Lempeitä unikuvia TiiBiille ja onnellista aamuaUnettaa täälläkin. Nauttikaa illasta te jotka vielä jaksatte ja herkullisia unia sit kun ette enää jaksa.
Lempeitä unikuvia TiiBiille ja onnellista aamuaUnettaa täälläkin. Nauttikaa illasta te jotka vielä jaksatte ja herkullisia unia sit kun ette enää jaksa.
Niin paljon sanottavaa ja kumpikin tykittää tulemaan Mies ihmetteli, että mistä te oikein jaksoitte puhua. No höh. Ihan perusasiat eli lapsi, kotijutut, terveys, työt, lomat ja sitten piti jo väkisin katkaista...ja nyt on korva punaisena ja kieli kuin beduiinin sandaali kaikesta lörpöttelystä
Mutta meneehän se ilta noinkin ja hyvässä juttuseurassa -näin ainakin oletan sulle käyneen
No nyt ne pillerit rupes vaikuttaa
Siellä on lääkitys kohillaan
Täytyykö tässä pyytää kohta samat pillerit
Mulle kansTäytyykö tässä pyytää kohta samat pillerit
Ootko kipeeks tulossa?Iltaa, kauniit unet nukkumaanmenijöille.
Hyi,että kun paleltaa, pittää viltin alla olla.
En kai, flunssa oli ja meni.Ootko kipeeks tulossa?
Ootko mitannut lämpöä? Pienikin heitto normaalista aiheuttaa tuota.En kai, flunssa oli ja meni.
Mulla on jonkin aikaa paleltanut vähän väliä, päivällä ja illalla.
Hirveetä roskaa....ja laitanpa vielä tämmösenkin, mikä aika kivasti toimi tuolla happeillessa ja itteäni piiskatessa
En viellä, mie luulen että sekä laihduttaminen että ovulaation jälkeiset päivät ennen menkkoja voisi olla syynä. Ehkä.Ootko mitannut lämpöä? Pienikin heitto normaalista aiheuttaa tuota.
- miehet! Heille kun riittää se murahdus ja joo ja niin ja mmm ja mo - niin siinä oli jo tärkeimmät katettuinaNiin paljon sanottavaa ja kumpikin tykittää tulemaan Mies ihmetteli, että mistä te oikein jaksoitte puhua. No höh. Ihan perusasiat eli lapsi, kotijutut, terveys, työt, lomat ja sitten piti jo väkisin katkaista.
Pqkkqsta lupaileeIltaa, kauniit unet nukkumaanmenijöille.
Hyi,että kun paleltaa, pittää viltin alla olla.
- jonkun roska voi olla toisen kultakimpale! Ja heii...mielipiteitä mahtuu vaikka ja kuinka kuten myös musiikkimakuja - pääasia että musiikkia löytyy elossa !Hirveetä roskaa.
(tämä oli vain minun oma henkilökohtainen mielipide ja .. niin.. ei kait muuta )
...njoo...toihan vaikuttaa varsin lupaavalta ...täällä taitaa kohta seikkailla Hilpeä Hra Majuri
Mitä väärää siinä on? Minun todella vanhan kaverin kanssa on just puhelinkeskustelut juuri tuollaisia. Jutellaan mieluiten naamatusten ne tärkeet asiat.- miehet! Heille kun riittää se murahdus ja joo ja niin ja mmm ja mo - niin siinä oli jo tärkeimmät katettuina
Mä ainakin oon tollanen murahtelijaMitä väärää siinä on? Minun todella vanhan kaverin kanssa on just puhelinkeskustelut juuri tuollaisia. Jutellaan mieluiten naamatusten ne tärkeet asiat.
Siinä on myös luottamus toista kohtaan, ei tartte sanoa kuin sana ja tietää et näin sitten on. Esim. Ja vaikka mitä. En minä halua avautua puhelimessa vaan ihan kahen kesken. Naisilla vissiin eri homma.
No, voin kuvitella tyytyväni siihen, et ne kustantaa mun juomat ja matkat, sekä toimii lapsenlikkana. Voisin kyl ehkä ujuttaa toivelistalle vielä yhden laatikon olutta Mut kyl mä uskon, et äiti ostais mielellään mulle kyniä jos pyytäisin. Mut katotaan nyt, ei täs mikään hengenhätä ole millekän.Mulla on käytössä semmoinen kohtuullisen laaja lyijysetti, mitä oon onnistuneesti saanut jo nysäasteellekin joistakin lyijyistä eli tossahan menis uusiksi sekin paketti kun Suomalaisessa tässä pyörähdän
Totta kait sä pyydät sitä hakijan palkkaa - toihan tulis sitten sullekin kuin tilauksesta !
No ei olekaan, enkä mä sitä tosissani heittänyt ... Tostahan tulee vain hyvin esille se, että juttu on oikeilla linjoilla, kun toinenkin on kartalla ja tuntee missä mennään ihan pienistäkin äänteistä tai sanoista .Mitä väärää siinä on? Minun todella vanhan kaverin kanssa on just puhelinkeskustelut juuri tuollaisia. Jutellaan mieluiten naamatusten ne tärkeet asiat.
Siinä on myös luottamus toista kohtaan, ei tartte sanoa kuin sana ja tietää et näin sitten on. Esim. Ja vaikka mitä. En minä halua avautua puhelimessa vaan ihan kahen kesken. Naisilla vissiin eri homma.