The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uneton yö ja vissiin kaks seuraavaakin.

Miten ihminen voi olla näin tyhmä? (mis se päänhakkausseinähymiö viipyy)
Oli asioita hoidettavana kotosalla joten kävin niitä hoitamassa. Palasin takaisin tänne hauvelihoitolaan klo 23 ja iltalenkki hauvelin mielestä pari tuntia myöhässä.
En jaksanut lähteä tyhjään koirapuistoon asti vaan tuumin, et ulkoilu takametsän kävelypoluilla olis nyt passeli. Nii olikin. Kunnes sain kuningasidean. Voisin päästää koiran vapaaksi. Kun se tottelee käskyjäni ja kulkee kiltisti vierelläni. Toimi.

Paitti kun oli aika lähteä takaisin. Sanoin "tänne". Oli jo käden ulottuvilla... VITTU! Rusakko! Ja toi on jäniskoira.

Koitahan puolenyön pimeydessä saada kiinni gepardinopeuksinen jahdin makuun päässyt jahtikoira keskellä ei- mitään.

Tunti meni, kunnes sadan metrin päästä kuului vieno naisääni sanoen täällä ja kiinni. En ole ennen nähnyt suojelusenkeliä, mutta nytpähän tiedän mimmoiselta näyttävät.

Pumppu hakkaa vieläkin miljoonaa. Mun vastuulle jätetty hauveli ja mä mokaan noin pahasti. En omaa mokaamistani, mut täs on silti liikennettä lähistöllä, eikä rusakon perässä juokseva hauveli semmoiseen osaa keskittyä. Toi kyl löytää minut milloin päättää jahdin loppuneen, mut kun se jahti voi päättyä keskelle moottoritietä.

Tänne tarvitaan semmoinen - lyön itseäni lekalla päähän ja lujaa- hymiö.
 
Huomenta ja yötä.

Toinenkin yö selvitetty kunnialla. Jouduinki heti tositoimiin, ekat kaks tuntia meni kauheessa paniikissa eikä mistään oikee tullu mitään, mut sit mä rsuhottelin itteäni et kyl sä osaat teet omaa tahtii ja painajan ois parempi hyväksyä se. Ja kaikki meni loistavasti, sekoitin yön aikana väriä varmaan enemmän mitä oon koskaan sekoittanut ja siihe alko löytyy sellanen tatsiki jo :) ny hyvin mielin nukkuu ko on vähä viileempääki. Silläkin uhalla et hyttysten vallankumous tulee niin laitan ikkunan auki.
 
Huomenta ja yötä.

Toinenkin yö selvitetty kunnialla. Jouduinki heti tositoimiin, ekat kaks tuntia meni kauheessa paniikissa eikä mistään oikee tullu mitään, mut sit mä rsuhottelin itteäni et kyl sä osaat teet omaa tahtii ja painajan ois parempi hyväksyä se. Ja kaikki meni loistavasti, sekoitin yön aikana väriä varmaan enemmän mitä oon koskaan sekoittanut ja siihe alko löytyy sellanen tatsiki jo :) ny hyvin mielin nukkuu ko on vähä viileempääki. Silläkin uhalla et hyttysten vallankumous tulee niin laitan ikkunan auki.
Olet vissiin painossa töissä? Ei tartte vastata, tää on retorinen kysymys.
Tossakin hommassa kait pätee se vanha timpurin ohje, et mittaa kahdesti mut sahaa kerran.

Nois väreissä yks iso poju mulle aikanaan sanoi, et normaalisti ihminen erottaa suurinpiirtein sinisen punaisesta, mut koulittu silmä erottaa tuhat eri valkoista.

Itte erotan punaisen vihreästä jos kyse on liikennevaloista.
 
Huomenta! Voi aurinko, miksi minut hylkäsit??? :cry:

AaKoo, loppu hyvin kaikki hyvin. Älä tao itseäsi moukarilla, nythän tiedät seuraavan kerran päästää haukun vasta koirapuistossa irti (y)
 
Mmmmissä se lutunen ja ihana on..? Musta toi on creepyä, ja siihen nähden et ollaan tavattu vaan paro kertaa nii aika... säälittävääkin toisaalta. En tiiä mitä tohonkin ny edes vastais.
:oops:...toi oli sarjassamme mun todella heikkoa pilke silmäkulmassa- veistelyä...eli joo, olihan toi aikatavalla takertuvaista ja hyvin erikoista ja sitä creepyä..annapa toisen siellä nyt ryömiä ihatuksenkurimuksentuskassaan, pistä silmät kiinni jatkossa moisten ilmoituksien ilmaantuessa...
 
AaKoo....eläpä nyt ihan mahdottomuuksiin siellä enää itteäs ruoski ja viuhdo, tilanne on onneksi jo eilistä päivää ja siten takanapäin ja hauva oikeassa osoitteessa oikealla hoitajalla :). Säikäytti ja huoletti varmasti aikanaan mutta onneksipa sattui naisääninen enkuli olemaan paikalla...ettei ollut pepille mitään sukua missään muodossa?...

Ja yhtään ei kannata lähteä jossittelemaan, että mitä ois voinut tapahtua....koskapa ei tapahtunut mitään :). Pieni pyrähdys, koiran palautus ja kotiin meno. Iltalenkki hiukan vauhdikkaammin. Molemmat olette siellä ehjinä ja se on hyvä se :)
 
Huomenta ja yötä.

Toinenkin yö selvitetty kunnialla. Jouduinki heti tositoimiin, ekat kaks tuntia meni kauheessa paniikissa eikä mistään oikee tullu mitään, mut sit mä rsuhottelin itteäni et kyl sä osaat teet omaa tahtii ja painajan ois parempi hyväksyä se. Ja kaikki meni loistavasti, sekoitin yön aikana väriä varmaan enemmän mitä oon koskaan sekoittanut ja siihe alko löytyy sellanen tatsiki jo :) ny hyvin mielin nukkuu ko on vähä viileempääki. Silläkin uhalla et hyttysten vallankumous tulee niin laitan ikkunan auki.
Toihan oli ihan loistava yö sulle :)! Siis siinä mielessä että ensinnäkin oli oikeesti tekemistä eli aika varmasti meni sukkelasti. Plus vielä se, että tuli isosti tilannetta josta otit ylivoimaisen niskaotteen voitokkaasti!! Jatkossa mikään ei ole tuolla saralla siis mahdotonta vaan - sä osaat, hoidat ja handlaat asian :). Arvaapas vaan kellä siellä kasvoi itseluottamaus- ja varmuus omasta osaamisesta ja ammattitaidosta hurjasti? Onneks olkoon atm :) - ja todella leveellä hymyllä seuraavaa työvuoroa kohti.
 
Huomenta, huonoa sellaista. En ole vieläkään nukkunut kunnolla, ties kuinka mones yö menossa. Viime yön saldo viisi tuntia. PikkuToffee halusi herätä heti kuuden jälkeen, arg. Pakkaan sen miehen mukaan töihin. Sitten kesti tänne tulokin, ip-psoitteesi on porttiestetty, pah.
 
Huomenta, huonoa sellaista. En ole vieläkään nukkunut kunnolla, ties kuinka mones yö menossa. Viime yön saldo viisi tuntia. PikkuToffee halusi herätä heti kuuden jälkeen, arg. Pakkaan sen miehen mukaan töihin. Sitten kesti tänne tulokin, ip-psoitteesi on porttiestetty, pah.
Huomenta *halaa*..yritähän ottaa siellä hitaan rauhallista aamua pikkutoffosen kanssa..ja päikkäritkin tänään jos suinkin mahdollista...kyllä tämä päivä tästä suttaantuu...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä