pitsi, ei sun enää tartte kattoa lastenohjelmia
Toi on joululaulu.
pitsi, ei sun enää tartte kattoa lastenohjelmia
Se on ollut joku 2kpl/myymälä-tarjousMä en tajua,puhelin on lehdessä halvennuksessa ja liikkeessä edes ole koko puhelinta eikä kyseisen kaupan nettikaupassakaan. Siirtyipä sitten puhelimen hankinta edelleen jonnekin hamaan tulevaisuuteen. No pitäköön luurinsa prkl!
Voihan se olla niinkin ...No,siihen oli rahat valmiina mutta antaapi sitten vain olla.Tulen toimeen ilmankin.Mitään kallista luuria en hanki.Se on ollut joku 2kpl/myymälä-tarjous
Omiin silmiini olen siveyden perikuva.jesh, haarakiilapitsi on takasin
sillä se lähtee millä on tullutkinhuomenta. melkosia oloja pitelee.
Mua vaan vähän väsyttelee, vaikka eilen muutama tulikin otettua. Sitten se menikin siihen, että katseltiin Walking Deadia, ja aina kun Rick sanoo "stuff", "things" tai headtilttaa, niin piti juoda.huomenta. melkosia oloja pitelee.
tuo on kyl asiallista. vois laittaa kaikki rambot pyöriin pötköön ja aina kun joku kuolee otetaan kossusnapsi.Mua vaan vähän väsyttelee, vaikka eilen muutama tulikin otettua. Sitten se menikin siihen, että katseltiin Walking Deadia, ja aina kun Rick sanoo "stuff", "things" tai headtilttaa, niin piti juoda.
Täällä sateli aamulla, nyt tuollaista puolipilvistä ja +19. Varjossa.jotain puuttuu kun ei edes sada
outoa
Hähäähuomenta. melkosia oloja pitelee.
limulla ja juustonaksuilla. illalla kyl pitäs tansseihin lähteä ja tanssitaidot taitaa nopeiten tulla oluella.Hähää
Joko olet korjaillut tilannetta
limulla ja juustonaksuilla. illalla kyl pitäs tansseihin lähteä ja tanssitaidot taitaa nopeiten tulla oluella.
Niin käy kun bitchien kanssa joutuu tekemisiinhuomenta. melkosia oloja pitelee.
Tommoinen leffailta pitää järkätä.tuo on kyl asiallista. vois laittaa kaikki rambot pyöriin pötköön ja aina kun joku kuolee otetaan kossusnapsi.
ja muutaman olusen jälkeen naisetkin näyttää vielä kauniimmiltalimulla ja juustonaksuilla. illalla kyl pitäs tansseihin lähteä ja tanssitaidot taitaa nopeiten tulla oluella.