No mut sit teillä on ku muilla ei enääMeiän syreenit on jotenkin jälkeenjääneitä, nyt vasta pikkusen nupulla kun muiden syreenit kukkii täysillä
No mut sit teillä on ku muilla ei enääMeiän syreenit on jotenkin jälkeenjääneitä, nyt vasta pikkusen nupulla kun muiden syreenit kukkii täysillä
...mä mitään laseja tartte....Lukihäiriötäkö kenties?
Hitto ko en tajunnuOsta siltä joka just valitti tuossa että kakkujen tilaaja perui!
Tuliko ihana kakkauspakkausAamukakkaus suoritettu
Aamukakkaus suoritettu
JepTuliko ihana kakkauspakkaus
Mulle kävi päinvastoin, laitoin soittolistallisen leppoisaa menomusaa ja kolmen biisin jälkeen tuli ihan käsittämätöntä kirkonpolttoörinää...ja ihan älyttömän hienoon vetoon törmäsin sitten lenkinaikana, tykästyin isosti
Katos ...kiva käytännönkepponen, heti liikahti verenpaineet varmasti ylöspäin ja tuli pikainen virtapiikkiMulle kävi päinvastoin, laitoin soittolistallisen leppoisaa menomusaa ja kolmen biisin jälkeen tuli ihan käsittämätöntä kirkonpolttoörinää
Jos kissoja ei huvita nukkua ei huvita muitakaan. Meidän vanhus päätti ryhtyä aamutorkuille mun Hesarin päälleHuomenta ja mukavaa sunnuntaita.
Miks noi katit ei voi antaa nukkua rauhassa, eka herätys klo 4, seuraava klo 7.00.
Juu ja uutta kuivamuonaa tai kosteaa ruokaa pitää saada just sillä hetkellä vaikka sitä kuivamuonaa viellä olisi kupissa.Jos kissoja ei huvita nukkua ei huvita muitakaan. Meidän vanhus päätti ryhtyä aamutorkuille mun Hesarin päälle
Onneksi et saanu sydäriäMulle kävi päinvastoin, laitoin soittolistallisen leppoisaa menomusaa ja kolmen biisin jälkeen tuli ihan käsittämätöntä kirkonpolttoörinää
Paljon onea NicoJesicaHitto ko en tajunnu
Sain kermat pursotettuu ja toi kakku näyttää edes vähän symmetriseltä, ku mul käy aina sillee, että se toinen puoli on jotenki matalampi ko toine
Vielä ku sais fiksusti ne koristeet siihen päälle, siinähän se suurin ongelma sitte onkin, mut kait siitä hyvä tulee, jos vaikka osais tehä oikeen nimen, eikä mee väärin
Wanhoina hywinä aikoina nuoretkin ihmiset oli vanhempiaJessus kun tossa hittimittarissa jotkut noi raadin jäsenet on vanhan näkösii vaikka on nuoria...toi yksikin mies oli 29 mut näytti ihan 6kymppiseltä
Kiitos. Yllätin itsekin itseni positiivisesti, mitä nyt pari kirjainta pääs putoomaan ennen aikojaan ja tietty väärinpäin, nii tuli vähän lisähommia, mut sain mä ne sit siihen oikein lopulta ja makukin tuntu olevan ihan hyvä, ku noita reunapaloja maistoin tossaUpea