Vauva vuodelle 2016 <3

Täällä on alavatta kipuja piiiitkin kiertoa menkkakivuista oviskipuihin + ilmavaivat ja aina välillä jotaki. Sen vuoksi en oikein ole saanut tarkennusta vielä mikä on oikeaa oviskipua.
Huomioita gelee royalista ovis on ainaki myöhässä päivän tai pari. Ovistestit ei vielä oo vahvistunut kp 21 mutta mikroskoopissa on saniaismainen kuvio selvempää ku viimekierrossa..
 
Heips pitkästä aikaa!

Aika on mennytkin sit aika nopeesti ja nyt olis mun mielestä aika alkaa yrittämään, mies ei vaan ole nyt kiinnostunut... En tiedä mitä tekis. Kaikki oli jo sovittu.

kuinka kauan oviksesta menee kiinnittymiseen?

Ollaan reissussa eikä ole kortsuja mukana. Olkoon sit ilman... :D

Onnea raskautuneille ja peukkuja piinailijoille! :)
 
On kyllä kummallista... Keskiviikkona kp 11 ei siis gynen ultraamana löytynyt yhtään kasvavaa munarakkulaa. Silti nyt viikonloppuna kp 13-15 on oikealle puolelle pistänyt vähän väliä ja munasarjat on arat. Esim yhdynnässä mua sattuu. Voiko munarakkula kasvaa muutamassa päivässä niin isoksi että irtoisikin? Tai voiko (perus)gyne katsoa niin väärin? Ettei osaisikaan katsoa tarpeeksi tarkkaan? En mä tiedä. Tässä nyt vaan toivo heräsi "oviskipujen" vuoksi. Ovulaatiotestejä en tässä kierrossa käyttänyt. Tosin ne mulla on näyttänyt plussaa kierrossa missä en kuitenkaan varmuudella ovuloinut.
 
Merenaallon kysymys kiinnostaa muakin. Toivotaan, että siellä olis jotain tapahtumaa käynnissä.

Täällä ollaan miehen kans jälleen samoissa koordinaateissa. Reissustapaluu ajoittuikin sopivasti; kauhea kiima päällä.:LOL:molemmat on ehtineet tahoillaan rentoutua pari päivää (ja minä unohtaa oireiden kyttäilyn ym.) joten nyt vaan toivotaan parasta. Limat ja halut kertonee että ovis lähestyy (tiistai?). Orastava nänniarkuus samoin.
 
Ihanaa että täällä on plussia ja haamuja näkynyt! Varovaisia onnitteluja plussanneille. <3

Omassa elämässä ei nyt kummempaa kp8/30 normiolot. :) ainii, miehen kaks käytiin vauvakeskusteluja taas viikonloppuna. Virallisesti lupa raskautumiselle on eikä hän enää aio kortsuihin koskea. Epävarmuutta ollut ilmassa myönsi sen mutta nyt kuitenkin päättänyt että antaa tulla jos tulee. Jeij!
 
Terveisiä aivan uskomattoman ihanalta häämatkalta!
Peittoa on ainakin heiluteltu siihen tahtiin, että on mistä valita, jos ovis tosiaan osui kalenterin ja lievien tuntemusten mukaan viime sunnuntai-maanantai-akselille. Womanlogiin olen nyt talletellut tuntemuksia, ja yhden raskaustestipakkauksenkin kävin tänään ostamasta apteekista, varalle. Nyt siis kp 27/32-35.

Onnea plussista ja haamuista!
 
  • Tykkää
Reactions: Paputoive
ladygreen: yrityksen pituus on olut vähän vaihtelevaa.. yhteen aikaan jouduin syömään teroluteja mutta sen kummempaa apua en ole tarvinnut. Mulla pcos vaikuttaa niin että kierrot on pitkiä.. tänään kp46/52 ja kierron pituus vähän vaihtelee. Mulla ei ole ylipainoa.. ja se on iso plussa, ksoka pcos on monesti pahemi ylipainoisilla. Olen onnekas koska ovuloin kuitenkin melkein joka kierto vaikka on tuo pcos. Entien tässä häirtisee kovat kivut joita on aina usemman viikon putkeen.. niin ja yrityksen historiasta sen verran että nyt ollaan oltu 1,5vuotta ilman ehkäisyä. Aktiivisempaa yritystä alkuvuodesta alkaen ja vielä enemmän on panostettu maaliskuisen keskenmenon jälkeen.

nyt on alkanut tulla oireita jotka vois tulkita raskausoireiksi. =)
 
Miss_piggy toivottavasti sulla olis raskausoireita :)

