The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä oon hyvin pienestä tyytyväinen ja sykkyrälleen menevä, näemmä :oops:...

...ihan olin sulaa vahaa, kun tää yksi kyytiläinen poistuessaan autosta huikkas siinä vielä, että "..kiitti, äiti, kyydistä. Sä oot kyllä aina niin paras.."...*släm*

Ja sinne se poika juoksi omiin rientoihinsa ja yökyläilemään ja mä jäin toviksi melkoisen hölmistyneenä istumaan ennen kuin sain auton liikkeelle...mä oisin tuon pojan kans välistä kyllä niin oivallista kuvamateriaalia sidostesukka- mainokseen niitten terrierien paikoille :D
 
..et puhunutkaan, syntisammakkosäkkinen löytyy täältä *vilkuttaa*:oops:

..ja mä ajattelin vähän niin kuin kumpaakin - kun onhan ne molemmissa tapauksissa täynnänsä; joko ravinnoksi tai sitten suureksi tunteenpaloksi :rolleyes::love:
Mikään syntisammakkoinen :)
Tietysti kun noin ajattelee. Oli kanssa mielessä tuo mutta ajatteli että maito ne yleensä täyttää sillain näkyvämmin ulospäin :D
Toki tuo tunteenpalokin voi näkyä ulospäin :D
 
Oi kun kiva, että tulee :)! Parempi se on märistä hyvän kaverin seurassa kuin itekseen ja sen jälkeen kunnolla parantaa maailmaa ja nauraa yhdessä kaikelle mahdolliselle :)

Onneksipa olet siinä kaverisi tukena ja turvana sen sylisi ja sydämesi kanssa :love:
On se kato tollasen nuoren klopit elämä välil hyvinkin hankalaa, varsinkin kun se itte aina möhli kaikki :D mut emmä tuomitse, sen se tietääkin, mä kun oon joskus ollu vähän samanlainen ihminen (siitä en kyl oo kauhee ylpee) niin osan jotenkin samaistua sen ongelmiin, vertaistukea nääs.
me käytiin poikien kaa pyöräilee tai mä olin luistimilla liikkeellä, äässissä kyllä tuntu salitreenin rippeet. :D
 
On se kato tollasen nuoren klopit elämä välil hyvinkin hankalaa, varsinkin kun se itte aina möhli kaikki :D mut emmä tuomitse, sen se tietääkin, mä kun oon joskus ollu vähän samanlainen ihminen (siitä en kyl oo kauhee ylpee) niin osan jotenkin samaistua sen ongelmiin, vertaistukea nääs.
me käytiin poikien kaa pyöräilee tai mä olin luistimilla liikkeellä, äässissä kyllä tuntu salitreenin rippeet. :D

..kait se kaikilla on ollut enemmän tai vähemmän takkuista tää elämä ja on tullut sählättyä ja sätösteltyä...mutta niistä otetaan ennemmin tai myöhemmin opiksi ja siinä välissä on vain enemmän kuin hyväksi, että on olemassa edes joku korvapari kuuntelemassa niitä elämisen kasvukipuvuodatuksia, tukevasta olkapäästä puhumattakaan :)

Joten - hyvä kun olet siinä hänelle :)

Mä taidan jättää lenkin tältä päivältä väliin...tai vielähän tässä ehtis vaikka ja kuinka, diipa daapa....ja huomenaamulla sitten takaisin ruotuun :p :)

Ja se on niin nannaa se kun pjärziissäkin tuntuu, no pain no gain :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä