The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi hitsi voi harmi ku iski toi pakkopuolikas tähän saumaa. Kone meni särki ja maanantaina saadaan vasta korjaaja, työkaverilla on kimppakyytiläinen nii ei voi lähteä aikasemmin nii sano et mä voin sit lähtee et hälle riittää siivoomista loppuillaks ku aloitettiin sit viikkosiivous tänää ku maanantaisi normaalisti tehää.

Nyt en sit tie ku aurinkokin paistais että pitäiskö sitä käydä suihkussa ja mennä terdellä käymää.. :p pakata ainaki pitää ko en aamust saanu aikaseks :D
 
Voi hitsi voi harmi ku iski toi pakkopuolikas tähän saumaa. Kone meni särki ja maanantaina saadaan vasta korjaaja, työkaverilla on kimppakyytiläinen nii ei voi lähteä aikasemmin nii sano et mä voin sit lähtee et hälle riittää siivoomista loppuillaks ku aloitettiin sit viikkosiivous tänää ku maanantaisi normaalisti tehää.

Nyt en sit tie ku aurinkokin paistais että pitäiskö sitä käydä suihkussa ja mennä terdellä käymää.. :p pakata ainaki pitää ko en aamust saanu aikaseks :D
Terdellä käymään :)
 
http://www.mtv.fi/teemasivut/naapurit/testit-ja-kilpailut/artikkeli/mika-suomen-kesakunta-olet-tee-hauska-testi/5215518

Mulle tuli....
Olet Seinäjoki! Olet sisukas ja väkevä pohjalainen, jonka mieli lepää lakeuksilla. Naapurisopu voi olla koetuksella vahvojen mielipiteiden kohdatessa, mutta lähipiirillesi olet lojaali. Arvostat työntekoa etkä tuhlaa turhuuksiin. Naapurit-pelin voittorahat käyttäisit järkevästi, mutta hyvän tuurin kunniaksi järjestäisit komeat kekkerit koko pitäjälle!
 
Olet Savonlinna! Olet leppoisa ja lupsakka savolainen. Savolaiset tunnetaan myös vähemmän mairittelevasta luonteenpiirteestään, kieroudesta. Tosin savolaiset itse luonnehtivat ominaisuutta tai luonteenpiirrettä huumoriksi. Vastuu on kuulijalla, kuten he itse sanovat. Naapurit-pelin voiton käyttäisit tarjoamalla kierroksen koko baarille.
 
tein uudestaan...tää sopii muhun paremmin...kai...omasta mielestä ainakin..
Olet Joensuu! Olet lupsakka pohjoiskarjalainen. Olet tunnettu vieraanvaraisuudestasi ja jos sinuun kerran tutustuu, saa ikuisen ystävän. Vieraanvaraisuutesi ulottuu myös perheeseesi ja kaikkiin ystäviisi. Naapurit-pelin voitot käyttäisit järjestämällä yltäkylläiset pihajuhlat ystävillesi, joista eivät tarjoilut varmasti lopu kesken.
 
Olet Helsinki! Sinulla on kova ulkokuori, mutta kun sinut kerran sulattaa, alta kuoriutuu lempeä ja naapuriystävällinen ihminen. Sinulta voi pyytää apua asiassa kuin asiassa. Olet luotettava ja aina auttamassa. Mutta sinun kanssasi ei kannata riitaantua, sillä sinä et lepy helposti. Ja sinulla on pitkä muisti. Naapurit-pelin voitoillasi veisit lähimmät ystäväsi samppanja-ajelulle maailmaanpyörään.

:D
 
tein uudestaan...tää sopii muhun paremmin...kai...omasta mielestä ainakin..
Olet Joensuu! Olet lupsakka pohjoiskarjalainen. Olet tunnettu vieraanvaraisuudestasi ja jos sinuun kerran tutustuu, saa ikuisen ystävän. Vieraanvaraisuutesi ulottuu myös perheeseesi ja kaikkiin ystäviisi. Naapurit-pelin voitot käyttäisit järjestämällä yltäkylläiset pihajuhlat ystävillesi, joista eivät tarjoilut varmasti lopu kesken.
sama joensuu tuli tänne
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
yks ei ole koskaan yksi:p
viime viikonloppuna yhet pojat(miehet) oli lähteneet yhelle niin siinä oli muutama enemmän kun lähettiin kiertelee terasseja....kai mä olin sellasta seuraa ettei ne kestänyt mua selvinpäin:ROFLMAO:
Joo ja hupsistakeikkaa ko läks lapasesta ja 5 aamusti kotii :D
Mulle ei siis oo koskaan käyny silleen, mut oon isoilta pojilta kuullu juttuja, että niinkin saattaa käydä... :whistle:
Silläpä laitoin eri vaihtoehtoja :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä