The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:D - että saattaapi olla hellettä tai sitten saattaapi olla olemati!

No sais se nyt sen verran tässä hehkutella, että pääsis uiaan ja rantsuun ja polskimaan ja roiskimaan ja viettämään kunnon kesäpäivää veden äärellä :). Tästä tule muuten mitään, jos ei pääse uimaan....mä saan sitten väistellä näitä vesipyssysankareita täällä joka päivä :D
Jos nyt edes nuo pari päivää olis tähän väliin että tosiaan vois rannallekin mennä :)
 
:oops:...toi oli sarjassamme mun todella heikkoa pilke silmäkulmassa- veistelyä...eli joo, olihan toi aikatavalla takertuvaista ja hyvin erikoista ja sitä creepyä..annapa toisen siellä nyt ryömiä ihatuksenkurimuksentuskassaan, pistä silmät kiinni jatkossa moisten ilmoituksien ilmaantuessa...
Aijaa, mää sit tulkisin sen vaan väärin väsyneenä ja kiukuspäissäni :D Sori. Hitsin fb ko siellä tulee nykyään ilmoitus kellonajasta kun viesti on luettu. Taidan jättää avaamatta kaikki vastedes. Ton hiusviestin jälkeen tuli jotai angstiviestejä ko en heti vastannu. Herrasiunaa mikä friikkimagneetti mää oon :eek:
 
Aijaa, mää sit tulkisin sen vaan väärin väsyneenä ja kiukuspäissäni :D Sori. Hitsin fb ko siellä tulee nykyään ilmoitus kellonajasta kun viesti on luettu. Taidan jättää avaamatta kaikki vastedes. Ton hiusviestin jälkeen tuli jotai angstiviestejä ko en heti vastannu. Herrasiunaa mikä friikkimagneetti mää oon :eek:
Eikä kun mä oon huono :D....mutta anna toisen olla siellä oloissansa, ja vallankin joissain angstiviesteissänsä...huhhuh...
 
Sama juttu. Kyselleet jo rannalle :)
Eilen, kun täällä meni elo ihan älyttömäksi vesipyssyriekkumiseksi, niin tossa jo ikään kuin päätettiin että perjantaina mennään ja korkataan ranta vaikka väkisin :). Silloin ois luvattu kivaa lämmintä ilmaa, ja mä nyt pidän kiinni tosta isosti, joten - veteen sitten ja mars! Sitä paitti tää näitten pyssysota on ihan mahdotonta, meillä on märkiä tyyliin hetken ehdin pitää päälläni - vaatteita kuivumassa vinojono tuolla tuulessa, joten...:D
 
vierailijaaaa
Ai tiiänkö mä mitä :D....mulla muuten sivutkin tökkii, että kestää miljoona vuotta päivittää...hmps...ai Tykkimäkeen oot menossa riekkumaan karuselliin :)...siinä muuten saakin ensalkuun kunnon vauhdit, melkein kuin juoksis pilvissä :)...ihan jees :)
oonhan mä siellä joskus ihan skidinä ollukkin karavaanarin mukana toki se ukko oli juoppo ja jossain vaiheessa omat lapset meitsi ja lasten äidit lennettiin pihalle ja junalla bäk to stadi..

jootykkimäelle katoku sovittiin treffeistä et tavataan kaupungissa missä kumpikaan käynny koskaan mut mites loviisa? sinne ei juna mee mut siel en oo koskaan käynny:)

ootko sä ku muistelin et oot idästä päin? onko muuten sellanen sopiva asu musta kauluspaita violetit housut ja ruskeet nahka kengät? silinteri hattu jos löytyy?
jos vähän sellanen vanhan ajan aatelis teema?
 
Eilen, kun täällä meni elo ihan älyttömäksi vesipyssyriekkumiseksi, niin tossa jo ikään kuin päätettiin että perjantaina mennään ja korkataan ranta vaikka väkisin :). Silloin ois luvattu kivaa lämmintä ilmaa, ja mä nyt pidän kiinni tosta isosti, joten - veteen sitten ja mars! Sitä paitti tää näitten pyssysota on ihan mahdotonta, meillä on märkiä tyyliin hetken ehdin pitää päälläni - vaatteita kuivumassa vinojono tuolla tuulessa, joten...:D
Täälläkin lapset ennusteita katselleet ja hehkuttaneet kuin lämmintä perjantaina on :D

Kyllähän tuossa leikissä vaatteet märiksi piankin saa :)
 
oonhan mä siellä joskus ihan skidinä ollukkin karavaanarin mukana toki se ukko oli juoppo ja jossain vaiheessa omat lapset meitsi ja lasten äidit lennettiin pihalle ja junalla bäk to stadi..

jootykkimäelle katoku sovittiin treffeistä et tavataan kaupungissa missä kumpikaan käynny koskaan mut mites loviisa? sinne ei juna mee mut siel en oo koskaan käynny:)

ootko sä ku muistelin et oot idästä päin? onko muuten sellanen sopiva asu musta kauluspaita violetit housut ja ruskeet nahka kengät? silinteri hattu jos löytyy?
jos vähän sellanen vanhan ajan aatelis teema?
:eek: - että sellainen Tykkimäkireissu sitten...oho...

Loviisasta mä en tiiä mitn eli ois mulle semmonen ummikkohärötyspaikka :D...mutta eiköhän sinne tiet kuitenkin vie jos ei junaset :)

Mä olin sieltä jumalanseläntakaa :D...:D- vai vielä silinterihattua...mmm..Loviisaan jotenkin vois sopiakin...siihen sitten joku päivänvarjoa kivasti pyörittelevä daaminen hulmuhelmaisen hamosen kans, niin...ei huonoo ehkä :)
 
Täälläkin lapset ennusteita katselleet ja hehkuttaneet kuin lämmintä perjantaina on :D

Kyllähän tuossa leikissä vaatteet märiksi piankin saa :)
...tossa leikissä saa tiitäkö niin koko seutukunnan märäksi :D...sohlasivat eilettäin avonaisesta parvekkeen ovestakin sisään ja varmaan ihan kattomalla pojat kattoivat, että milloin siitä satun ohi menemään koska tähtäyssilmä oli enemmän kuin kohdillansa :D
 
vierailijaaaa
:eek: - että sellainen Tykkimäkireissu sitten...oho...

Loviisasta mä en tiiä mitn eli ois mulle semmonen ummikkohärötyspaikka :D...mutta eiköhän sinne tiet kuitenkin vie jos ei junaset :)

Mä olin sieltä jumalanseläntakaa :D...:D- vai vielä silinterihattua...mmm..Loviisaan jotenkin vois sopiakin...siihen sitten joku päivänvarjoa kivasti pyörittelevä daaminen hulmuhelmaisen hamosen kans, niin...ei huonoo ehkä :)
muuten niimpä loviisaan siitä tulekin mieleen että jengi pukeutuu hienosti meneehän sinne bussei täytyypä tsiigailla mitä kaupunki tarjoo onko se ok ottaa kädestä kiinni ja halaa ku ekaa kertaa näkee vai miten ite kokisit asian?

loviisa it is kuullostaa hyvälle :)
 
muuten niimpä loviisaan siitä tulekin mieleen että jengi pukeutuu hienosti meneehän sinne bussei täytyypä tsiigailla mitä kaupunki tarjoo onko se ok ottaa kädestä kiinni ja halaa ku ekaa kertaa näkee vai miten ite kokisit asian?

loviisa it is kuullostaa hyvälle :)
Riippuu varmaan tyypistä :) - mutta mä kun oon tämmönen:oops:, niin jos se tuntuu siltä, niin halaaminen tulee luontevasti omalla painollansa ja muut siinä sivussa :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä