The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Silläpä laitoin eri vaihtoehtoja :D
Se yks on turvallinen vaihtoehto ja autolla pelipaikalle. Fillarilla jos lähtee nii se ei jää yhteen ja sit jos sattuu oleen tuttuja liikkeellä niin se on äkkiä kello 1 ku tajuaa et pitäs olla jo nukkumassa :D

Niin siis ko mä oon niin tarkka siitä etten jätä tota autoa mihinkään kylille yöksi nii se on ehkä turvallisin vaihtoehto, mutta ku oon kotona juonu jo yhen niin en voi autolla enää lähteä ku kahden jälkeen en enää aja nelipyöräsellä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Olet Savonlinna! Olet leppoisa ja lupsakka savolainen. Savolaiset tunnetaan myös vähemmän mairittelevasta luonteenpiirteestään, kieroudesta. Tosin savolaiset itse luonnehtivat ominaisuutta tai luonteenpiirrettä huumoriksi. Vastuu on kuulijalla, kuten he itse sanovat. Naapurit-pelin voiton käyttäisit tarjoamalla kierroksen koko baarille.
 
Se yks on turvallinen vaihtoehto ja autolla pelipaikalle. Fillarilla jos lähtee nii se ei jää yhteen ja sit jos sattuu oleen tuttuja liikkeellä niin se on äkkiä kello 1 ku tajuaa et pitäs olla jo nukkumassa :D

Niin siis ko mä oon niin tarkka siitä etten jätä tota autoa mihinkään kylille yöksi nii se on ehkä turvallisin vaihtoehto, mutta ku oon kotona juonu jo yhen niin en voi autolla enää lähteä ku kahden jälkeen en enää aja nelipyöräsellä.
asut cityssä, täällä tuntuu porukalla olevan laatikollinen autoilu rajana. poliisitkin pyssäyttävät vaan mökkiläiset, paikalliset jatkaa matkaa.
 
Se yks on turvallinen vaihtoehto ja autolla pelipaikalle. Fillarilla jos lähtee nii se ei jää yhteen ja sit jos sattuu oleen tuttuja liikkeellä niin se on äkkiä kello 1 ku tajuaa et pitäs olla jo nukkumassa :D

Niin siis ko mä oon niin tarkka siitä etten jätä tota autoa mihinkään kylille yöksi nii se on ehkä turvallisin vaihtoehto, mutta ku oon kotona juonu jo yhen niin en voi autolla enää lähteä ku kahden jälkeen en enää aja nelipyöräsellä.
Joo, eihän sitä viitsi autoa minne tahansa jättää eikä parin jälkeen ajella.
Ja totta tuo jos menee pyörällä ja on tuttuja niin voi venähtää :D

Ehkä sä sitten olet vain kotona :)
 
asut cityssä, täällä tuntuu porukalla olevan laatikollinen autoilu rajana. poliisitkin pyssäyttävät vaan mökkiläiset, paikalliset jatkaa matkaa.
Ei, en asu. tällasessa pikkusessa tuppukylässä, jossa ei kyllä poliiseja kauheesti pyöri ja tosiaan porukoilla on täälläkin kyllä toisinaan tapana ajella tuon laatikollisen jälkeen, mutta mä en itse henkilökohtaisesti pidä siitä. Mulla on niin lyhyt matkakin tohon paikalliseen, että olis toooosi huonoa tuuria, jos poliisi sillä matkalla keksis pysäyttää, mut oon päättäny jo kortin saatuani, että mun raja on se 1 tai jos kauan istuskelee niin se max 2. En oo puhaillellu, että missä se oma raja menee, ku mun mielestä se vaan on jokseenkin niin typerää ajaa jos ottaa, jos on varaa käydä baarissa tai ryypätä niin pitää olla varaa myöskin kulkea jollain muulla, kuin omalla autolla.

Mä oon aina tukenu nuoria kuljettajia ja noita pimeitä takseja tullu käytettyä melkosesti silloin kun asustin vähän kauempana. :D (hyi mua.)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja IhQ
vierailijasetä
http://www.mtv.fi/teemasivut/naapurit/testit-ja-kilpailut/artikkeli/mika-suomen-kesakunta-olet-tee-hauska-testi/5215518

Mulle tuli....
Olet Seinäjoki! Olet sisukas ja väkevä pohjalainen, jonka mieli lepää lakeuksilla. Naapurisopu voi olla koetuksella vahvojen mielipiteiden kohdatessa, mutta lähipiirillesi olet lojaali. Arvostat työntekoa etkä tuhlaa turhuuksiin. Naapurit-pelin voittorahat käyttäisit järkevästi, mutta hyvän tuurin kunniaksi järjestäisit komeat kekkerit koko pitäjälle!
Mulle tuli sama :)
Olet Seinäjoki! Olet sisukas ja väkevä pohjalainen, jonka mieli lepää lakeuksilla. Naapurisopu voi olla koetuksella vahvojen mielipiteiden kohdatessa, mutta lähipiirillesi olet lojaali. Arvostat työntekoa etkä tuhlaa turhuuksiin. Naapurit-pelin voittorahat käyttäisit järkevästi, mutta hyvän tuurin kunniaksi järjestäisit komeat kekkerit koko pitäjälle!
 
IhQ
"Olet Joensuu! Olet lupsakka pohjoiskarjalainen. Olet tunnettu vieraanvaraisuudestasi ja jos sinuun kerran tutustuu, saa ikuisen ystävän. Vieraanvaraisuutesi ulottuu myös perheeseesi ja kaikkiin ystäviisi. Naapurit-pelin voitot käyttäisit järjestämällä yltäkylläiset pihajuhlat ystävillesi, joista eivät tarjoilut varmasti lopu kesken."
 
Olet Naantali! Olet oikea Varsinais-Suomen ilopilleri, yksi Suomen aurinkoisimmista kunnista. Kaikki rakastavat sinua ja aurinkoisuuttasi. Olet oikea unelmanaapuri. Jos naapurinsa voisi valita, kaikki valitsisivat sinut! Naapurit-pelin voitoillasi kustantaisit kaikki ystäväsi hemmotteluhoitoon kylpylään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä