Huomenta!
Ihania vauvauutisia täällä
Onnea
Zeni ja nelli! Ja ihanaa, että saitte Zeni tytön yllätysvierailulle kotiin <3
Päivittelinsyntyneet listaan ja jään odottamaan seuraavia
Tsemppiä
crea, kaalimaankakara ja piiper!
Pajunkissa mä olen kans ymmärtänyt, että TAYS:ssa ei paljoa käynnistellä mutta sen saa kyllä kinuttua kun vaan ottaa asiakseen. Tuttu oli vetänyt semmoisen ärrimurrit loppuraskaudessa, että olivat antaneet sille käynnistysajan
An79 Hui mikä tilanne! Onneksi kaikki on kuitenkin hyvin. Mä kaaduin esikoisen raskaudessa aika pahoin mahalleni/kyljelleni ja toki olin just silloin tunnin venematkan päässä rannikosta, joskin Helsingin edustalla. Kyllä kuumotti jäädä kuulostelemaan oloja, kun soitin synnärille ja kysyin että mitä ihmettä mä teen kun ainoa mahdollisuus päästä maihin on vesitaksi (jolla olis mennyt se 2 tuntia, kun sen ois pitänyt ensin tulla sinne saareen) tai joku pelastuslaitoksen väline. Onneksi mitään ei käynyt..
Reissuista Me oltiin nyt juhannus vielä kylpylässä, mutta tän jälkeen taidetaan pitäytyä visusti lähimaisemissa. Mua himottais käsityömatka Tallinnaan ihan kauheasti, mutta ei oo kyllä mitään mieltä enää lähteä kun lähikauppakeskukseen käveleminen on liian raskas toimitus
Mansikkamaalle oon luvannut esikoisen kanssa mennä ja sen lisäksi kalenterissa olis yhdet polttarit ja reissu maalle mun äidin luokse.
(.)
Tänään on äitipolireissu ja joudun mennä yksin kun mies jaa lapsen kanssa kotiin. Yhyy. Puhelimeen tein muistilistan, että muistan kysyä kaiken tarpeellisen
Aloitin tällä viikolla vähentämään metformiinia ja ainakaan vielä se ei ole näkynyt arvoissa huonontavasti. Itseasiassa ensimmäisen vähennyspäivän jälkeen aamuarvo oli parempi kuin koskaan...Noh, katsotaan mitä tää tekee nyt sit. Lottokupongilla tuntuu tää mun radi etenevän.
Vähän hirvittää tän päivän ultrauksen tulos, koska vaikka oon saanut ihan priimoja arvoja lappuihin, niin silti on tullut silloin tällöion syötyä vähän mitä sattuu. Entäs jos tuo painaakin jo jonkun 3.5 kiloa ja 4 viikkoa pitäis vielä selvitä?! Mä en siis rehellisesti halua käynnistykseen, mutta en mä kyllä mitään 4,5 kiloistakaan halua pungeta ulos. Tai ainakin ois erilainen kokemus kun esikoinen painoi sen 2870g...
Muuten täällä ei ole tosiaan mitään oloja minkä perusteella sanoisin synnytyksen lähestyvän. Alapää on kokoajan märkänä, mutta se tuntuu enemmän valkovuodolta kuin muulta.
Hyvää keskiviikkoa kaikille!
Anskutin ja Muikku 35+6