Onnekas :hug:En mä tartte. Mulla on parvekkeella pari (muovi)tuolia, eikä mulla niitten vaihtamiseen ole kiirettä.
Piipahdin lähikaupalla ja otin parin tunnin orkut.
Mäkin otin aamulla parin tunnin unet
Onnekas :hug:En mä tartte. Mulla on parvekkeella pari (muovi)tuolia, eikä mulla niitten vaihtamiseen ole kiirettä.
Piipahdin lähikaupalla ja otin parin tunnin orkut.
jep, kilohinta on hiukan kova
Asia siis järjestyi kuitenkin
TMIjep, on hiukan kova
Teet ihan fiiliksen mukaan..oonkos mä nyt sitten kohtuuton ja mahoton ja urpånen ja...jos mä teenkin semmosen poikkeuksen tänään etten hilpasekaan minnekään lenkille *niiskaisee*
...tosin en mä tiiä sitten että pysynkö mä mitenkä aisoissa ja nahoissani, joten...ei se kyllä taitais tilannetta muuttaa mihinkään , yhtä huonoa se pukkais jokatapauksessa
Taijan vetästä hatusta tai....
Nooh,kaikki kai joskus ollaan...tai no suurinosa ainakin.Juu on. Mä oon iteki toisinaan sellanen
- aina! Mutta nyt on menossa semmoinen pyöriäinen että - katotaas nyt mitä tästä tuleeTeet ihan fiiliksen mukaan
yhtä suurta perhettäKlikatkaas muuten tosta pinkistä palkista "jäsenet" ja sit "eniten tykkäyksiä".
Tän ketjun ulkopuolella ei näköjään hirveesti tykkäillä.
Klikatkaas muuten tosta pinkistä palkista "jäsenet" ja sit "eniten tykkäyksiä".
Tän ketjun ulkopuolella ei näköjään hirveesti tykkäillä.
Etitään sulle ihqumpi avatar?Mitä mie ny keksisin täs?
Laita paljon. Mäkin tartten.Jospa keittäis kahvia
Ehkä saa tarpeeksiLaita paljon. Mäkin tartten.
Soita kun molemmat kannut on täynnä!!!Ehkä saa tarpeeksi
Ei ne täyty enääSoita kun molemmat kannut on täynnä!!!
..uuu...eipä kannata ainakaan isoon ääneen mennä vannomaan..sitä kun ei koskaan tiiä, teikäläinenkään, että miten se pistää napsuttamaan....Ei ne täyty enää
Eikun vaan ehdotuksiaEtitään sulle ihqumpi avatar?
Tehtävänsä tehneet..uuu...eipä kannata ainakaan isoon ääneen mennä vannomaan..sitä kun ei koskaan tiiä, teikäläinenkään, että miten se pistää napsuttamaan....