Boobabe
Meinsasin tänään juoda kaakaota mutta maito on vähissä.Kaakaota, van Houten lämpimällä maidolla
Meinsasin tänään juoda kaakaota mutta maito on vähissä.Kaakaota, van Houten lämpimällä maidolla
Höpö.No, aivan varmasti. Tällainen heikko rääpäle kuin minä, säälistä auttelee
Kyllä kun tulee vastaan nainen joka iskee.AK, kyllä kilteille ja pokaustaisottomille miehille löytyy ottajansa.
Ei olekaan mutta poika on kiltti ja herrasmies. Kusipää miehiä minäkin tunnen ja poika ei ole sinnepäinkään. Sellaisia kusipää ihmisiä en jaksa oli ne sitten naisia tai miehiä,sillä ei ole väliä.Se ei ole ihmisestä kiinni. Kukaan ei tosta vaan voi päättää olevansa kiltti tai kusipää.
Mun nurkkabaarissani on muutama ihan täys kusipää. Miespuoliset kusipäät mä tunnistan yhdellä vilkaisulla. Heillä on aina nainen kainalossa, mut harvoin sama. Naispuolisiin kusipäihin tutkani ei toimi, koska olen mies.
Kiltiltä jos puuttuu semmoiset pikkuseikat kuin charmi ja pokaustaidot, niin saa olla kiltti ihan ittekseen.
Mä tuon sulle, oota vähänMeinsasin tänään juoda kaakaota mutta maito on vähissä.
KiitosMä tuon sulle, oota vähän
Juo niitä mihin lisätään vain lämmin vesi,ei tarvi maitoa.Meinsasin tänään juoda kaakaota mutta maito on vähissä.
paskapuhettaAK, kyllä kilteille ja pokaustaidottomille miehille löytyy ottajansa.
Oikeesti oon bulgarialainen moukarinheittäjä. Mies on pieni ruikuli, jota iltaisin pyörittelen toisella kädelläHöpö.
Pitää olla maitoa muuten ei ole hyvää.Juo niitä mihin lisätään vain lämmin vesi,ei tarvi maitoa.
Osoite???AK, kyllä kilteille ja pokaustaisottomille miehille löytyy ottajansa.
Täällä, mutta slotti on varattu.Osoite???
Niissä on maito siinä jauheessa.tavallaan.Pitää olla maitoa muuten ei ole hyvää.
Mulla on ollut van houtenia ja aina laittanut maitoa.Niissä on maito siinä jauheessa.tavallaan.
van houtenin reilun kaupan kaakao on hyvää,siihen lisätään vaan vesi mut on hyvää.
Samiksii halaaMulla on ollut van houtenia ja aina laittanut maitoa.
En muuten tienny puhuvani pojasta???Ei olekaan mutta poika on kiltti ja herrasmies. Kusipää miehiä minäkin tunnen ja poika ei ole sinnepäinkään. Sellaisia kusipää ihmisiä en jaksa oli ne sitten naisia tai miehiä,sillä ei ole väliä.
Muuhun ajatteluun olen liian väsynyt .Totesin vain asiani pojasta ja sitä mitä mieltä olen.
Joten täydellisessäkin naisessa on aina parisataa grammaa paskaa.Täällä, mutta slotti on varattu.
Just meni synkäksi ja etäinen jyrinä kuuluu. Sähkölaitteet irti.Hyy mikä ukkonen, paukkuu ja räiskyy ja vettä tulee ku tuutista. Ja töihin pitäs
Meissä kaikissa on puutteemme ja en aio kommentoida tuohon mielikuvaan mitään kaksimielistäJoten täydellisessäkin naisessa on aina parisataa grammaa paskaa.
no tartuin siihen vaan kun poika sano olevansa kiltti jne...ja totesin et niin on että pysyis jatkossakin. sit sä rupesit puhuu kusipäistä.en mä ajatellut et puhuisit pojasta.niinkuin et puhunutkaan.En muuten tienny puhuvani pojasta???