The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi luoja, että voi ottaa päähän.

Tässä pihapiirissä on paljon lapsia ja nyt tää yks poika onkin sitte päättäny alkaa päällepäsmäriksi, enkä tiedä mikä ihme siinä on, mutta aina meidän nurimmainen jää ulos leikeistä, nytteki tuli taas parkuen sisälle, ku toiset ei leiki hänen kanssaan, sitte ku menin kysymään veljeltään, että mikä mättää niin tää X ei haluu et J leikkii heidän kanssaan. En kauheesti viitti toisten lapsia komennella, kun en haluu vihaisia mammoja niskaani, mutta omaani sitte komensin, että joko ottaa veljen leikkiinsä mukaan, tai sitte tulee sisälle, vastauksena oli, että muttako X ei halua J:tä leikkiin. Tiukkana natsimutsina sitte kerroin, että mulle on ihan sama, jollei muut halua leikkiä J:n kanssa, mutta sä et veljeäs yksin jätä, että leikit hänen kanssaa, tai sitte tuut sisälle. Niin ja kovaan ääneen kyselin, että nää muutkin kuulee, että miltähän se itestä tuntuis jos jätettäis aina yksin, ulkopuolelle leikeistä.
Mä pidin jöötä tänään kolmen perheen mukuloille, kun ei yhteisleikki sujunut. Yhden pomottelijan meinasin lähettää kotiin. Jos ei suju leikit ilman jatkuvaa määräily ja komentelua (ei saa puhua, jos pomoneiti ei anna lupaa), niin saa kohta leikkiä yksin. Samoin pidän oman mukulan ruodussa. Sanoin tämän myös ääneen.
 
Viimeksi muokattu:
Juu :geek: aloittaminen ällöttää, mutta kyllä mä tästä vauhtiin pääsen. Vasta toinen lomapäivä menossa. Tällä hetkellä vaan sen verran laiskottaa, että keittiön vetolaatikoiden siivouskin tuntuu vetovoimaisemmalta hommalta. Maalattavaa on sen verran kirjahyllyn lisäksi, että hyvä jos saan valmiiksi lomalla.
Noh, onhan sulla aikaa ja pitähään nyt loma aloittaa kevyesti :D
Ja teet sen mitä ehdit etkä ota stressiä :)

Ehkä mr toffeekin innostuu auttamaan maalausjutuissa.
 
:)
Hymy sille että oot kiltti...ole jatkossakin,älä muutu vaikka olis kuinka raadollista.
Se ei ole ihmisestä kiinni. Kukaan ei tosta vaan voi päättää olevansa kiltti tai kusipää.

Mun nurkkabaarissani on muutama ihan täys kusipää. Miespuoliset kusipäät mä tunnistan yhdellä vilkaisulla. Heillä on aina nainen kainalossa, mut harvoin sama. Naispuolisiin kusipäihin tutkani ei toimi, koska olen mies.

Kiltiltä jos puuttuu semmoiset pikkuseikat kuin charmi ja pokaustaidot, niin saa olla kiltti ihan ittekseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä