The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta ja mukavaa sunnuntaita. :)
Miks noi katit ei voi antaa nukkua rauhassa, eka herätys klo 4, seuraava klo 7.00.:confused:
 
Osta siltä joka just valitti tuossa että kakkujen tilaaja perui! :ROFLMAO:
Hitto ko en tajunnu :D

Sain kermat pursotettuu ja toi kakku näyttää edes vähän symmetriseltä, ku mul käy aina sillee, että se toinen puoli on jotenki matalampi ko toine :D

Vielä ku sais fiksusti ne koristeet siihen päälle, siinähän se suurin ongelma sitte onkin, mut kait siitä hyvä tulee, jos vaikka osais tehä oikeen nimen, eikä mee väärin :ROFLMAO:
 
Huomentapäivää kaikille :)!

Aamu alkoi aamulenkillä sadepisaroiden ropistessa eli - mä olin aivan hurmoksessa, kuinkas muutenkaan <3. Kesäsade tommosena kuin se oli, hitaasti ripsotellen ja niin kivasti ropistellen, ei voi olla muuta kuin kaunista :)! Oli mukava mennä, pääkoppa sai tyhjennyksen vaikkakin kroppa tuntui tahmeanjäykältä. Mutta se jälkitilaolo minkä siitä saa...kyllä nyt kelpaa tässä päivää elellä ja hyvässä fiiliksessä olla :)

Kohta muuten iskeydyn aamupalan kimppuun, puurolla se pitää päivä aloittaa vaikka väkisin (tosin ei se ole ikinä ollut mulle pakonpaikkaa) :p
 
Jos kissoja ei huvita nukkua ei huvita muitakaan. Meidän vanhus päätti ryhtyä aamutorkuille mun Hesarin päälle
Juu ja uutta kuivamuonaa tai kosteaa ruokaa pitää saada just sillä hetkellä :D vaikka sitä kuivamuonaa viellä olisi kupissa.

Lehti on hyvä alusta nukkumiseen :) meillä kolli tulee useesti lehden tai mainoksen päälle makaamaan pöydälle,kun yritän lukee.:devil:Just silloin pitää saada hellyytä,ruokaa tai vettä,kun istun viimein sohvalle.:D
 
Hitto ko en tajunnu :D

Sain kermat pursotettuu ja toi kakku näyttää edes vähän symmetriseltä, ku mul käy aina sillee, että se toinen puoli on jotenki matalampi ko toine :D

Vielä ku sais fiksusti ne koristeet siihen päälle, siinähän se suurin ongelma sitte onkin, mut kait siitä hyvä tulee, jos vaikka osais tehä oikeen nimen, eikä mee väärin :ROFLMAO:
Paljon onea NicoJesica (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä