The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Poikaset suihkutettu ja nyt iltapalaa. Edelleen mä oottelen sitä kloppia kyläileen, tais mennä porukoille ensteks käymään, ku tuli meitä vastaan ku oltiin lenkillä. Tosin ei meillä kyllä kellosta ollu puhetta sen enempää ku et 7 jälkeen.

tosin mä en vaan saa varmaan noita ipanapinoita nukkumaan, jos meillä on joku "vieras" kylässä. On ne sen verta uteliasta porukkaa. Tietty parashan olis jos tuis vasta ko nuo nappulat nukkuu jo :)
 
IhQ
Meillä toinen kissa syö melkeinpä mitä vaan. Ja monesti ahtais kaverinsakin sapuskat jos se ei oo ehtinyt niitä syödä.
Vahtii myös esim. makkaraa/juustoa leivän päältä, ruuantähteitä lautaselta ja jos ei ruuan aikana vahdi niin voipi yrittää jopa ruokailun aikana ottaa jotain.
Toinen taas on niin nirso tapaus että välillä epäilyttää syökö se yhtään mitään vaan kaipa se jotain kun kerta hengissä on. Tosi harvoin näkee tän nirsoliinin oikeesti alkavan hyvällä ruokahalulla syödä kun ruuan laittaa nenän eteen.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Juu, ei näköjään. Saattaa tuokin olla päivän pari syömättä vaikka olis sitä samaa ruokaa mistä on tykännyt tai vaikka tarjoais jotain muuta :D
Juuh, noille mun 2 katille yleensä kelpaa kuivamuona, jos kostea ruoka ei kelpaa. Niihä Se menee,ruoka mikä on kelvannut aiemmin, niin ei enää olekkaan hyvää, toisena päivänä :rolleyes:saattaakin taas maistua.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä