Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä uskon 1,5 vuoden jälkeen ensimmäinen kerran ihan oikeasti, et niillä todellakin voi olla ihan romanttinen suhde muun suhteen (ihana, kaunis yhteys ja ystävyys, veljeys) lisäksi. Se kieltämättä on aina hurjaakin ja itse ajattelen (ehkä viittaan siihen mitä tuossa yksi kirjoitti, ettei edes (enää) haluaisi et mentäs maaliin asti) et huono puoli on se, et romanttinen suhde voi loppua, se voi katketa kuin kananlento, voi jäädä hirveä sotku ja välit katketa lopullisesti, voi tulla rumaa jälkeä, pahimmassa tapauksessa, ja siksi se on hurjaa ja vähän vaarallista tavallaan "toivoa", se on riski .... Mut jos kyse olis jostain muusta, se "joku" luultavasti kestäisi kauan, olisi varmempi ja ehkä elämänmittainen ihana läheinen ystävyys. Nämä olisivat aina toistensa elämässä. Tilanne ei muuttuisi vaikka tulisi kumppaneita, avioliittoja, lapsia, toi, muuttoja. He olisivat aina ystäviä.

Mutta joo. Nyt tää syksy tuonut mukanaan sellasia viboja et en enää tiedä mihin uskoisin. Kutkuttavaa. Toivon heille vain pelkkää hyvää. Toivottavasti ovat onnellisia mitä ikinä tekevätkään.
 
vierailija
Mä uskon 1,5 vuoden jälkeen ensimmäinen kerran ihan oikeasti, et niillä todellakin voi olla ihan romanttinen suhde muun suhteen (ihana, kaunis yhteys ja ystävyys, veljeys) lisäksi. Se kieltämättä on aina hurjaakin ja itse ajattelen (ehkä viittaan siihen mitä tuossa yksi kirjoitti, ettei edes (enää) haluaisi et mentäs maaliin asti) et huono puoli on se, et romanttinen suhde voi loppua, se voi katketa kuin kananlento, voi jäädä hirveä sotku ja välit katketa lopullisesti, voi tulla rumaa jälkeä, pahimmassa tapauksessa, ja siksi se on hurjaa ja vähän vaarallista tavallaan "toivoa", se on riski .... Mut jos kyse olis jostain muusta, se "joku" luultavasti kestäisi kauan, olisi varmempi ja ehkä elämänmittainen ihana läheinen ystävyys. Nämä olisivat aina toistensa elämässä. Tilanne ei muuttuisi vaikka tulisi kumppaneita, avioliittoja, lapsia, toi, muuttoja. He olisivat aina ystäviä.

Mutta joo. Nyt tää syksy tuonut mukanaan sellasia viboja et en enää tiedä mihin uskoisin. Kutkuttavaa. Toivon heille vain pelkkää hyvää. Toivottavasti ovat onnellisia mitä ikinä tekevätkään.
Itse taas en pelkää ollenkaan, että mahdollinen romanttinen suhde ja sen potentiaalinenpäättyminen katkaisisi heiltä välit. Ei sielunkumppaneille käy niin, vaikka lyhytaikaisesti voisi olla vaikeaa.
 
vierailija
Luin vielä noita discord viestejä ne oli minusta edelleen outoja. Joku trolli varmaan esiintynyt MN kivalla ja nimellä. Silti joku tuossa tuntuu jotenkin. En tiedä. Muulta kuin trollilta.

Europassi kanava Käärijä discordissa.
 
vierailija
Ihmiset on niin helposti vietävissä. Hitto vieköön en ihmettele enää yhtään, miten Venäjän informaatiovaikuttaminenkin onnistuu. Riittää, että trolli kylvää epäilyksen siemenen, ja ihmiset menee sekaisin. Tottakai se Discord-tyyppi on trolli, ei kukaan K:n lähipiirissä ole niin idiootti, että menis sinne omana itsenään.
 
vierailija
Ihmiset on niin helposti vietävissä. Hitto vieköön en ihmettele enää yhtään, miten Venäjän informaatiovaikuttaminenkin onnistuu. Riittää, että trolli kylvää epäilyksen siemenen, ja ihmiset menee sekaisin. Tottakai se Discord-tyyppi on trolli, ei kukaan K:n lähipiirissä ole niin idiootti, että menis sinne omana itsenään.
Tämä 💯
 
vierailija
Ihmiset on niin helposti vietävissä. Hitto vieköön en ihmettele enää yhtään, miten Venäjän informaatiovaikuttaminenkin onnistuu. Riittää, että trolli kylvää epäilyksen siemenen, ja ihmiset menee sekaisin. Tottakai se Discord-tyyppi on trolli, ei kukaan K:n lähipiirissä ole niin idiootti, että menis sinne omana itsenään.
Ehkä ennemminkin mietin, että aika paljon vaivaa tuossa ja iso riski esiintyä toisensa tuossa mielessä. Rikoskin jo. Siitä en tiedä kuka on vaan henkilökohtaiselta tuntuu. Aika kummaa että sinusta luonnollista lähteä ihan tuohon
 
vierailija
Elämässä voi sattua mitä vain, mutta itse tiedän vaikka miten paljon ihmisiä, jotka ovat seurustelleet keskenään ja jatkaneet parhaina ystävinä suhteen päättymisen jälkeen.
Ja se on uusille kumppaneille ihan täysin fine? exät on exiä syystä. Sori, mutta en todellakaan usko näitä mä tiedän/mä oon tehnyt noin -juttujas yhtään.
 
vierailija
Trollit ei yleensä näe noin hemmetinmoista vaivaa ja varoo kuitenkaan suoraan tunnistettavasti.Ruosta löytyi ihan kunnon jäljet ties minne asti kun seurasi.
Eihän tuo mitään hirveää vaivaa vaadi. Mitkä jäljet löytyi ja mistä?
Enemmän vaivaa on vaikka lähteä lentokentälle päivystämään, jos sattuisi näkemään idolinsa, ja tuonkin vaivan moni on ollut valmis näkemään. Ihmiset on valmiita tekemään monenlaisia asioita ja tässä fandomissa riittää sekopäitä.
 

Yhteistyössä