Kävin huvikseni ostamassa paketin clinic ovulaatiotestiliuskoja. Noh, ovulaatiotesti huutaa positiivista. Tiedän, että PCO tekee sen että LH koholla jatkuvasti. Mutta ei ne mulle aikaisemmin koko aikaa ole positiivista näyttänyt, lähes plussaa kylläkin. Ainoastaan kun ovulaatio on ollut, niin oli selkeä plussa. Paitsi ne kahden hormonin mittaavat digit on näyttänyt kerran turhan plussan. Tiedä nyt sitten. Täytyy tehdä nyt viitenä päivänä peräkkäin kun viisi liuskaa oli pakkauksessa. Ja selviäähän tuo parin viikon päästä alkaako menkat vai jäikö ovis tulematta.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heipsistä pienen pienen tauon jälkeen. Täällä pidetään vähän taukoa, kun nyt yritän huvikseni (joo, sorruin kun täällä tarpeeksi muiden touhua katselin ;D antakaa anteeksi...) noilla ovisliuskoilla saada jotain tulosta, mutta joko mä en tajua niistä mitään tai mulla ei sit ovista oletettuna ajankohtana ole tullutkaan. Aloitin viime perjantaina testaamaan ja tämän neljän päivän aikana ei tule kuin se sellanen haalee viiva lisäksi testiviivan kanssa, kaikkien laskujen mukaan sen oviksen pitäisi olla nyt? Vaan noh, en mä sitten tiiä. Pitänee puputella joka päivä kun jotenkin ei ole luotto korkealla. Toki jo viime maanantaina oli ovistuntemuksia (voi olla muutakin) ja silloin sitten hyödynnettiin, ties vaikka. Katsotaan.

Mutta omanapailusta nyt pois, onnea Minea siitä plussasta! Muuta en ole ehtinyt edes lukea.... Aurinkoista maanantaita! Eli ihanaa arkea :)
 
miss_piggy, en usko että seksi pakkopullaksi on käynyt, enemmänkin se on niin että hän on innokkaampi touhuaja kuin minä ja edelleen sillä saralla hän on innokas, sen osalta ei yrittäminen ole väsyttänyt :D Enemmänkin uskon että hänelle on käynyt rankaksi nimenomaan se että raskautta ei kuulu ja ilmeisesti nyt vain haluaisi olla stressaamatta sitä että oisko nyt tällä kertaa. Hän kun oli aluksi ainakin meistä se jolle lapsen saaminen oli tärkeämpi asia kuin minulle, minä tässä matkan varrella vain olen innostunut asiasta ehkä enemmän / en lannistunut ihan niin vahvasti raskaudettomuudesta kuin hän. Mietinkin sitä, miten saisin hänet nyt taas innostumaan asiasta niin ettei hän haluaisi nyt tosiaan sitä ehkäisyä käyttöön ottaa. :/ Toisaalta taas kun ei viitsisi rajoittaa sitä mitä haluaa tehdä sen takia että raskautuisi - tuntuisi sitten taas juuri sellaiselta vekslailulta :(
Ovulaation olen kyllä viime kierroissa ainakin tuntenut aika selvästi, tai omasta mielestäni ainakin aika selkeästi on havaittavissa ollut.

Onko kenelläkään muulla ollut semmoista lääkettä kuin miranax kuukautiskipujen lievitykseen? Pakkausselosteesta luin että käyttö voi haitata raskautumista, mikä yllätti kyllä koska lääkärille kerroin että olemme yrittäneet tuloksetta jo yli puoli vuotta. Kai se sitten on niin että vaikuttaa negatiivisesti mikäli ottaisi ovulaation aikoihin - pian sen jälkeen? Vai säilyyköhän vaikutus vaikka missä kohtaa kiertoa käyttäisi? Uskaltaako tuota nyt ylipäätään käyttää kuukautiskipujen hoitoon? Pari pilleriä otin menkkojen ekana ja tokana päivänä, kivut kyllä lähti suurimmaksi osaksi mutta lähti samalla vuotokin, vuosin vain kaksi päivää vaikka yleensä vuoto kestää sen viikon :eek: Hämmennyttää kyllä, voiko lääke tosiaan lopettaa vuodon kuin seinään? Vai mistä mahtaa olla kyse?
 
Mula itseasiassa ovistestit näytti selkeetä plussa 2 viikkoa ennen ovulaatiota.. luulinkin että ovis ois ollut silloin, mutta oireista päätellen se oli paljon myöhemmin. en tiiä viittikö enää edes ovistestejä tehdä ku ei niihin voi oikein luottaa ainakaan tämän kierron perusteella.
 
Paputoive ihanaa, että mies on nyt näyttänyt vihreää valoa tosissaan ja ootte samoilla linjoilla! :love: Toivottavasti plussatuulet olisi suotuisat! Meille kaikille kuumeilijoille!

