The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hyy mikä ukkonen, paukkuu ja räiskyy ja vettä tulee ku tuutista. Ja töihin pitäs :confused:
Myö oltiin tuolla ulkosalla alamittaisen kanssa kun sade alkoi. Ja niin kaukana kotoa ettei ollut mitään mahdollisuutta selvitä kuivin jaloin kotiin. Päätimme järjestää siis juoksukisat ulkona. Kolmeenkin kertaan :LOL:. Oltiin aivan litimärkiä alusvaatteita myöten :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:.
 
Viimeksi muokattu:
mulla on nenä ja sormet lämpimät mut varpaat tuntuu kylmiltä. tai johtuuko siitä et on ikkuna auki ja kylmä tuuli puhaltaa sisälle. tosin sit käsivarretkin palelis ja nyt ne ei palele vaikka yleensä olen vilukissa.
Mä en voi olla ilman sukkia kuin äärimmäisellä helteellä. Naisilla hormonaalinen juttu, kyllä sulla jaloissa veri kiertää.
 
Kaikkea sitä oppii.
Tos parvekkeella kun käy röökillä, niin äkkiä hoksii, että tos kadulla on erittäin tehokas hidastetöyssy. Paikalliset tietävät. Bussikuskit tietävät. Taksit tietävät. Öiset pillurallaajat tietävät. Kaikki käytännössä pysähtyvät tossa.

Mut poliisi ei tiennyt.

Milloin olette viimeksi nähneet pomppivan poliisiauton?
 
Kaikkea sitä oppii.
Tos parvekkeella kun käy röökillä, niin äkkiä hoksii, että tos kadulla on erittäin tehokas hidastetöyssy. Paikalliset tietävät. Bussikuskit tietävät. Taksit tietävät. Öiset pillurallaajat tietävät. Kaikki käytännössä pysähtyvät tossa.

Mut poliisi ei tiennyt.

Milloin olette viimeksi nähneet pomppivan poliisiauton?
Jos ne oli käyny kengurutankilla. Sieltä saa pomppubensaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Kaikkea sitä oppii.
Tos parvekkeella kun käy röökillä, niin äkkiä hoksii, että tos kadulla on erittäin tehokas hidastetöyssy. Paikalliset tietävät. Bussikuskit tietävät. Taksit tietävät. Öiset pillurallaajat tietävät. Kaikki käytännössä pysähtyvät tossa.

Mut poliisi ei tiennyt.

Milloin olette viimeksi nähneet pomppivan poliisiauton?
liekkö ollu kuskina se poliisi joka osaa kirjoittaa

näkee kyynärän päähän
 
Terkkusii saunasta ja sateista kesäiltaa :)...

Meillä on jälleen menot ylimmillään, voi jestas noita räkättäjiä :D...saunotin ekaks nää villi- ipanat ja sen jälkeen menin ite nollaamaan...vaan annas olla, kun ite tulen pois, niin täällähän on jytäämiset ja riekkumiset kohdallaan :D...hikipäisiä ipanoita :D

Mitä luulette, kun mä laitan niille jätskii marjoilla nessun alle, niin tasoittuskohan meillä nyt nämä iltawillit:rolleyes::D...
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Terkkusii saunasta ja sateista kesäiltaa :)...

Meillä on jälleen menot ylimmillään, voi jestas noita räkättäjiä :D...saunotin ekaks nää villi- ipanat ja sen jälkeen menin ite nollaamaan...vaan annas olla, kun ite tulen pois, niin täällähän on jytäämiset ja riekkumiset kohdallaan :D...hikipäisiä ipanoita :D

Mitä luulette, kun mä laitan niille jätskii marjoilla nessun alle, niin tasoittuskohan meillä nyt nämä iltawillit:rolleyes::D...
Aina kannattaa kokeilla (y)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä