Onnea plussanneille! <3
Täällä olisi uusi tyyppi matkahan. Toisesta haaveillaan ja lupa annettu nyt tulla tuossa viime sunnuntaina.
Olen vain niin hemmetin malttamaton, että pakko päästä purkamaan näitä tunteita jonnekin. Viime raskauden aikana täällä sivustolla oli mukava keskustella, joten eiköhän täältä nytkin saa tukea yhtälailla
Meidän esikoinen on syntynyt 3/15 ja nyt tosiaan haaveillaan jo toisesta. Aina miehen kans tiedetty, että halutaan lapset pienellä ikäerolla. Laskeskelin, että jos nyt tästä kierrosta tulisin raskaaksi, tulisi lapsille ikäeroa noin vuosi. Riippuen toki, milloin toinen syntyisi.
Mulla jotenkin nousi niin kylymät väreet, kun teidän juttujanne luki. Ihania asioita ja muistan toki niin elävästi viime vuoden tunnelmat, kun näihin aikoihin raskaustestiä tehty ja se plussa sieltä vihdoin pärähti. Meillä meni esikoisen alulle saamisessa vuosi, joten ihan siksikin olen tyytyväinen, että jo nyt annetaan toisen lapsen tulla, jos on tullakseen. Mistä sen tietää, meneekö toisenkin lapsen saannissa vuosi vai peräti kauemmin..
Nyt jos kiertoa ajattelee, niin ovulaatio todennäköisesti oli viime vkl. Paljon limavuotoa ja teki kyllä mielikin siihen malliin, että ..
Talletuksia tehty ja nyt sitten odotellaan alkaako menkat vai ei. Tällä hetkellä voisi olettaa, että olisi dpo2? Tai jotain sinne suuntaan.. Testaukset aloitan varmaan ensi viikon loppupuolella (serkut tulee kylään alkuviikosta, niin ei kehtaa testailla)
Mutta siis, toivotan kaikille paljon tsemppauksia ja jo plussanneille tarrasukkia <3