The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..ja nyt on korva punaisena ja kieli kuin beduiinin sandaali kaikesta lörpöttelystä :D

Mutta meneehän se ilta noinkin ja hyvässä juttuseurassa :) -näin ainakin oletan sulle käyneen :)
Niin paljon sanottavaa ja kumpikin tykittää tulemaan :) Mies ihmetteli, että mistä te oikein jaksoitte puhua. No höh. Ihan perusasiat eli lapsi, kotijutut, terveys, työt, lomat ja sitten piti jo väkisin katkaista.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niin paljon sanottavaa ja kumpikin tykittää tulemaan :) Mies ihmetteli, että mistä te oikein jaksoitte puhua. No höh. Ihan perusasiat eli lapsi, kotijutut, terveys, työt, lomat ja sitten piti jo väkisin katkaista.
:D - miehet! Heille kun riittää se murahdus ja joo ja niin ja mmm ja mo - niin siinä oli jo tärkeimmät katettuina :D

Tokitoki - poikkeuksiakin onneksi löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
vierailijaz
:D - miehet! Heille kun riittää se murahdus ja joo ja niin ja mmm ja mo - niin siinä oli jo tärkeimmät katettuina :D
Mitä väärää siinä on? Minun todella vanhan kaverin kanssa on just puhelinkeskustelut juuri tuollaisia. Jutellaan mieluiten naamatusten ne tärkeet asiat.
Siinä on myös luottamus toista kohtaan, ei tartte sanoa kuin sana ja tietää et näin sitten on. Esim. Ja vaikka mitä. En minä halua avautua puhelimessa vaan ihan kahen kesken. Naisilla vissiin eri homma.
 
Mitä väärää siinä on? Minun todella vanhan kaverin kanssa on just puhelinkeskustelut juuri tuollaisia. Jutellaan mieluiten naamatusten ne tärkeet asiat.
Siinä on myös luottamus toista kohtaan, ei tartte sanoa kuin sana ja tietää et näin sitten on. Esim. Ja vaikka mitä. En minä halua avautua puhelimessa vaan ihan kahen kesken. Naisilla vissiin eri homma.
Mä ainakin oon tollanen murahtelija :cautious:
 
tsuferaffi
Mulla on käytössä semmoinen kohtuullisen laaja lyijysetti, mitä oon onnistuneesti saanut jo nysäasteellekin joistakin lyijyistä eli tossahan menis uusiksi sekin paketti kun Suomalaisessa tässä pyörähdän :)

Totta kait sä pyydät sitä hakijan palkkaa :) - toihan tulis sitten sullekin kuin tilauksesta :)!
No, voin kuvitella tyytyväni siihen, et ne kustantaa mun juomat ja matkat, sekä toimii lapsenlikkana. Voisin kyl ehkä ujuttaa toivelistalle vielä yhden laatikon olutta :D Mut kyl mä uskon, et äiti ostais mielellään mulle kyniä jos pyytäisin. Mut katotaan nyt, ei täs mikään hengenhätä ole millekän.
 
Tittidiiiiiiiiiiiiiiii :X3:

Työviikko kunnialla ohi. Tänään oli kiirus päivä, mut ihan hyvä nii ei kerenny kyttäämään kelloa. Soittelin äsken mun kaverin kanssa joka huome lähtee mun messiin ja kai mun tarvii pikkuhiljaa alkaa uskoa et me oikeesti lähetään, ku ollu viä vähä sellanen epäuskonen olo :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Mitä väärää siinä on? Minun todella vanhan kaverin kanssa on just puhelinkeskustelut juuri tuollaisia. Jutellaan mieluiten naamatusten ne tärkeet asiat.
Siinä on myös luottamus toista kohtaan, ei tartte sanoa kuin sana ja tietää et näin sitten on. Esim. Ja vaikka mitä. En minä halua avautua puhelimessa vaan ihan kahen kesken. Naisilla vissiin eri homma.
No ei olekaan, enkä mä sitä tosissani heittänyt :D... Tostahan tulee vain hyvin esille se, että juttu on oikeilla linjoilla, kun toinenkin on kartalla ja tuntee missä mennään ihan pienistäkin äänteistä tai sanoista :).

Jokaisella oma tyylinsä - ja toki sitä mieluummin avautuu kahden kesken kasvotusten :). Siinä helpompaa kaikin puolin kun näkee samalla sen toisen ihmisen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä