• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
snaipperi.....
Jahas, tänne on eksynyt joku perskärpänen... :poop:
No tehän olette vaan tyytyväisiä, kun kerrankin joku teistä kiinnostuu. Hyi helvetti mitä touhua. Täällä muijat on ihan ok sen suhteen, että naimisissä olevat miehet kuolaa teidän tissejä ja pillukuvia. Kertoo enemmän teidän "palstamammojen" itsetunnosta kuin noiden paskapäiden persoonasta.
Eikö teille omat miehet anna tarpeeksi huomiota, kun sitä pitää Krutin kaltaisten vaimojen laiminlyövien paskojen puolelta etsiä?

Koita Krut nyt saada se oma muija haluamaan ja jos ei halua niin vittu vika on vain ja ainostaan sussa.
 
No tehän olette vaan tyytyväisiä, kun kerrankin joku teistä kiinnostuu. Hyi helvetti mitä touhua. Täällä muijat on ihan ok sen suhteen, että naimisissä olevat miehet kuolaa teidän tissejä ja pillukuvia. Kertoo enemmän teidän "palstamammojen" itsetunnosta kuin noiden paskapäiden persoonasta.
Eikö teille omat miehet anna tarpeeksi huomiota, kun sitä pitää Krutin kaltaisten vaimojen laiminlyövien paskojen puolelta etsiä?

Koita Krut nyt saada se oma muija haluamaan ja jos ei halua niin vittu vika on vain ja ainostaan sussa.
Ja läpän heittoko on kiellettyä?
 
No tehän olette vaan tyytyväisiä, kun kerrankin joku teistä kiinnostuu. Hyi helvetti mitä touhua. Täällä muijat on ihan ok sen suhteen, että naimisissä olevat miehet kuolaa teidän tissejä ja pillukuvia. Kertoo enemmän teidän "palstamammojen" itsetunnosta kuin noiden paskapäiden persoonasta.
Eikö teille omat miehet anna tarpeeksi huomiota, kun sitä pitää Krutin kaltaisten vaimojen laiminlyövien paskojen puolelta etsiä?

Koita Krut nyt saada se oma muija haluamaan ja jos ei halua niin vittu vika on vain ja ainostaan sussa.
Kertoo myös aika paljon susta, kun viitsit noin paljon hiekkaa vetää pilluun/esinahan alle jostain itse kuvittelemastas asiasta, jota joku sulle täysin tuntematon palstahahmo tekee tai on tekemättä.
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
snaipperi....
Mua varmasti voi syyttää vonkaamisesta.

Mä olen sinkkumies, joten kas kummaa, se on mulle ihan sallittua ja tervehenkistä.

Silti toivon, että kukaan ei ole kärsinyt asiattomasta vonkaamisestani.
Sä olet särkynyt sydän ettei susta ole enää koskaan miestä naiselle, sut on hajotettu niin palasiksi ettei sitä kokoa kukaan, siitä olen pahoillani. Olisit varmaan aikoinaan ollut hyvä mies, mutta sut on hajotettu.
 
Tietääkö se ettet ole tyytyväinen elämään hänen kansaan?
ei se voi tietää sellasta mitä ei ole olemassa

sää oot ny ulkona ku tamppoonin naru
Eli et ole koskaan kertonut, salassa vaa toimit. Vittu miten säälittävää.
Lueppa kysymyksesi uudestaan ja mieti mihin vastattiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä