miss_piggy
Maicy, imetätkö? Sehän on aika tehokas ehkäisykeino kuulemma, ja voi vaikeuttaa raskautumista
Tsemppiä, mähän imetän vieläkin ja olen raskaana. Raskauduin kun esikoisen syntymästä oli 3 kk mutta valitettavasti tämä raskaus ei ollut normaali. Nyt olen uudelleen raskaana ja toivon että tämä lapsi saadaan. Eli imetys ei kyllä ehkäise (meillä ei toivottukaan sitä). Tuossa ekan raskautumisen aikaan imetin alle 2 tunnin välein vuorokauden ympäri. Mutta tämä hormoonitoiminnan palautuminen riippuu varmaan ihan ihmisestä.Imetän kyllä ja tiedän, että se voipi osittain ehkäistä raskautumista, mutta ehkäisykeinohan se ei ole
Saas nähdä miten käy... Menkat kuitenkin alkaneet jo. Jännän äärellä nyt..
Joo, oon mä tikutellut oviksia. Huomenna pitäis menkkojen alkaa, jos on alkaakseen.Jembbba: Jotain siellä näkyy, mut on vielä hailakka etten osaa sanoa, et viivanpaikkako vai plussa ) Onko sun dpo:t varmoja? Eli testasitko ovista vai suurinpiirteinkö lasket?
Toivotaan että oireet viittaa raskauteenladygreen: yrityksen pituus on olut vähän vaihtelevaa.. yhteen aikaan jouduin syömään teroluteja mutta sen kummempaa apua en ole tarvinnut. Mulla pcos vaikuttaa niin että kierrot on pitkiä.. tänään kp46/52 ja kierron pituus vähän vaihtelee. Mulla ei ole ylipainoa.. ja se on iso plussa, ksoka pcos on monesti pahemi ylipainoisilla. Olen onnekas koska ovuloin kuitenkin melkein joka kierto vaikka on tuo pcos. Entien tässä häirtisee kovat kivut joita on aina usemman viikon putkeen.. niin ja yrityksen historiasta sen verran että nyt ollaan oltu 1,5vuotta ilman ehkäisyä. Aktiivisempaa yritystä alkuvuodesta alkaen ja vielä enemmän on panostettu maaliskuisen keskenmenon jälkeen.
nyt on alkanut tulla oireita jotka vois tulkita raskausoireiksi. =)
Meillähän nuo kaksi ekaa ovat jo "isoja" eli 07 ja 09 syntyneet, siksipä tämä jossittelu onkin niin voimakasta koska elämä on melkein liiankin helppoa että haluaako kaiken taas aloittaa alustaOn. Tuskailin noiden ovistestien kanssa, nyt kuitenkin tuli jo vähän viivaa, mitä en aiemmin ole saanut, jännitän tässä pari päivää, että olisiko mulla oikeasti näin pirun myöhäinen ovis? kp 19. Ei sitten ihme, että ei ole tärpännnyt, koska kuka nyt viikko ennen menkkoja enää jaksaa jyystää, jos kaks viikkoa sitä ennen on oletettuna aikana tehny kaikkensa Jännän äärellä...
Juna: Minkä ikäsiä sulla on kaksi? Meillä -11 ja -13 syntyneet ja juupaseipässaapaskenkä menty myös pidemmän aikaa... Nyt kuitenkin päätettiin antaa onnen käydä, jos on tullakseen.
Jembba: Toivottavasti vahvistuu.
No nyt taas teidän juttuja lukiessa vahvistuu että kolmannelle annetaan lupa, mutta tämä ajankohta on vähän kysymysmerkkiJembbba Mä uskon, että se on plussa
Juna samaa rataa on omatkin ajatukset menneet silloin vuoden alussa kun tähän ryhtymistä mietittiin. Mutta nyt päätös pitää ja kolmas saa tulla. Ainakin tämä vuosi yritetään vielä. Välillä on kyllä tunne, että ei kovin helpolla onnistuta. Mistä lie sekin ajatus tullut. Aiemmat tärpänneet 5. ja 3. kerralla (ja nyt yk5). Mutta hyvähän se vaan on, että asian ottaa tosissaan, kun on niitäkin, jotka eivät ota, sikiävät vaan. Tsemppiä, Juna!