Mulla on niitä yksittäis pakkauksia joissa se jauhe ,ei niihin kuulu lisätä maitoa vain vesi. Se on oikeesti hyvää,mäkään en muita tykkää juoda ilman maitoa.Mulla on ollut van houtenia ja aina laittanut maitoa.
Mä tiedän sen nenänpäästä ja sormista -jos nekin ovat viileät, on kylmä.Mistä tietää paleleeko varpaat kylmästä säästä vai siitä ettei veri kierrä?
Myö oltiin tuolla ulkosalla alamittaisen kanssa kun sade alkoi. Ja niin kaukana kotoa ettei ollut mitään mahdollisuutta selvitä kuivin jaloin kotiin. Päätimme järjestää siis juoksukisat ulkona. Kolmeenkin kertaan . Oltiin aivan litimärkiä alusvaatteita myöten .Hyy mikä ukkonen, paukkuu ja räiskyy ja vettä tulee ku tuutista. Ja töihin pitäs
millane kone tuliMeille tuli uusi työkone. sillä kun päivän ajelee, tuntuu kotimatkalla Volvo ihan pikkupikkuriikkiseltä.
Mee tonne mun paikalliseen. Joskus joku brunette juttelee hiljaisillekin miehille. Tiedä vaikka olis kiva nainen.Osoite???
mulla on nenä ja sormet lämpimät mut varpaat tuntuu kylmiltä. tai johtuuko siitä et on ikkuna auki ja kylmä tuuli puhaltaa sisälle. tosin sit käsivarretkin palelis ja nyt ne ei palele vaikka yleensä olen vilukissa.Mä tiedän sen nenänpäästä ja sormista -jos nekin ovat viileät, on kylmä.
Mä en voi olla ilman sukkia kuin äärimmäisellä helteellä. Naisilla hormonaalinen juttu, kyllä sulla jaloissa veri kiertää.mulla on nenä ja sormet lämpimät mut varpaat tuntuu kylmiltä. tai johtuuko siitä et on ikkuna auki ja kylmä tuuli puhaltaa sisälle. tosin sit käsivarretkin palelis ja nyt ne ei palele vaikka yleensä olen vilukissa.
Tuntuuko poltetta rintalastan kohdalla?Onkohan mulla närästystä.
Meillä on suvussa näitä jalkavikasia niin kokoajan pelko että nyt mulle on tullut kans. Ja olenkin käynyt lekurilla asian suhteen mutta ei se rauhottanut mieltä...Mä en voi olla ilman sukkia kuin äärimmäisellä helteellä. Naisilla hormonaalinen juttu, kyllä sulla jaloissa veri kiertää.
Mikä jalkavika heillä on?Meillä on suvussa näitä jalkavikasia niin kokoajan pelko että nyt mulle on tullut kans. Ja olenkin käynyt lekurilla asian suhteen mutta ei se rauhottanut mieltä...
Joku paha tunne. Otin rennien. Sängyssä makaaminen ei kai tee hyvää. Mutku on paha olo.Tuntuuko poltetta rintalastan kohdalla?
HalaaJoku paha tunne. Otin rennien. Sängyssä makaaminen ei kai tee hyvää. Mutku on paha olo.
Mä olen niin ujo, että mä en uskalla.Mee tonne mun paikalliseen. Joskus joku brunette juttelee hiljaisillekin miehille. Tiedä vaikka olis kiva nainen.
Jos ne oli käyny kengurutankilla. Sieltä saa pomppubensaa.Kaikkea sitä oppii.
Tos parvekkeella kun käy röökillä, niin äkkiä hoksii, että tos kadulla on erittäin tehokas hidastetöyssy. Paikalliset tietävät. Bussikuskit tietävät. Taksit tietävät. Öiset pillurallaajat tietävät. Kaikki käytännössä pysähtyvät tossa.
Mut poliisi ei tiennyt.
Milloin olette viimeksi nähneet pomppivan poliisiauton?
Mikäs sun paikallinen on? Lähetän naisen sinne viikonloppuna.Mä olen niin ujo, että mä en uskalla.
liekkö ollu kuskina se poliisi joka osaa kirjoittaaKaikkea sitä oppii.
Tos parvekkeella kun käy röökillä, niin äkkiä hoksii, että tos kadulla on erittäin tehokas hidastetöyssy. Paikalliset tietävät. Bussikuskit tietävät. Taksit tietävät. Öiset pillurallaajat tietävät. Kaikki käytännössä pysähtyvät tossa.
Mut poliisi ei tiennyt.
Milloin olette viimeksi nähneet pomppivan poliisiauton?
Aina kannattaa kokeillaTerkkusii saunasta ja sateista kesäiltaa ...
Meillä on jälleen menot ylimmillään, voi jestas noita räkättäjiä ...saunotin ekaks nää villi- ipanat ja sen jälkeen menin ite nollaamaan...vaan annas olla, kun ite tulen pois, niin täällähän on jytäämiset ja riekkumiset kohdallaan ...hikipäisiä ipanoita
Mitä luulette, kun mä laitan niille jätskii marjoilla nessun alle, niin tasoittuskohan meillä nyt nämä iltawillit...
En o vaan itte paikalla kun olen toisaalla hauvelivahtina...Mikäs sun paikallinen on? Lähetän naisen sinne viikonloppuna.