- arvaa vaan, kirvahtiko mun suusta ulos taas jotain sulosointuja ....ja kun noilla on semmoset ihan törkeet tykit, siis todella isot vesipyssyt joihin näemmä mahtuu sen saavillisen verran vettä, koskapa ovat meikäläisen onnistuneet kastelemaan niiin sujuvasti ihan muutamalla osumalla....että joo-o, meillä on niin tää elämisen meiniki kohdillaan
..mä en ainakaan saa tota auki, mulla kone huutaa kovin pahasti avatessani, joten....varmaan vinkeetä
se tuli itellekkin ekana empä oo koskaan ollu suomessa majataloissa yötä..mä en ainakaan saa tota auki, mulla kone huutaa kovin pahasti avatessani, joten....varmaan vinkeetä
..että urakalla sitten elämyksiä ja kokemuksiase tuli itellekkin ekana empä oo koskaan ollu suomessa majataloissa yötä
Saattoihan tietysti jotain ulos päästä- arvaa vaan, kirvahtiko mun suusta ulos taas jotain sulosointuja ....ja kun noilla on semmoset ihan törkeet tykit, siis todella isot vesipyssyt joihin näemmä mahtuu sen saavillisen verran vettä, koskapa ovat meikäläisen onnistuneet kastelemaan niiin sujuvasti ihan muutamalla osumalla....että joo-o, meillä on niin tää elämisen meiniki kohdillaan
Onneksi nää naapurit on ihania <3!
Oho, äkkisiltään tosi kivan oloinen ...
Todellakin jotain ....Saattoihan tietysti jotain ulos päästä
Hyvät naapurit on iso juttu
mut olisko loppu sellanen et mitä sieltä löytyy ni sinne menis sillain ku ite ei tykkää et ennakkoon sinne ja tänne ku jos onkin jotain kivaa siinä välillä ni potuttais keskenlähteeOho, äkkisiltään tosi kivan oloinen ...
mut olisko loppu sellanen et mitä sieltä löytyy ni sinne menis sillain ku ite ei tykkää et ennakkoon sinne ja tänne ku jos onkin jotain kivaa siinä välillä ni potuttais keskenlähtee
joo mua alko jännittää jo uppo oudossa kaupungissa toisaalta sillon kaikki on uutta ja jännää i feel exited...mmm...katellaan ...ja parastahan se meneminen on just sitä, että avoimin mielin ja mitä tulee silmien eteen tyylillä , ei mitään tarkkoja suunnitelmia
...että hattaraa pukkaa...joo mua alko jännittää jo uppo oudossa kaupungissa toisaalta sillon kaikki on uutta ja jännää i feel exited
päivämäärää ootelessa ni vois varaa vaikka niis mä oon ihan schaisse
Perhosia vatsassajoo mua alko jännittää jo uppo oudossa kaupungissa toisaalta sillon kaikki on uutta ja jännää i feel exited
päivämäärää ootelessa ni vois varaa vaikka niis mä oon ihan schaisse
joo mä huomasin samaa mut ihan outo juttu oli mulle tuola oli et jos saapumispäivänä varaa ni minus 30 pros nooh nyt meen nokostelee tybyn seuraks nähdään....että hattaraa pukkaa...
Eikö niitä ole semmosia last minute- varauksiakin...mutta siinä tietty oma riskikutinansa...joo, katellaan ...
Makoisia päikkäreitä, nähdäänjoo mä huomasin samaa mut ihan outo juttu oli mulle tuola oli et jos saapumispäivänä varaa ni minus 30 pros nooh nyt meen nokostelee tybyn seuraks nähdään.
Johan se sua paiskoo ympäri maita ja mantuja ...toivottavasti kyseessä kuitenkin rentoa lomailuvisiittiä (vaikkakin pikaista)prkl, joudun lähtee huomenna isolle kirkolle eli tsadiin yön yli reissulle
saa ilmoittautua käyttämään mua jollain terssilla
prkl, joudun lähtee huomenna isolle kirkolle eli tsadiin yön yli reissulle
Tuu tänne.prkl, joudun lähtee huomenna isolle kirkolle eli tsadiin yön yli reissulle
Monella oli tänään ongelmia päästä tänne.Minä olen aamun miettinyt mitä pahaa tuli tehtyä kun kirjautuminen palstalle oli estetty tästä ip osoitteesta... Wuhuu! Im a bad ass! (en vaan tiedä miksi), mutta asia nyttemmin korjaantunut..