Tilasin sinunapteekki.fi:stä. Siinä on 60kpl ja kun otetaan 1 päivässä niin riittää kahdeksi kuukaudeksi. Tllasin samalla muutakin, ja nuo geleet maksoi jotain 26e. Aika kalliita, mutta kun niitä "normaaleja" on siinä purkissa vahvuudella 500mg, ja niitä pitäisi ottaa kaksi niin laskin että halvemmaksi nuo tuli kuitenkin kun täällä maksaa sellainen 500mg purkkiki jo jotain 20€.miss_piggy mistä oot hommannut noita gelee royale 1000mg?
Mä täytän elokuussa 31. Meidän poika olis melkein 6-vuotias mikäli nyt olis tärpännyt, ja pojan sekä mahdollisen tulevan vauvan synttäreillä olis muutaman päivän ero (lasketun ajan mukaan), kääk. Noh, saa nyt nähdä sitten. Me ollaan mökillä sillon kun seuraavien menkkojen olis tarkoitus alkaa, enkä oo vielä miettinyt että pitäiskö ottaa mukaan raskaustesti vai ei.Minkäikäistä porukkaa täällä muuten on? Ite täytän tän kuun lopulla 34v. Ja meidän esikko täyttää tänään illalla 1v5kk
Juu ei minullakaan koskaan ole iän puolesta mitään kriisejä ollut, lähinnä ne itsekkäätkin syyt tuolla taustalla loistaa eli nyt kun ollaan isojen kanssa päästy helppouden, matkustelun yms makuun niin haluaisin olla nuori, pirteä ja jaksava vielä silloinkin kun mahdollinen kolmonen olisi isoJuna Sähän oot ihanan nuori! ja voit lohduttautua myös sillä että samojen ajatusten kimpussa painii ainakin yksi VIISI vuotta vanhempikin No joo, en ole koskaan kriiseillyt iän vuoksi, lähinnä tuo biloginen kello mietityttää, miten munikset jakselee, miten miehen pelit ja vehkeet, jaksaminen jne jne. Mutta eiköhän se tässä pian selviä. Ehkä eniten ärsyttää, että esim. anoppi on ilmeisesti tuudittautunut ajatukseen, ettei meille enää lapsia tule. Tuntuu, että 1. ja 2. on ok, mutta, että kolmatta pitäisi perustella koko maailmalle, varsinkin kun ensimmäiset kultakimpaleet ovat jo niin isoja. Onhan näitä ollut epävarmuustekijöitä. Kakkosen koliikki oli ainakin yksi syy vähän pidempään luovaan taukoon, mutta nyt jos ajattelee, eihän mikään ole varmaa. Ajateltiin miehen kanssa, että nyt taotaan kun rauta hehkuu, jos vaikka onnistuttaisiinkin. Ei me lasta koskaan kaduttaisi, eikä loppupeleissä kyllä se "hirmuinen" anoppikaan
Voi kurjuus, pahoittelut menkoista miss_piggy
Tervetuloa Lagertha !
..Ja onnea taas roppakaupalla plussanneille!
Mä huutelen tuolta odotuspuolelta sen verran että mulla plussakierron alkukierrossa gyne ultras ja sanoi että ei näy kypsyviä folleja mutta niin vaan siitä vajaan viikon päästä oli ovis ja tuloksena raskaus. Että ei ne aina kaikkee nää.Mä täytän syyskuun lopulla 31 vuotta. Kaksi ekaa lasta on nyt poika 5 vuotta ja tyttö lokakuussa 7 vuotta. Täällä edelleen ovulaatiokipujen jälkeiset menkkamaiset olot, mikä tuntuu kummalta koska gyne ultrasi munasarjat reilu viikko sitten eikä löytänyt yhtään kasvavaa munarakkulaa :/ Joten kaipa tämä on ovuloimaton kierto. Tuskin gyne väärin on voinut katsoa.