en kyllä oo kertaakaan huomannu et ruutis vonkais pillua.Miksi täällä "onnellisesti" naimisissa oleva mies vonkaa pillua.
en kyllä oo kertaakaan huomannu et ruutis vonkais pillua.Miksi täällä "onnellisesti" naimisissa oleva mies vonkaa pillua.
Miksi täällä "onnellisesti" naimisissa oleva mies vonkaa pillua.
Vitun säälittävää touhua, tietääkö rouva?oot erehtyny jos luulet että mää vonkaan täällä pillua
läheppäs kiristelee sitä pipoa vaikka sinne kakkamänin ketjuun tai jotain.Vitun säälittävää touhua, tietääkö rouva?
Hei, sun aivot soitti ja kerto, että voit hakea ne sieltä minne ne unohdit.Vitun säälittävää touhua, tietääkö rouva?
No tehän olette vaan tyytyväisiä, kun kerrankin joku teistä kiinnostuu. Hyi helvetti mitä touhua. Täällä muijat on ihan ok sen suhteen, että naimisissä olevat miehet kuolaa teidän tissejä ja pillukuvia. Kertoo enemmän teidän "palstamammojen" itsetunnosta kuin noiden paskapäiden persoonasta.Jahas, tänne on eksynyt joku perskärpänen...
mun muikkeli tietää että mää en vonkaa pillua muilta ko siltäVitun säälittävää touhua, tietääkö rouva?
Tietääkö se ettet ole tyytyväinen elämään hänen kansaan?mun muikkeli tietää että mää en vonkaa pillua muilta ko siltä
ei se voi tietää sellasta mitä ei ole olemassaTietääkö se ettet ole tyytyväinen elämään hänen kansaan?
Ja läpän heittoko on kiellettyä?No tehän olette vaan tyytyväisiä, kun kerrankin joku teistä kiinnostuu. Hyi helvetti mitä touhua. Täällä muijat on ihan ok sen suhteen, että naimisissä olevat miehet kuolaa teidän tissejä ja pillukuvia. Kertoo enemmän teidän "palstamammojen" itsetunnosta kuin noiden paskapäiden persoonasta.
Eikö teille omat miehet anna tarpeeksi huomiota, kun sitä pitää Krutin kaltaisten vaimojen laiminlyövien paskojen puolelta etsiä?
Koita Krut nyt saada se oma muija haluamaan ja jos ei halua niin vittu vika on vain ja ainostaan sussa.
lähe nyt jo leijumaan muualleTietääkö se ettet ole tyytyväinen elämään hänen kansaan?
Kertoo myös aika paljon susta, kun viitsit noin paljon hiekkaa vetää pilluun/esinahan alle jostain itse kuvittelemastas asiasta, jota joku sulle täysin tuntematon palstahahmo tekee tai on tekemättä.No tehän olette vaan tyytyväisiä, kun kerrankin joku teistä kiinnostuu. Hyi helvetti mitä touhua. Täällä muijat on ihan ok sen suhteen, että naimisissä olevat miehet kuolaa teidän tissejä ja pillukuvia. Kertoo enemmän teidän "palstamammojen" itsetunnosta kuin noiden paskapäiden persoonasta.
Eikö teille omat miehet anna tarpeeksi huomiota, kun sitä pitää Krutin kaltaisten vaimojen laiminlyövien paskojen puolelta etsiä?
Koita Krut nyt saada se oma muija haluamaan ja jos ei halua niin vittu vika on vain ja ainostaan sussa.
ei se voi tietää sellasta mitä ei ole olemassa
sää oot ny ulkona ku tamppoonin naru
No sehän on selvä... meillä on tälläset sisäpiiriorgiat vähän väliä.ei vaan...kai me täällä kaikki vongataan toinen toisiltamme ja naidaan ristiin rastiin toisiamme...
Eli et ole koskaan kertonut, salassa vaa toimit. Vittu miten säälittävää.ei se voi tietää sellasta mitä ei ole olemassa
Sä olet särkynyt sydän ettei susta ole enää koskaan miestä naiselle, sut on hajotettu niin palasiksi ettei sitä kokoa kukaan, siitä olen pahoillani. Olisit varmaan aikoinaan ollut hyvä mies, mutta sut on hajotettu.Mua varmasti voi syyttää vonkaamisesta.
Mä olen sinkkumies, joten kas kummaa, se on mulle ihan sallittua ja tervehenkistä.
Silti toivon, että kukaan ei ole kärsinyt asiattomasta vonkaamisestani.
Sun itsetunto.......Kertoo myös aika paljon susta, kun viitsit noin paljon hiekkaa vetää pilluun/esinahan alle jostain itse kuvittelemastas asiasta, jota joku sulle täysin tuntematon palstahahmo tekee tai on tekemättä.
Ei tietenkäänja ketään ei muka kiinnosta tää ketju...
Tietääkö se ettet ole tyytyväinen elämään hänen kansaan?
ei se voi tietää sellasta mitä ei ole olemassa
Lueppa kysymyksesi uudestaan ja mieti mihin vastattiin.Eli et ole koskaan kertonut, salassa vaa toimit. Vittu miten säälittävää.
tunnustan, että en ole kertonut muijalle että en käy 2+lla vonkaamassa pillua, en myöskään ole kertonut että en vonkaa myöskään facessa taikka muuallakaan somessaEli et ole koskaan kertonut, salassa vaa toimit. Vittu miten säälittävää.
Miksi et ota eroa jos muiden pillut ja tissit kiinnostaa?tunnustan, että en ole kertonut muijalle että en käy 2+lla vonkaamassa pillua, en myöskään ole kertonut että en vonkaa myöskään facessa taikka muuallakaan somessa
se tietää sen ilmankin