Niin ja onnittelut jo plussanneille!
 
Ellanolla aattele miten romanttista olis jos vauva olis saanut alkunsa häämatkalla! :love: En malta oottaa miten tässä käy! Ilmoittele heti kaikista mahdollisista oireista ja tuntemuksista tänne. Minä pidän ainakin peukkuja sulle! (y)

Wanti ja miss_piggy toivottavasti molempien oireet olis raskausoireita! Peukut myös teille! (y)(y)

Aigle mulla on Miranax migreeniin, käytän myös kuukautiskipuihin. Tavailin samaa muuten iteki viime menkkojen aikaan pakkausselosteesta ja mietin mitenhän tätä nyt uskaltaa syyä. Minä huomasin muuten saman et vuoto niukentu ku pari nappia kuukautisten aikaan otin. o_O Itseasiassa luulin vaan et ne oli niukemmat menkat, mut nyt ku sanoit nii tajusin tuon yhteyden! Pitäis melkein kysyä tuota Miranaxin käyttöä joltain gynekologilta...
 
Mulla on miranaxit kuukautiskipuihin ja joo, viimeksi oli todella niukat kuukautiset...! En tiiä onko mulla toi vain sattumaa, sillä syön miranaxia vain ekana ja tokana kp:nä. Sain miranaxit vasta nyt huhti-toukokuussa. Kysyin kesäkuussa gyneltä noista lääkkeistä ja hän sanoi, että niitä ei voi syödä raskauden aikana. Gyne vakuutteli mulle, että kyllä mä varmasti omat kuukautiskipuni tunnen ja silloin voi ja pitää ottaa särkylääke heti. No, oon nyt yrittänyt pitää pään kylmänä ja otan särkylääkkeen, jos vuoto ja kivut alkaa kuukautisten oletettuina päivinä.
 
Vautsi mikä plussa-aalto täällä vyöryy! Onnea kaikille! Oireilijoitakin on, toivotaan parasta teillekin (y)

Täällä ei tunnu oikein miltään.. Oletetusta oviksesta on tosin alle viikko vasta. Kuivaa kautta elellään nyt. Finnejä puskee mutta johtunee herkuttelusta :rolleyes: En ole (vielä) ruvennut edes kuvittelemaan mitään oireita, viime kierrossa meinasin jo seota kun päästin mielikuvituksen jylläämään. Tänään kp28, viime kierto oli 37pvää, joten ensi viikon lopussa varmaan jotain selviää sitten. Nyt tuntuu että tuskinpa on tärpännyt mutta heh, eiköhän viikon päästä olla jo aika tulisilla hiilillä :X3:
 
Onnea plussanneille! <3

Täällä olisi uusi tyyppi matkahan. Toisesta haaveillaan ja lupa annettu nyt tulla tuossa viime sunnuntaina. :) Olen vain niin hemmetin malttamaton, että pakko päästä purkamaan näitä tunteita jonnekin. Viime raskauden aikana täällä sivustolla oli mukava keskustella, joten eiköhän täältä nytkin saa tukea yhtälailla :)

Meidän esikoinen on syntynyt 3/15 ja nyt tosiaan haaveillaan jo toisesta. Aina miehen kans tiedetty, että halutaan lapset pienellä ikäerolla. Laskeskelin, että jos nyt tästä kierrosta tulisin raskaaksi, tulisi lapsille ikäeroa noin vuosi. Riippuen toki, milloin toinen syntyisi.

Mulla jotenkin nousi niin kylymät väreet, kun teidän juttujanne luki. Ihania asioita ja muistan toki niin elävästi viime vuoden tunnelmat, kun näihin aikoihin raskaustestiä tehty ja se plussa sieltä vihdoin pärähti. Meillä meni esikoisen alulle saamisessa vuosi, joten ihan siksikin olen tyytyväinen, että jo nyt annetaan toisen lapsen tulla, jos on tullakseen. Mistä sen tietää, meneekö toisenkin lapsen saannissa vuosi vai peräti kauemmin..

Nyt jos kiertoa ajattelee, niin ovulaatio todennäköisesti oli viime vkl. Paljon limavuotoa ja teki kyllä mielikin siihen malliin, että .. :) Talletuksia tehty ja nyt sitten odotellaan alkaako menkat vai ei. Tällä hetkellä voisi olettaa, että olisi dpo2? Tai jotain sinne suuntaan.. Testaukset aloitan varmaan ensi viikon loppupuolella (serkut tulee kylään alkuviikosta, niin ei kehtaa testailla) :D

Mutta siis, toivotan kaikille paljon tsemppauksia ja jo plussanneille tarrasukkia <3
 

Yhteistyössä