten kun pääsette lähteenpiti jo rientoihin lähteä mut sukulaismies tulee matkaan niin odotellaan.
match made in heavensama joensuu tuli tänne