K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta, kaikki ei näy meille. Silti luulen, että tuossa välissä on hyvin aikaa lomaankin. Levyn ilmestymiseen on tosiaan yli kuukausi tuosta hyväntekeväisyyskeikasta ja kiertueen alkuun siitä vielä viikko. Eli varmasti ehtii sekä promota, että treenata ja suunnitella keikkoja vaikka lomailisikin.
Sen näkee sitten. Mistä me tiedetään, mitä kaikkee Joksut on suunnitellut meille? Uus intro keikoille oisko? Koskakohan se Bluzan musavideo meinaa tulla
 
vierailija
Totta kai voi hyvinkin lentää. Vaikuttaa vain, että tässä olisi parhaillaan menossa lomat. Kunnolla sitten sorvin ääreen kunhan on lomat lusittu. Musiikkivideota mäkin mietin. Jostain sai käsityksen sen olevan mahdollisesti valmis, mutta julkaistaisiin tietyn striimimäärän ylittyessä. Vai senkö takia Mark kyseli klubeja sloveniassa että se nopeasti purkitetaan myöhemmin? Jokerit oli siihen kuiten tägättyinä, koska jakoivat sen kyselyn omaansa.
 
vierailija
Totta kai voi hyvinkin lentää. Vaikuttaa vain, että tässä olisi parhaillaan menossa lomat. Kunnolla sitten sorvin ääreen kunhan on lomat lusittu. Musiikkivideota mäkin mietin. Jostain sai käsityksen sen olevan mahdollisesti valmis, mutta julkaistaisiin tietyn striimimäärän ylittyessä. Vai senkö takia Mark kyseli klubeja sloveniassa että se nopeasti purkitetaan myöhemmin? Jokerit oli siihen kuiten tägättyinä, koska jakoivat sen kyselyn omaansa.
No kun mäkin mietin, että missä vaiheessa ne olisi edes kuvanneet sitä? Ja muistaakseni Kris puhui jostain hyvästä ideasta siihen liittyen discordissa, kun sanoi jotakin, että ei voi paljastaa mitään siitä, mutta heillä on hyvä idea siihen liittyen. Tuon voi tulkita kummin päin tahansa, että joko se on kuvattu tai sitä ei olla vielä kuvattu
 
vierailija
No kun mäkin mietin, että missä vaiheessa ne olisi edes kuvanneet sitä? Ja muistaakseni Kris puhui jostain hyvästä ideasta siihen liittyen discordissa, kun sanoi jotakin, että ei voi paljastaa mitään siitä, mutta heillä on hyvä idea siihen liittyen. Tuon voi tulkita kummin päin tahansa, että joko se on kuvattu tai sitä ei olla vielä kuvattu
Mä luulen että ei ole vielä kuvattu koska muuten olisivat varmaan jo mainostaneet kuinka paljon striimejä pitää olla ennen kuin julkaisevat videon. Mark on ollut pidempään siellä Jenkeissä niin odottavat varmaan hänen paluutaan, vai olikos hän nyt tullut takaisin?
 
vierailija
Mä luulen että ei ole vielä kuvattu koska muuten olisivat varmaan jo mainostaneet kuinka paljon striimejä pitää olla ennen kuin julkaisevat videon. Mark on ollut pidempään siellä Jenkeissä niin odottavat varmaan hänen paluutaan, vai olikos hän nyt tullut takaisin?
Joo voi olla näin. Ja ehkä alkavat pian kuvaamaan. Jos Mark on takaisin ja B:kin Sloveniassa niin nyt varmaan olis sen aika?
 
vierailija
No kun mäkin mietin, että missä vaiheessa ne olisi edes kuvanneet sitä? Ja muistaakseni Kris puhui jostain hyvästä ideasta siihen liittyen discordissa, kun sanoi jotakin, että ei voi paljastaa mitään siitä, mutta heillä on hyvä idea siihen liittyen. Tuon voi tulkita kummin päin tahansa, että joko se on kuvattu tai sitä ei olla vielä kuvattu
Mä luulen että ei ole vielä kuvattu koska muuten olisivat varmaan jo mainostaneet kuinka paljon striimejä pitää olla ennen kuin julkaisevat videon. Mark on ollut pidempään siellä Jenkeissä niin odottavat varmaan hänen paluutaan, vai olikos hän nyt tullut takaisin?
 
vierailija
Mä luulen että ei ole vielä kuvattu koska muuten olisivat varmaan jo mainostaneet kuinka paljon striimejä pitää olla ennen kuin julkaisevat videon. Mark on ollut pidempään siellä Jenkeissä niin odottavat varmaan hänen paluutaan, vai olikos hän nyt tullut takaisin?
Oho sori, onnistuin jotenkin menemään edelliselle sivulle ja postaamaan viestini uudestaan 😅
 
vierailija
Käärijässä ei oo enää yhtään herkkyyttä, sitä, mikä viisuvuonna tempaisi mukanaan.. Semmonen bulkki-paksupää, jonka jännämomentti on, mikä vihannes milloinkin on perseessä
Boitsu taas on herkistynyt herkistymistään... hento ja arka, suojelun tarpeessa, maailman riepoteltavissa. Tarttee jonkun lempeän, vakaan ja rauhallisen vierelleen ottamaan kädestä.
 
vierailija
Ursalla oli enemmänkin stooreja ja ihan vaan päättelin että synttäreitä ollaan oltu juhlimassa koska ystäväni Wikipedia kertoo Štrasin syntymäpäiväksi 8.10.
Kiitos sulle myös, jos olit eri henkilö kuin tuo jota ensin kiittelin. Hyvät bileet näyttää olleen. 😁 Huomasin nyt, että Zaren tyttärelläkin oli stooreja samoista juhlista, yhdessä oli Boitsu myös.
 
vierailija
Tollaista juttuahan voi kirjoittaa ihan kuka tahansa. Ei kukaan K:n lähipiirissä voi yksinkertaisesti olla niin totaalisen hölmö, että menis omalla nimellä jonnekin palstoille horisemaan. Ilmiselvä trolli, joka nyt nauraa räkäisesti aiheuttamalleen kohulle.
Ellei ole jotain hyötytarkoirusta ja katkera. Minusta ne kirjoitukset ei olleet mukavia vaan Käärijää alentavia. K ei selittele mitään. Se kuuluu tuohon hänen hahmoon ja tyyliin. Se, että mennään selä takana selittelemään ja höpisemään ei kuulu tuohon ollenkaan. Ja selä takana tuo on. Koska ei tuo ole Käärihän krewn hallussa oleva kanava vaan randomeiden ylläpitämä.
 

Yhteistyössä